ik zou het niet weten, uh ik vind het leuk dat jij britt leuk vindquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zijn mijn posts (over het achterbuurt accent van Britt) nou verdwenen hier ???????
Is er een Britt-lovin' admin hier...hahahahahahaaaa
dank je, zo zie je maar verschil zonder make up, echt een lief schattig meisje, en met make up een prachtige meidquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:55 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow wat een foto, britt ziet er echt goed uit in dat roodquote:
superleuk ditquote:
begint een beetje op mario te lijken met die kut gnoomquote:Op zondag 29 januari 2017 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
superleuk dit
ze begint wel wat losser te komen vind ik
Mario is oke hoor, ik vind Britt gewoon leuk omdat ze net zoals ik uit brabant komt en ze komt tot nu toe heel leuk overquote:Op dinsdag 31 januari 2017 02:13 schreef opabakema het volgende:
[..]
begint een beetje op mario te lijken met die kut gnoom
kijk er maar mee uit in de cos
ze komt gewoon lekker uit Brabo, net zoals ik, ze moet wel minder met die rob omgaan vind ik, hij is gewoon niet eerlijk tegen haar, maar ja zij weet niet dat hij over haar roddelt, dus we kunnen haar daarvoor niet de schuld gevenquote:Op maandag 6 februari 2017 12:47 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
Ik vind het maar een boerinneke uit de polder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |