als je al je natte kleren uit hebt wel ja, anders is het zo'n klamme bedoeningquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ojjj wel lekker fris altijd he van buiten naar een warm huisje. heerlijk
ja manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Drug het volgende:
[..]
😏
[..]
inderdaad. eten ook lekkerrrr. vrouwenalles mag
soort paradijsje
Als 2nutz zegt dat ze feline is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
omdat je je als een goedkope slet gedraagt.
geen idee wat bolani is maar ook dat klinkt gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:01 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik heb nooit mokkrotaal geleerd en ik woonde op een beruchte mokkroplein. Ik heb alleen spaghetti en bolani leren eten bij Syrische buurjongen.
ja, van die bordjes omdraaien met de stand erop. En wedstrijdformulier invullen, punten en wissels en time outs bijhoudenquote:
Deegpannekoeken gevuld met prei.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat bolani is maar ook dat klinkt gezellig
vind je leuk om te doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, van die bordjes omdraaien met de stand erop. En wedstrijdformulier invullen, punten en wissels en time outs bijhouden
ook de minder welgestelden worden bestolen, kijk eens tros opgelichtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen domme rijke mannen laten zich bestelen door een vrouw
Boef is hartstikke asociaal. Klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
je bent 23 net vwo afgerond, je vind BOEF leuk.
Rot op joh
Eenzaamheid...maakt dan wel dom ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja die dusquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:03 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als 2nutz zegt dat ze feline is.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Dan zal het wel zo zijn.
Oftewel, ALLEMAAL.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar waarom negatief dan. Draag je donkere makeup en speel je met papierschaartjjesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Boef is hartstikke asociaal. Klopt.
Mr vind em wel grappig. Ondanks dat ik hem wel over vind komen als een oneerlijk type.
Dus das wel minder.
[..]
Eenzaamheid...maakt dan wel dom ja.
[..]
Ja die dus
hij is wel grappigquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Boef is hartstikke asociaal. Klopt.
Mr vind em wel grappig. Ondanks dat ik hem wel over vind komen als een oneerlijk type.
Dus das wel minder.
Ja hoor, je doet het samen met iemand. Ik was vanavond met een ander uit mijn team, was erg gezellig. En iedereen moet wat doen voor de vereniging. Ik moest ook een keer scheidsrechter zijnquote:
Oh hij bedoeld negatief alsin onzeker enzovoort. :$quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:08 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Maar waarom negatief dan. Draag je donkere makeup en speel je met papierschaartjjes
Die zijn niet zo snuggerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook de minder welgestelden worden bestolen, kijk eens tros opgelicht
😘quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor, je doet het samen met iemand. Ik was vanavond met een ander uit mijn team, was erg gezellig. En iedereen moet wat doen voor de vereniging. Ik moest ook een keer scheidsrechter zijn
ja boeiend dat jij de wereld wat waard vindtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hij is wel grappig![]()
die gast representateert de onderkant van de samenleving, samen met snapking en die andere turk.
wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja boeiend dat jij de wereld wat waard vindt
hey babe 😘quote:
Men wacht nog op link.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor, je doet het samen met iemand. Ik was vanavond met een ander uit mijn team, was erg gezellig. En iedereen moet wat doen voor de vereniging. Ik moest ook een keer scheidsrechter zijn
het leeuwendeel van de bevolking is niet zo snuggerquote:
Dat je in termen spreekt als onderste van de samenleving enz. Alsof je heel belangrijk bent en alleen de vwo mensen en afgestudeerde en geleerde er toe doen. En dat je alle mensen op niveautjes plaatst. en in hokkies duwt.quote:
ik zie wel een groot verschil tussen mensen als boef, snapking en zn kontbatsmaatje, en de fatsoenlijke samenleving. En zulk volk doet er in mijn ogen ook niet toe nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat je in termen spreekt als onderste van de samenleving enz. Alsof je heel belangrijk bent en alleen de vwo mensen en afgestudeerde en geleerde er toe doen. En dat je alle mensen op niveautjes plaatst. en in hokkies duwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |