Hij stuurde mij dat gwn uit het niets op tinder nadat ik een gifje waarop goodmorning stond had gestuurdquote:
gvdquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Vond het best geil en zo tot hij begon over fucking my brains out.
Kreeg echt zo'n enge beeldvorming.
Hij is gelukkig bijna klaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:45 schreef Drug het volgende:
[..]
haha kut is dat he
op ps4 was ook drama maar op die pro lijkt sneller gelukkig
is gewoon een copy paste he dat je het weetquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij stuurde mij dat gwn uit het niets op tinder nadat ik een gifje waarop goodmorning stond had gestuurd
weltrusten NGquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Slapen boh
Welterusten leuke users en Mozy
ja in de dm doe je heel andersquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Slapen boh
Welterusten leuke users en Mozy
ik welquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik spreek geen straattaal
Yassquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
is gewoon een copy paste he dat je het weet
Kan jou niet vindenquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eerst matchen hè, anders is de spanning weg
mafehmtsquote:
Mmm ja af en toe wat vrijheid is ook wel gewenst.quote:
nice je bent een harde werker ik hoor et alquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:44 schreef Drug het volgende:
[..]
je gaat zien
shit is on fleek ik zeg jou
u meet someone nice? nahhh nixxxxxxx helemaal nixxxx geen contact meer met die ene. Weet je wat is. Kan wel met iemand afspreken zonder toekomst maar dan kloot ik alleen mezelf weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |