maak je een mooi inhaalslagjequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.
Ben nu vooral actief in de avonduren. Dan zit ik meestal nog wel aan de 250 posts.
waarom ben je vrienden met zo'n oegaboega?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, maar andere mogen van me eten wat ze blieft. vriend vind dat homo vervolgt moet worde.
Bedoel dat i me niet hoef aan te passen, gewoon dat onderwerp vermeiden omdat ie nogal antihomo is. Zou tof zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het zit. Zal ik opsos anus voor je regelen.
Opa was hier hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WOW Danny in de VBL SC. De shit is aan.
christenfundi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
verbergen dat je iets niet haat..... ok man
in welke context moet ik jouw vriend zien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, maar andere mogen van me eten wat ze blieft. vriend vind dat homo vervolgt moet worde.
Ik vond hem zo mooi hèquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oeh ff kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
op papier is ie echt niet tof vanwege zn ideen maar is meer omdat zijn mening weet, iedereen heeft vrienden met idiote meningen maar niet iedereen weet dat omdat bepaalde onderwerpen sowieso vermeden worden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is het wel leuk om met hem om te gaan dan
lijkt me niks zo
wicky sloeg een beetje door, ban kwam terug en dreigen dat ie mozy nog wel krijgt en zijn adres wel vindquote:
Wickedmen ging los met zijn obsessie met mij en Mozy. Nu is hij op vakantie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de popcorn erbij gepakt.
Volgens mij is de beste jongeman een klein beetje gefrustreerd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wickedmen ging los met zijn obsessie met mij en Mozy. Nu is hij op vakantie.
Flamboyante nichten kunnen leuk zijn, maar ook valse loeders als je ze tegen krijgt.quote:
Gvd gemistquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wicky sloeg een beeyje door, ban kwam terug en dreigen dat ie mozy nog wel.krijgtven zijn adres wel vind
sowquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flamboyante nichten kunnen leuk zijn, maar ook valse loeders als je ze tegen krijgt.
aardig, hij haat bepaalde dingen, zolang die onderwerpen vermeden worden is er niets aan hand.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ben je vrienden met zo'n oegaboega?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |