christenfundi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
in welke context moet ik jouw vriend zien?
lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wickedmen ging los met zijn obsessie met mij en Mozy. Nu is hij op vakantie.
Jij bent het archief, geef link danquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet waar je moet kijken vriend.
laat je niet afleiden, weg van dat scherm, lichten laag, chill muzikeje en ga zenquote:
ja maar moet nog inwerken denkquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat je niet afleiden, weg van dat scherm, lichten laag, chill muzikeje en ga zen
vriend van mij werd vet misselijk daarvan :Squote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef Drug het volgende:
die kratom is wel lekker trouwens, smaakt naar chai soy latte. hoop dat ik niet ben opgelicht
iemand die vindt dat homo's vervolgd moeten worden is per definitie niet aardigquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
aardig, hij haat bepaalde dingen, zolang die onderwerpen vermeden worden is er niets aan hand.
wat voor dosis?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vriend van mij werd vet misselijk daarvan :S
wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijk maar pas net thuis :s
ja maar is nee wantquote:
dacht ff dat je het over wiet had. schrok ffquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
wat voor dosis?
heb 7g gepakt
Moderate 4-10 grams
Ben nooit in Cafe de Vink geweest, maar zou zo met Haags en Mortaxx een meet daar hebben.quote:
weet niet meee, maar hij moest echt bijna kotsen en shitquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
wat voor dosis?
heb 7g gepakt
Moderate 4-10 grams
Hopen dat Danny heel dat tokkieforum van jullie sluit, zou genieten zijn.quote:
Ja nu gaat hij dood Mozy van der Steur. Weer een wietdode.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
dacht ff dat je het over wiet had. schrok ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |