En bij hoink?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, bij tardis kun je gewoon rammen met die wijd gesperde anus van hem
juist daarom is dat geen onzin, veel personen kunnen zich niet ontspannen, vandaar dat dat opgebouwd moet worden.quote:
moet je aan hoink vragenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie met TARDIS.' reet
Kan iemand de deur anus dicht doen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:48 schreef LA_niner het volgende:
[..]
juist daarom is dat geen onzin, veel personen kunnen zich niet ontspannen, vandaar dat dat opgebouwd moet worden.
hou op svpquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:48 schreef LA_niner het volgende:
[..]
juist daarom is dat geen onzin, veel personen kunnen zich niet ontspannen, vandaar dat dat opgebouwd moet worden.
swsquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:55 schreef Kurovski het volgende:
Hallon, is iedereen nog een beetje braaf?
Hij bedoelt dat het aan de persoon ligt in de zin van of iemand het gewend is of niet. Als je het regelmatig doet, gaat het best makkelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
jij vind droog erin gaan terwijl person zenuwachtig is een goed idee?
Ligt eraan, wordt xCachet dan jaloers?quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ik gratis kaarten voor krijgen, wil je me aanraken
dat staat er niet of impliceer ik in geen velden of wegenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
jij vind droog erin gaan terwijl person zenuwachtig is een goed idee?
Gewoon verdovend goedje erop toch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat er niet of impliceer ik in geen velden of wegen
ik zeg alleen dat je advies niet voor iedereen geldt en het ook zeker anders kan en gaat
vast nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan, wordt xCachet dan jaloers?
echt hequote:Op donderdag 12 januari 2017 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
Maar waarom, als je gewoon vulva tot je beschikking hebt, toch in de bips willen.. snap niet.
Kinky man. Pik in d'r bil, vingers in d'r poes en je duim op d'r clit. Hoppa.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
Maar waarom, als je gewoon vulva tot je beschikking hebt, toch in de bips willen.. snap niet.
Iets met kast.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
ga morgen meteen proberenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kinky man. Pik in d'r bil, vingers in d'r poes en je duim op d'r clit. Hoppa.
jammer, misschien wilde ze dan ook aangeraakt wordenquote:
been there, not my cup of tea, ik ben niet bi of homo maar toch kan het lekker zijn, ooeeh raar hoorquote:
meh heb echt niets met anussen. Billen daarentegenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kinky man. Pik in d'r bil, vingers in d'r poes en je duim op d'r clit. Hoppa.
quote:
O dat klopt gewoon, bedoelde zelf echter hoe je beste te werk kunt gaan bij iemand die nog nooit anaal heeft gedaan en dan is meteen anaal penetreren gewoon geen goed idee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het aan de persoon ligt in de zin van of iemand het gewend is of niet. Als je het regelmatig doet, gaat het best makkelijk.
prostaatstimualite gaat bij de man, anaal het bestquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:01 schreef Myrr het volgende:
Voor de man snap ik het overig ook niet perse. Darm is alleen maar krap bij de kringpier, daarna is gewoon... Ja geen idee heb geen piemel maar als ik sommige drollen moet geloven zit er aardig wat ruimte.
Voor vrouwen is het wel echt heel lekker.
Voel je je weer superieur?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
prostaatstimualite gaat bij de man, anaal het best
Zie hierboven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat er niet of impliceer ik in geen velden of wegen
ik zeg alleen dat je advies niet voor iedereen geldt en het ook zeker anders kan en gaat
Ik bedoel meer van anale seks met een vrouw. Niet bij een man zijn anus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
prostaatstimualite gaat bij de man, anaal het best
dus jij communiceerde niet goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:02 schreef LA_niner het volgende:
[..]
O dat klopt gewoon, bedoelde zelf echter hoe je beste te werk kunt gaan bij iemand die nog nooit anaal heeft gedaan en dan is meteen anaal penetreren gewoon geen goed idee.
niet op mij afschuiven met je hoogste opleidingquote:PeZu is een toffe user, hij heeft soms echter moeite met communiceren indien ie zich superieur voelt en daardoor ontstaan dat soort misverstanden.
Snap sws niet waarom er altijd zulke oordelen geveld moeten worden over wat twee volwassenen met beider instemming in de slaapkamer doen. Heeft verder niemand last van.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
been there, not my cup of tea, ik ben niet bi of homo maar toch kan het lekker zijn, ooeeh raar hoor
Misschien heb je een ruwe tong en dacht diegene dat het de kat was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:03 schreef Myrr het volgende:
Laatste keer dat ik iemand anus likte kreeg ik een trap op mijn hoofd.
Echt niet aardig.
taboo-aspect.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
ooh zo, ja toch net een ander gevoel en stimulatie, en ik denk een stukje dominantiequote:Op donderdag 12 januari 2017 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van anale seks met een vrouw. Niet bij een man zijn anus.
Als dat het enige isquote:
Hij geeft ze soms wel hopjes als ze kut doen, maar dan word ik pissig.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap sws niet waarom er altijd zulke oordelen geveld moeten worden over wat twee volwassenen met beider instemming in de slaapkamer doen. Heeft verder niemand last van.
[..]
Misschien heb je een ruwe tong en dacht diegene dat het de kat was.
dus datquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap sws niet waarom er altijd zulke oordelen geveld moeten worden over wat twee volwassenen met beider instemming in de slaapkamer doen. Heeft verder niemand last van.
Zou het ook niet waarderen maar denk niet dat ik je zou schoppenquote:Op donderdag 12 januari 2017 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij geeft ze soms wel hopjes als ze kut doen, maar dan word ik pissig.
Maar nee, was met z'n ballen bezig en ging steeds lager en dacht fuck jou ik probeer het gewoon en toen werd 'ie best boos terwijl hij destijds te pas en on te pas z'n duim erin probeerde te duwen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:03 schreef Myrr het volgende:
Laatste keer dat ik iemand anus likte kreeg ik een trap op mijn hoofd.
Echt niet aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |