Wat is jouw budget? Is misschien praktischer om te weten.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Wat is de prijscategorie van dat soort winkels? heb helaas weinig te besteden dus ik ben echt opzoek naar budget kleding maar wel van goede kwaliteit.
Kan je niet lezen?quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Wat is de prijscategorie van dat soort winkels? heb helaas weinig te besteden dus ik ben echt opzoek naar budget kleding maar wel van goede kwaliteit.
Voor de tigste keer. Ga naar H&M.com, naar de sale, koop een paar chino's oid voor een euro of 15, paar overhemden, truien, shirtjes, sweaters voor 10 á 15 euro.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
Als je 16 bent.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:35 schreef UJF045 het volgende:
Dsquared2 scoort altijd wel goed bij de dames..
Dan zorg je dat je een groter budget bij elkaar spaart om fatsoenlijke kleding te kopen.quote:Op zondag 15 januari 2017 16:07 schreef 0906 het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:44 schreef Aalscholver het volgende:
Zo moeilijk is het niet om je meer volwassen te kleden. Ik snap niet dat mensen met een jogging naar buiten gaan zonder ook daadwerkelijk iets met sport te gaan doen, het ziet er gewoon niet uit.
Daarnaast, een chino zit bijna even lekker, probeer dat eens?
Leuke kleren hoeven niet eens zo duur te zijn. Koop als eerst wat basic dingetjes, als je meerdere laagjes gebruikt oogt het al wat minder goedkoop. Als je uiteindelijk weet wat je leuk vindt om te dragen kun je wat duurdere aankopen doen die tijdloos zijn en lang meegaan (leren jack, goeie schoenen etc).
Dit kan sowieso iedereen hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
Daar zal vast wel door een paar anti-mainstream pubers op neergekeken worden, maar verder is het gewoon altijd druk in de H&M. Dus nee.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daar wordt toch (door Nederlanders) op neergekeken?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef static het volgende:
[..]
Daar koop je net een paar redelijke schoenen voor.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:44 schreef Aalscholver het volgende:
Zo moeilijk is het niet om je meer volwassen te kleden. Ik snap niet dat mensen met een jogging naar buiten gaan zonder ook daadwerkelijk iets met sport te gaan doen, het ziet er gewoon niet uit.
Daarnaast, een chino zit bijna even lekker, probeer dat eens?
Leuke kleren hoeven niet eens zo duur te zijn. Koop als eerst wat basic dingetjes, als je meerdere laagjes gebruikt oogt het al wat minder goedkoop. Als je uiteindelijk weet wat je leuk vindt om te dragen kun je wat duurdere aankopen doen die tijdloos zijn en lang meegaan (leren jack, goeie schoenen etc).
Dit kan sowieso iedereen hebben:Wel super comfy en goed voor de streets als je het goed doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Je hebt nu toch ook die semi joggers/jeans
Irene is bae <3
Eerst psychisch alles oplossen, dan werk zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al iets met de tips gedaan?
Welke wel, welke niet en waarom wel en niet en t resultaat enzo?
Oftewel het topic heb je voor niets geopend?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Eerst psychisch alles oplossen, dan werk zoeken
Of je doet alles een beetje, want nu doe je eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Eerst psychisch alles oplossen, dan werk zoeken
Retorische vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al iets met de tips gedaan?
Welke wel, welke niet en waarom wel en niet en t resultaat enzo?
Je vat de koe bij de horens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je 0,0 modegevoel hebt, draag kleren waar het voor bedoeld wordt. Een trainingspak op een voetbalveld. Een shirt met overdreven print is vaak getarget op jongeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |