Ha-haaa.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:48 schreef hugecooll het volgende:
Dat is meer dan een jaar geleden hè
Ik ben wel vaker misselijk, dus is lastig te herkennen als iets voor een evt zwangerschap. Heb niet overgegeven oid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:49 schreef possetje het volgende:
Hoi als ik het goed heb, dan hebben veel vrouwen de dag nadat ze sex hadden en bevrucht zijn geraakt opeens vaak misselijkheid of overgeef aanvallen sochtends, omdat dan je hormonen opeens keihard in de war zijn!
Of raaskal ik nu?
Probleempje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:47 schreef yaoi123 het volgende:
Hopelijk kan iemand mij helpen want naar de huisarts is het laatste dat ik wil.
je raaskaltquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:49 schreef possetje het volgende:
Hoi als ik het goed heb, dan hebben veel vrouwen de dag nadat ze sex hadden en bevrucht zijn geraakt opeens vaak misselijkheid of overgeef aanvallen sochtends, omdat dan je hormonen opeens keihard in de war zijn!
Of raaskal ik nu?
Ik denk dat ts zich niet zulke hele grote zorgen maakt, aangezien ze alleen op een onzin post reageert.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:22 schreef missbrunette het volgende:
Vals negatief is goed mogelijk.
Vraag bij de huisarts een bloed onderzoek en/of echo aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |