quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.
Hey Remqoquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk geen appletroep Chrolo
Jammer dat dat vroeger niet konquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk hoor, kan je betere nudes maken en die per ongeluk delen met je mentorklas.
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$quote:
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.quote:
Oh dan is het een slecht idee.quote:
de kleur is zo mooiquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh ama, de kleur is zo mooi :$
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
Me vriendin ok nie maar ben toch blij dat zze een normale kleur hebquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
de kleur is zo mooi
.... het is geen fucking gordijn ofzo
wat zei je?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Me vriendin ok nie maar ben toch blij dat zze een normale kleur heb
Hell noquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Mozy het volgende:
Zit jij in een appgroep met je mentorklas Chloro?
Oké Nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.
Godverdomme.
Mijn zeer gewaardeerde vrouwelijke levenspartner is ook geen gordijn maar toch is het erg prettig dat ze een normale huidskleur heeft.quote:
Ik ga slapen man.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef LA_niner het volgende:
Moz wil je aub meer Aziz-post posten?
gast je bent toch nog maagd? Wat doe je anders nog op fok!quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde vrouwelijke levenspartner is ook geen gordijn maar toch is het erg prettig dat ze een normale huidskleur heeft.
Kijken hoe jij faalt en daar van genieten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast je bent toch nog maagd? Wat doe je anders nog op fok!
vind het ergens wel lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijken hoe jij faalt en daar van genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |