abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168052059
http://www.telegraaf.nl/b(...)aanslag_Izmir__.html (video in de link)
ISTANBUL - De ’Vrijheidsvalken van Koerdistan’ (TAK), een splintergroepering van de verboden Koerdische Arbeiderspartij PKK, heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag in Izmir van vorige week. „Twee TAK-strijders van 25 en 29 jaar oud uit het zuidoosten van Turkije hebben deze vergeldingsactie voor de slachting in Koerdistan uitgevoerd”, liet TAK woensdag via persbureau Firat weten.

Beide daders werden in een vuurgevecht met de politie doodgeschoten, nadat ze bij het gerechtsgebouw in Izmir een autobom tot ontploffing hadden gebracht. Een agent en een medewerker van justitie kwamen daardoor om. Vermoedelijk was nog een derde man betrokken bij de aanval, maar hij wordt in de bekentenis van TAK niet genoemd.

De terreurorganisatie, die onafhankelijk van de PKK zegt te opereren, zat ook achter de dubbele aanslag in Istanbul, in de wijk Besiktas, een maand geleden. Daar waren 45 slachtoffers te betreuren.

Weet dat ik deze heldhaftige strijders steun in hun strijd tegen de fascistische Turkse staat. De oppositie daar is uitgeschakeld en het volk is zodanig gehersenspoeld dat zij niet in opstand komen tegen Erdolf. Dit betekent dat gewapend verzet de enige mogelijkheid is om de onschuldigen daar te bevrijden van die vuile fascisten van Erdolf.

TAK richt zich niet op de onschuldigen, maar hun doel is om de Turkse staat te slopen en geef hen eens ongelijk. Hun strijders voeren hun operaties met precisie en zorgvuldigheid uit. Kijk naar Istanbul, het overgrote gedeelte van de doden waren de handlangers van de staat.

TAK vergelijken met IS is fout(aangezien IS monsters zijn die burgers willen doden). Je kan TAK eerder vergelijken met de verzetsstrijders in WWII, of zijn die ook terroristen?

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd
pi_168052162
Net als de IS-strijders in Frankrijk. Het volk in Frankrijk geeft de misdadige Franse Staat de legitimiteit die het nodig heeft om duizenden invallen te doen bij onschuldige moslims en bommen te droppen op het hoofd van vrouwen en kinderen.

Toch?
pi_168052573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:12 schreef Confetti het volgende:
Net als de IS-strijders in Frankrijk. Het volk in Frankrijk geeft de misdadige Franse Staat de legitimiteit die het nodig heeft om duizenden invallen te doen bij onschuldige moslims en bommen te droppen op het hoofd van vrouwen en kinderen.

Toch?
De burgers geven alleen steun, terwijl de staat echt het beleid uitvoert. Ik zou daarom eerder de staat zelf aanvallen, iets dat IS merkwaardig genoeg nauwelijks doet, afgezien van een 2 lone wolf aanvallen met een mes.

Insurrectie tegen de Franse overheid zou ik ook steunen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:37:38 #4
198365 Morendo
The Real Deal
pi_168052596
Met TAK is weinig mis. Erdolf lokt met zijn repressieve beleid het legitieme verzet zelf uit.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_168052693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:37 schreef Morendo het volgende:
Met TAK is weinig mis. Erdolf lokt met zijn repressieve beleid het legitieme verzet zelf uit.
Het is NOOIT te rechtvaardigen om burgers te vermoorden omdat Erdogan cq het Turkse leger dat wel doet.

Ga dan de strijd aan in de Koerdische gebieden met de legereenheden en laat duidelijk horen waarom je dat doet maar bomaanslagen zijn niet het middel om symphatie bij de rest van de wereld op te wekken.
pi_168052721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:07 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

Weet dat ik deze heldhaftige strijders steun in hun strijd tegen de fascistische Turkse staat.
Hoe steun jij deze terroristen?
Door achter je toetsenbord terreurpropaganda te maken? En vervolgens door heel Fok voor gek verklaard te worden? Jij bezorgt ze een nog slechtere naam dan dat ze al hebben. De strijders die jij steunt zijn op dit moment onder erbarmelijke omstandigheden afgeslacht aan het worden.
Zij hebben liever dat je meevecht met ze daarzo, maar jullie sturen liever vrouwen en schuilen achter vrouwen en dragen zelfs vrouwenkleding als man. Dat heb ik nooit begrepen. Mannen die zich vermommen als vrouwen en zo verzet plegen. Wat is de achterliggende gedachte hierachter?

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168054579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Hoe steun jij deze terroristen?
Door achter je toetsenbord terreurpropaganda te maken? En vervolgens door heel Fok voor gek verklaard te worden? Jij bezorgt ze een nog slechtere naam dan dat ze al hebben. De strijders die jij steunt zijn op dit moment onder erbarmelijke omstandigheden afgeslacht aan het worden.
Zij hebben liever dat je meevecht met ze daarzo, maar jullie sturen liever vrouwen en schuilen achter vrouwen en dragen zelfs vrouwenkleding als man. Dat heb ik nooit begrepen. Mannen die zich vermommen als vrouwen en zo verzet plegen. Wat is de achterliggende gedachte hierachter?

[ afbeelding ]
Wat een gejank hier. Ik heb heel duidelijk en netjes uitgelegd waarom de TAK helden zijn die enkel strijden voor vrijheid. Ze hadden niet eens strijd hoeven voeren als er geen autoritaire Turkse overheid aanwezig was.

Ik weet niet waarom ze die vrouwenkleding dragen, maar zou het erg zijn? Iedereen mag zich toch kleden op de manier hoe hij of zij wil?
pi_168055088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:18 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Wat een gejank hier. Ik heb heel duidelijk en netjes uitgelegd waarom de TAK isis helden zijn die enkel strijden voor vrijheid. Ze hadden niet eens strijd hoeven voeren als er geen autoritaire Turkse Syrische/Iraakse overheid aanwezig was.

Ik weet niet waarom ze die vrouwenkleding dragen, maar zou het erg zijn? Iedereen mag zich toch kleden op de manier hoe hij of zij wil?
Misschien dragen ze het als een soort steun aan LBGT.
Nou, iedereen mag zich niet kleden hoe hij of zij het wil, zie Boerkaverbod.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_168057305
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Misschien dragen ze het als een soort steun aan LBGT.
Nou, iedereen mag zich niet kleden hoe hij of zij het wil, zie Boerkaverbod.
Zou mooi zijn.
pi_168065771
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Voice_of_Liberty op 11-01-2017 23:31:32 ]
pi_168066466
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')