wat een fijne postquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik luister echt graag naar paxcon
Seks is seksquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik denk dat het uberhaupt anders is
ik zelf zou seks met een man en een vrouw niet op 1 lijn kunnen stellen denk ik, maar jij misschien wel
Dikke Khaleesi is datquote:
Jij moet heel gauw je grote mond houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke Khaleesi is dat
Kaneel vind dit leuk
is ze zwanger?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke Khaleesi is dat
Kaneel vind dit leuk
Weet zij dit al?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De toekomstige moeder van mijn kinderen.
Wat vind je van Effygodinquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind emilia niet eens zo heel knap ofzo, wel leukkig maar niet dat wow wat veel mensen wel hebben
Ze heeft een bijzonder leuke uitstraling.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind emilia niet eens zo heel knap ofzo, wel leukkig maar niet dat wow wat veel mensen wel hebben
Ik heb Knut al gevraagd om mijn gegevens bij haar te bezorgen, dus als ze mijn foto ziet rent ze meteen naar mijn zolderkamer. Daar ben ik van overtuigd.quote:
Mother of pizzas tochquote:
Wat vind je van C.RonaldoGod?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Okequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou niet van dat god/godin gedoe en antwoord uit principe niet hierop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |