Dat sowieso ja, iets wat je nog nooit hebt gehad kan je niet missen. Dan is het meer nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk wel wat je mist, misschien is het daarom anders...
Heb je wel relaties gehad?quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang ik mij niet eens open kan stellen voor mezelf gaat een relatie hem niet worden
Lijkt me ook niks als het dan uitgaat hoor, ben ik mentaal veel te onstabiel voor. Zou daar echt kapot aan gaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, iets wat je nog nooit hebt gehad kan je niet missen. Dan is het meer nieuwsgierigheid
Ik accepteer mezelf niet, ik kan niet loslaten en nog een hele rits ellende. Stabiel worden lukt voorlopig al niet eens.quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Hoezo kan je je niet openstellen voor jezelf?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks als het dan uitgaat hoor, ben ik mentaal veel te onstabiel voor. Zou daar echt kapot aan gaan
M'n eerste relatie heb ik het tussentijds uitgemaakt, maar omdat we ver van elkaar woonden ging dat eerst online, diezelfde week heb ik wel met haar afgesproken omdat ik vond dat ik haar dat ten minste verschuldigd was, maar dat was echt pijnlijk. Ze zat er maar de hele tijd met rode ogen en een pruillipje, echt ik ging echt kapot gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks als het dan uitgaat hoor, ben ik mentaal veel te onstabiel voor. Zou daar echt kapot aan gaan
Waaraan merk je dat je niet stabiel bent op dit moment dan? Als dat niet een te persoonlijke vraag isquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik accepteer mezelf niet, ik kan niet loslaten en nog een hele rits ellende. Stabiel worden lukt voorlopig al niet eens.
Bepaalde problemen die ik heb spelen pakweg de laatste 12 maanden weer te veel op. En dat zijn er nogal watquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaraan merk je dat je niet stabiel bent op dit moment dan? Als dat niet een te persoonlijke vraag is
Ben je bezig om dat te verbeteren? Met behandeling ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Bepaalde problemen die ik heb spelen pakweg de laatste 12 maanden weer te veel op. En dat zijn er nogal wat
Ik ben al zo'n 20 jaar bijna non-stop in behandeling en gezien de hoeveelheid energie me dat kost wil ik pas weer verder op het moment dat er een behandelplan ligt waarvan ik denk dat het op de lange termijn ook effect heeft, want keer op keer barst de bom toch vrij snel weer.quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je bezig om dat te verbeteren? Met behandeling ofzo?
Ja klinkt wel logisch inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2017 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 20 jaar bijna non-stop in behandeling en gezien de hoeveelheid energie me dat kost wil ik pas weer verder op het moment dat er een behandelplan ligt waarvan ik denk dat het op de lange termijn ook effect heeft, want keer op keer barst de bom toch vrij snel weer.
Dat vindt mijn huisarts gelukkig ook. Hij is ook nog zo'n beetje de enige die ik hiermee vertrouw, aangezien zijn ideeën het beste hebben gewerkt so far.quote:
Dan bestel je toch iemand?quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het kan altijd een keer goedlopen. Maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken nog 2 jaar lang single te zijn
Damn. Dat is wel klote. Ik herken het wel een klein beetje. Ben ook steeds weer terug bij af. Maar er lijkt nu schot in de zaak te zitten, gelukkig. Ik kan me voorstellen dat je het na 20 jaar wel zat bent.quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 20 jaar bijna non-stop in behandeling en gezien de hoeveelheid energie me dat kost wil ik pas weer verder op het moment dat er een behandelplan ligt waarvan ik denk dat het op de lange termijn ook effect heeft, want keer op keer barst de bom toch vrij snel weer.
Ja dat zei je de vorige keer ook alquote:
ik heb net de vanille joylent geprobeerdquote:
Is dit een eufemisme?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb net de vanille joylent geprobeerd
erg lekker was het niet maar het is redelijk weg te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |