vanille is ook sws niet lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb net de vanille joylent geprobeerd
erg lekker was het niet maar het is redelijk weg te krijgen
Ik vond de Joylent Vanilla ook niet om over naar huis te schrijven. De chocola was beter.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee
daar heb ik ook wel een mening over maar dat is wat minder geschikt voor op een openbaar forum
volgens recept, dus 3,5 scoop per 500ml waterquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vanille is ook sws niet lekker
Maar hoeveel gram doe je per shake? Want als je aangegeven hoeveelheid blijft het zo klonterig
ik deed 2 scoops. Is wel beterquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens recept, dus 3,5 scoop per 500ml water
was inderdaad beetje klonterig
ik zat te denken om het verder te verdunnen met meer water, dat kan geen kwaad lijkt me
hmm gaat wel ten koste van de voedingswaardequote:
dat zorgt dat het beter mengtquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm gaat wel ten koste van de voedingswaarde
wat is trouwens dat ijzeren balletje wat in de beker zat
Hmm ja, komt eigenlijk op hetzelfde neer als meer water toevoegenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zorgt dat het beter mengt
Ja je moet gelijk twee keer zoveel drinken
🤔quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie ben een chick voor je aan het fixen. Ze is voor Feyenoord
hey totoquote:
Waarom hou je d'r niet voor jezelf?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Fokkie ben een chick voor je aan het fixen. Ze is voor Feyenoord
Ze heeft wel een dikke reetquote:
ik vind het echt geen bijzondere reetquote:
Het was ook niet complimenteusquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het echt geen bijzondere reet
Wel mooi bleek.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #106
val meer op kleine kontjesquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hou je d'r niet voor jezelf?
Voorkeuren zijn niet verbodenquote:
Oh ik zal d'r niet afwijzen verderquote:
is nu te laatquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik zal d'r niet afwijzen verder
Genieten dit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
https://streamable.com/83k66
Kaneel mooi dit
ik zei hoiquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
https://streamable.com/83k66
Kaneel mooi dit
Vind je dit genieten?quote:
echt niet je komt net weer onlinequote:Op woensdag 11 januari 2017 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hele tijd zitten wachten tot je alles goed zou zeggen
nietusquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt niet je komt net weer online
ik praat niet meer met jouquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee nu ga ik niet meer antwoorden op die vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |