is gewoon raar om zo te etenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik zag je spreekbeurt via de sherlock omdat jij iets zei over die scooper (of hoe het heet) en toen was je nog best enthousiast
ohquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker maar ik vind thrillers dan ook wel tof.
Maar het is wel al het vijfde deel van een serie.
http://www.huffingtonpost(...)is-th_b_5518631.htmlquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh
ja ik heb niet zo veel zin in een serie denk ik
Boek is prima losstaand te lezen. Beetje zoals die boeken van Dan Brownquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh
vind ik wel, kan nu ook niet sporten voorlopig met m'n handquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Heb je dat nodig dan?
zeg dat er dan voortaan bij kklulquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh
wat heb je met je hand?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind ik wel, kan nu ook niet sporten voorlopig met m'n hand
Misschien vind hij zijn hand wel niet zo belangrijk, dan gaat alles goed met hemquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat heb je met je hand?Waarom zeg je dat alles goed is als er iets mis is met je hand
Goed zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga hem toevoegen aan mijn bol.com verlanglijstje
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vind hij zijn hand wel niet zo belangrijk, dan gaat alles goed met hem
mis je dan niet essentiële informatie die het leesgenot verhogen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boek is prima losstaand te lezen. Beetje zoals die boeken van Dan Brown
was nog niet zo ver meneertje ongeduldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)is-th_b_5518631.html
Matig dat je mijn uitstekende tip dan weer negeert
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was nog niet zo ver meneertje ongeduld
is gebroken jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat heb je met je hand?Waarom zeg je dat alles goed is als er iets mis is met je hand
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zal gelijk maar eerlijk zeggen dat ik nog nooit een boek heb gekocht op aanraden van een ander terwijl ik aan iedereen dit vraag
maar vind gewoon leuk om te weten wat mensen lezen
Ik ben nu vooral klassiekers aan het lezen, wat ik nog amper heb gedaan in mijn leven, en tussendoor modernere literatuur en thrillersquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zal gelijk maar eerlijk zeggen dat ik nog nooit een boek heb gekocht op aanraden van een ander terwijl ik aan iedereen dit vraag
maar vind gewoon leuk om te weten wat mensen lezen
Ik kan daar niet geheel eerlijk over oordelen omdat ik de andere boeken ken en dus niet snel iets mis.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mis je dan niet essentiële informatie die het leesgenot verhogen?
Kek onhandig. Hoe kan dat JC?quote:
Klassiekers zoals?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral klassiekers aan het lezen, wat ik nog amper heb gedaan in mijn leven, en tussendoor modernere literatuur en thrillers
ze staan wel echt op het lijstje hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
doe dan tenminste alsof je onze mening waardeert
Dostojevski heb ik tijdje terug wat van gelezen, Kafka, Murakami, is iets nieuwer danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kek onhandig. Hoe kan dat JC?
[..]
Klassiekers zoals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |