morgen roosteren met boter en kaasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vandaag brood gehaald dus moet eigenlijk op. Vers brood
Ik was niet sarcastischquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was niet echt van plan om zo rond 12 uur een epistel te schrijven over Ronaldo
jimek?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nu bij jimek kampioenschap pannenkoeken bakken
Of Chang bij de Lidl halenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan drinken we daarna een fles lao lao
ja die van freek vonkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch
[..]
jimek?
Mistborn: The Final Empirequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welk boek zouden jullie mij aanraden om te lezen?
Ik lees nu De test van Hjorth & Rosenfeldtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh diequote:
I am Pilgrimquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
120 days of sodomquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is een trilogie zie ik?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mistborn: The Final Empire
geen dank
lijkt me wel spannend. leuk tot dusver?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees nu De test van Hjorth & Rosenfeldt
[..]
Oh die
Dat was echt 3x niks. Werd er misselijk vanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:40 schreef Paxcon het volgende:
mortaxx ik heb vandaag dat joylent gebeuren eindelijk besteld
eens kijken of dat af en toe wat is
ohquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was echt 3x niks. Werd er misselijk van
oh heb nog steeds halve doos staanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:40 schreef Paxcon het volgende:
mortaxx ik heb vandaag dat joylent gebeuren eindelijk besteld
eens kijken of dat af en toe wat is
oh ik zag je spreekbeurt via de sherlock omdat jij iets zei over die scooper (of hoe het heet) en toen was je nog best enthousiastquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh heb nog steeds halve doos staan
Klopt ja. Ik zag op FB een advertentie voor nanofood ofzo. Je hebt allerlei soorten varianten tegenwoordig en de een zal wel wat lekkerder zijn dan de ander maar dit was niks. Jammer, want ik zag het wel als goed alternatief voor sommige dagenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh
je moet ook gelijk 6 zakken kopen volgens mij
Zeker maar ik vind thrillers dan ook wel tof.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een trilogie zie ik?
[..]
lijkt me wel spannend. leuk tot dusver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |