het is niet zo dat je elk slecht gedrag kunt goedpraten adhv Herman Finkersquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij is soms in z'n postgedrag wat onbeholpen en daardoor onbedoeld wreed maar bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook
gvd hoe weet jij ditquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is niet zo dat je elk slecht gedrag kunt goedpraten adhv Herman Finkers
ik mag graag naar cabaret kijken en ben onder de indruk van de latere shows van herman finkersquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gvd hoe weet jij dit
Ik kwam er altijd mee weg
misschien moet ik van jou m'n nieuwe obsessie maken nu we zoveel gemeen hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag graag naar cabaret kijken en ben onder de indruk van de latere shows van herman finkers
zodoende
vind mezelf maar gek en niet interessant dus dat zou ik je afradenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien moet ik van jou m'n nieuwe obsessie maken nu we zoveel gemeen hebben
je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterrenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind mezelf maar gek en niet interessant dus dat zou ik je afraden
Prachtigquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren
ik heb gewonnen yesquote:
doe aub niet zo over jezelfquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind mezelf maar gek en niet interessant dus dat zou ik je afraden
ik kan niet lang boos blijven op jouquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
ik heb gewonnen yes
heb begrepen dat ik woest aantrekkelijk ben dus het is wel beter gewordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe aub niet zo over jezelf
Dat maakt me verdrietig
doe eens picsquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb begrepen dat ik woest aantrekkelijk ben dus het is wel beter geworden
ja graagquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar twee op fok hebben ooit gezien, wil je het brons?
nee hij teased alleenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat soort dingen doe ik niet
Vraag zelf je krijgt vast wel
doe niet zo raar ik ben een zachte jongenquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
straks ga je me pesten
nee johquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat gemeen
Doe jij ook wel vaak of niet
straks word je verliefd op mequote:Op donderdag 12 januari 2017 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet zo raar ik ben een zachte jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |