abonnement Unibet Coolblue
pi_168062385
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:01 schreef Status het volgende:

[..]

Ik kijk daar echt doorheen. Die donkere man was ook overduidelijk niet goed in zn hoofd.
Oh daar speelt ook een hoop. Maar wordt iig affectie getoond. Ik doelde op dat punt.


Dat verschil in leeftijd alleen al, zit me niet lekker.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168062555
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:27 schreef Status het volgende:

[..]

Ja. Maar hoezo hier wel en bij zo'n Aline bijvoorbeeld niet? Daar was het, en daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn, toch ook superduidelijk dat het niet klopte?
Dat snap ik ook niet. Nou kwam die Aline volgens mij nog wel een behoorlijk eind met de opvoeding, vooral ook omdat de vaders (die volgens mij ook al vaker kinderen hebben opgevoed, gezien de leeftijd :P ) ook konden bijspringen.
In het geval van Michelle hadden ze aan de vader ook niet zo heel veel, en dan komt er oa nog bij dat het kindje zo'n laag gewicht had en bleef houden.

Die met dat poephuis kwam wat mij betreft trouwens ook wel in aanmerking voor een UHP hoor. Waren daar niet ook wat problemen met het geven van nachtvoeding omdat geen van de ouders het bed uit kwam?
pi_168063523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
Wauw wat was de aflevering van gisteravond verschrikkelijk verdrietig... Ze begrepen ook gewoon niet waaróm mylene nou eigenlijk uit huis was geplaatst...
Hadden ze trouwens nou gewoon de hele tijd 2 flesjes in het wiegje staan naast het hoofdje van de baby? Voor het gemak ofzo? Je hoort ze toch warme melk te geven? :')

Ik kan trouwens niet de afleveringen van "hoe gaat het nu met" terugkijken :'( weet iemand hoe dat wel kan?
Een NPO Plus account aanmaken, die uitzendingen zijn niet meer gratis helaas. Maar voor de eerste maand kost het 1 cent om te proberen, als je het dan meteen stop zet wordt je account na die maand weer afgesloten.
pi_168063837
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zei het al toen de aflevering nog niet was begonnen en ik zeg het nu weer: Hoe kun je in godsnaam denken dat het een goed idee is om bewust zwanger te worden zo jong. En na het zien van de aflevering vraag ik het mij alleen nog maar meer af.
Ligt denk ik heel erg aan de personen of het wel of niet verstandig is. Bij de 2 uit deze aflevering was het overduidelijk niet verstandig. Maar het kan goed gaan. Paar oud-klasgenotes van mij waren ook 17/18 toen ze hun eerste kind kregen, ook nooit problemen maar die hadden ook gewoon een stabiele thuissituatie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Alieda-R op 11-01-2017 22:24:21 ]
pi_168065059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:47 schreef Poes. het volgende:
Net teruggekeken, normaal is het altijd een gevalletje ''haha tokkie uitlachen'' maar hier werd ik toch wel intens verdrietig om hoor.. ;(
Vreselijke aflevering, dit is geen vermaak meer.

Oh en iemand opperde autisme; wat is dat toch dat mensen denken dat (de meeste?) autisten geen gevoel of empathie hebben? :') Ik voed zelf ook al ruim 4 jaar een kind op, met veel kusjes, knuffels en ''ik hou van jou's''. :{w
Dit programma hoort ook geen vermaak te zijn, dit hoort een programma te zijn waar je van zou moeten kunnen leren. In het begin ging dat aardig, maar met de jaren is het jammerlijk steeds meer een trashprogramma geworden.

Ik vond die moeder van Michelle tenenkrommend. Je ziet je dochter zoveel verdriet hebben en dan nóg schuif je alles op haar af.
  roze woensdag 11 januari 2017 @ 23:33:53 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168066557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:18 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ligt denk ik heel erg aan de personen of het wel of niet verstandig is. Bij de 2 uit deze aflevering was het overduidelijk niet verstandig. Maar het kan goed gaan. Paar oud-klasgenotes van mij waren ook 17/18 toen ze hun eerste kind kregen, ook nooit problemen maar die hadden ook gewoon een stabiele thuissituatie.
Niet bewust mag ik hopen? Ik vind het echt dom om op die leeftijd bewust ervoor te kiezen om zwanger te worden.
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin / PR woensdag 11 januari 2017 @ 23:58:54 #182
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_168067295
Heb net zitten kijken. Mijn tenen zijn compleet krom getrokken.
pi_168067587
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Niet bewust mag ik hopen? Ik vind het echt dom om op die leeftijd bewust ervoor te kiezen om zwanger te worden.
Nou, toevallig (ik kom normaal nooit op die website) las ik vorige maand een verhaal over een jonge moeder waar wel alles goed is gekomen:
https://vrouw.nl/artikel/(...)e-voor-5-kinderen-ze

Maar die succesverhalen zijn toch een beetje de uitzonderingen.. De gezinnen die je in Vier Handen Op Een Buik tegenkomt zijn dan weer het andere uiterste.
Zelf uit huis geplaatst, geen goede band met moeder, vader is alcoholist, wonen op 12m2, vriend is dakloos, in de schuldhulpverlening(?), zelf geen werk; en dan op het briljante idee komen om aan kinderen te beginnen. Hoe krijg je het verzonnen.

Gelukkig zitten er ook veel gevallen tussen die twee uitersten in, waarbij het misschien niet het beste moment was, maar het kind wel veilig en met veel liefde opgroeit.
pi_168068894
Ik las gister trouwens een bericht van Patty op der facebook dat de uitjuisplaatsing van Mylene met 6 maanden verlengt is.
pi_168068898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 06:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las gister trouwens een bericht van Patty op der facebook dat de uitjuisplaatsing van Mylene met 6 maanden verlengt is.
dat was hier al gemeld idd
pi_168068913
Ik vind het vooral heel sneu voor Mylene, maar ook voor Michelle. Zou haar zo graag eens een dikke knuffel willen geven... Die Michael vond ik 1 grote lapzwans, maar ik meen dat er wat mis met hem is. Autisme of zo. En die mensen van de kerk bij dat bed toen ze aan het bevallen was.... Het kwam op mij over als een één of andere sekte.
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 07:07:56 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168068953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 06:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
En die mensen van de kerk bij dat bed toen ze aan het bevallen was.... Het kwam op mij over als een één of andere sekte.
Ja erg raar, als je nou mensen waren van d'r eigen leeftijd van de kerk, dan had ik het nog prima gevonden. Dit was gewoon eng.

Het waren op zijn minst baptisten, dat heeft aardig wat weg van een sekte.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168069930
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 07:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja erg raar, als je nou mensen waren van d'r eigen leeftijd van de kerk, dan had ik het nog prima gevonden. Dit was gewoon eng.

Het waren op zijn minst baptisten, dat heeft aardig wat weg van een sekte.
Babtisten vallen meestal wel mee, Jehova's zijn veel erger.
  donderdag 12 januari 2017 @ 12:40:06 #189
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_168073599
http://www.debuurtkerk.nl/

Ik ken deze Michelle en Michael en ook de buurtkerk (kom er zelf niet, ben niet gelovig) maar het is echt geen strenge gemeente waar alles moet zoals God dat wou. Zijn juist hele lieve mensen die zowel Michelle als Michael meerdere malen op weg hebben geholpen met woonruimte, werk, spullen, eten en advies en raad. Michelle en Michael zijn in deze eerder de "schuldigen" dan de buurtkerk. Ze hebben beiden altijd de instelling gehad van "blijven zitten, een ander lost het wel voor me op". Dat ze beide geen stabiele basis hebben gehad speelt ook zeker mee, maar de mensen van de buurtkerk hebben ze meerdere malen van de rand van de afgrond weggehaald.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_168074059
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:40 schreef Ireth het volgende:
http://www.debuurtkerk.nl/

Ik ken deze Michelle en Michael en ook de buurtkerk (kom er zelf niet, ben niet gelovig) maar het is echt geen strenge gemeente waar alles moet zoals God dat wou. Zijn juist hele lieve mensen die zowel Michelle als Michael meerdere malen op weg hebben geholpen met woonruimte, werk, spullen, eten en advies en raad. Michelle en Michael zijn in deze eerder de "schuldigen" dan de buurtkerk. Ze hebben beiden altijd de instelling gehad van "blijven zitten, een ander lost het wel voor me op". Dat ze beide geen stabiele basis hebben gehad speelt ook zeker mee, maar de mensen van de buurtkerk hebben ze meerdere malen van de rand van de afgrond weggehaald.
Klassevol dit.
pi_168074139
Trouwens, ik dacht tv de duivel is voor christenen. Waarom laten ze zich dan filmen?
pi_168074781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:40 schreef Ireth het volgende:
http://www.debuurtkerk.nl/

Ik ken deze Michelle en Michael en ook de buurtkerk (kom er zelf niet, ben niet gelovig) maar het is echt geen strenge gemeente waar alles moet zoals God dat wou. Zijn juist hele lieve mensen die zowel Michelle als Michael meerdere malen op weg hebben geholpen met woonruimte, werk, spullen, eten en advies en raad. Michelle en Michael zijn in deze eerder de "schuldigen" dan de buurtkerk. Ze hebben beiden altijd de instelling gehad van "blijven zitten, een ander lost het wel voor me op". Dat ze beide geen stabiele basis hebben gehad speelt ook zeker mee, maar de mensen van de buurtkerk hebben ze meerdere malen van de rand van de afgrond weggehaald.
Hoe weet jij dat van die woonruimte e.d.?

En je kan bij dit soort mensen, vind ik, niet spreken van instelling. Dit soort mensen zijn beperkt.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2017 @ 13:30:42 #193
43556 miss_dynastie
pi_168074840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Trouwens, ik dacht tv de duivel is voor christenen. Waarom laten ze zich dan filmen?
Dat is echt veel, veel te kort door de bocht. Dat geldt voor een klein clubje, de meeste christenen kijken tv en mogen er ook op verschijnen. Overigens kijkt ongeveer de helft van de mensen die geen tv mogen kijken alsnog via internet :+
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:32:45 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168074892
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:28 schreef Status het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat van die woonruimte e.d.?

En je kan bij dit soort mensen, vind ik, niet spreken van instelling. Dit soort mensen zijn beperkt.
Idd, beide echt duidelijk beperkt en dus een makkelijke "prooi" voor een kerk. Want welkdenkende mensen trappen daar niet in :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168074931
Overigens vind ik het niet kloppen dat het meisje van vorige week, wonend bij haar moeder, een Wajong uitkering van 700 euro heeft. Wat voor vaste lasten had zij, toen ze nog niet zwanger was, behalve de zorgtoeslag? En dat gaat dan allemaal op aan wiet, redbull en andere onzin.

Waarom worden dit soort mensen altijd gepamperd?

Dit stel ook; komen in een eengezinswoning waar andere mensen soms fulltime voor moeten werken, krijgen schoonmaak en dergelijke erbij. Ik zie de problematiek, dat zeker, maar wat is er 'mis' met een flatje oid voor dit soort types? Inkomen hebben ze vaak niet en gaan ze in de meeste gevallen ook nooit krijgen.

Naja, ik vind dus eigenlijk dat dit soort mensen teveel gepamperd worden en ook teveel kansen krijgen.
pi_168075159
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:34 schreef Status het volgende:
Overigens vind ik het niet kloppen dat het meisje van vorige week, wonend bij haar moeder, een Wajong uitkering van 700 euro heeft. Wat voor vaste lasten had zij, toen ze nog niet zwanger was, behalve de zorgtoeslag? En dat gaat dan allemaal op aan wiet, redbull en andere onzin.

Waarom worden dit soort mensen altijd gepamperd?

Dit stel ook; komen in een eengezinswoning waar andere mensen soms fulltime voor moeten werken, krijgen schoonmaak en dergelijke erbij. Ik zie de problematiek, dat zeker, maar wat is er 'mis' met een flatje oid voor dit soort types? Inkomen hebben ze vaak niet en gaan ze in de meeste gevallen ook nooit krijgen.

Naja, ik vind dus eigenlijk dat dit soort mensen teveel gepamperd worden en ook teveel kansen krijgen.
En het dan toch voor elkaar krijgen schulden bij de zorgverzekeraar op te bouwen.

De man uit de laatste aflevering werkte wel gewoon fulltime toch?
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 13:45:49 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168075181
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

En het dan toch voor elkaar krijgen schulden bij de zorgverzekeraar op te bouwen.

De man uit de laatste aflevering werkte wel gewoon fulltime toch?
Vraag me af of hij op het laatst nog werkte eigenlijk... Of dat ie ontslag had.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168075250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag me af of hij op het laatst nog werkte eigenlijk... Of dat ie ontslag had.
Oh, dat zou wel kunnen, dan heb ik dat niet meegekregen.

Ik vond het wel opvallend dat hij direct na één gesprek met Patty fulltime is gaan werken, om toch nog iets positiefs te kunnen zeggen over de aflevering.. :P Er zijn afleveringen waar de vader met geen mogelijkheid vooruit te branden is wat betreft werk.
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 13:49:10 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168075265
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 13:34 schreef Status het volgende:
Dit stel ook; komen in een eengezinswoning waar andere mensen soms fulltime voor moeten werken, krijgen schoonmaak en dergelijke erbij. Ik zie de problematiek, dat zeker, maar wat is er 'mis' met een flatje oid voor dit soort types? Inkomen hebben ze vaak niet en gaan ze in de meeste gevallen ook nooit krijgen.
Tja, in dorpen heb je ook niet altijd flats. Het ziekenhuis was het Wilhelmina Ziekenhuis (WZA) dus ze komen ergens uit de buurt van Assen.
Grote kans dat dat huis ook een groot tochthok is zonder enige isolatie. Lijkt heel wat maar is net niks. De inrichting leek wel netjes trouwens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:51:24 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168075321
Nu pas kunnen kijken, maar is ze nou weer zwanger en negeert Patty dat helemaal?
Het is nogal niet wat, als zo'n jonge baby uit huis geplaatst wordt :{
Maar je bent ook echt niet goed als je uren met een baby naar buiten gaat met 32 graden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')