Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik message je zo wel, wanneer ik klaar ben. Nog 80 slides overtypen en mijn bronnenlijst doen. Zal wel ffkes duren
Volgens mij is dat wel awesome ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef Rezania het volgende:
http://www.nationalgeogra(...)Content&sf50128436=1
Ik zie dit, ik denk dat is gaaf. Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Feli Rene.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef Renesite het volgende:
Huis gaat doorman heeft zijn overlijdensrisicoverzekering ook
! Op heel kort termijn huidige huis op funda
Ik zou eerst naar New York en Washington DC gaan, maar ik zag dit op FB en dacht 'Yes!'. Lijkt me vet chill na een behoorlijk zware studiereis van 3 weken om dan gewoon even 4 daagjes in een trein die door een prachtig landschap gaat te chillen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel awesome ja.
[..]
Feli Rene.
Tofquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ja, veel plezierquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar New York en Washington DC gaan, maar ik zag dit op FB en dacht 'Yes!'. Lijkt me vet chill na een behoorlijk zware studiereis van 3 weken om dan gewoon even 4 daagjes in een trein die door een prachtig landschap gaat te chillen.
Ik denk dat dit wel een chill plan is eigenlijk. Volgens mij vind je die rust dan veel relaxter dan een extra week NYC.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar New York en Washington DC gaan, maar ik zag dit op FB en dacht 'Yes!'. Lijkt me vet chill na een behoorlijk zware studiereis van 3 weken om dan gewoon even 4 daagjes in een trein die door een prachtig landschap gaat te chillen.
Yes, daarom. Vooral ook als ik me herinner hoe slopend de studiereis van de bachelor was, en dat was maar een week. Oké, wss wordt er nu een stuk minder hard gezopen, maar zijn wel drie weken vol bedrijfsbezoeken, universiteiten en cultuur. Best wel gaar daarna denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een chill plan is eigenlijk. Volgens mij vind je die rust dan veel relaxter dan een extra week NYC.
Op zich is het trouwens gebruikelijk om nog even te wachten tot iemand daadwerkelijk op het punt staat om iets te doen alvorens je iemand veel plezier toewenst. Maar hey, van mij mag je Twister.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich is het trouwens gebruikelijk om nog even te wachten tot iemand daadwerkelijk op het punt staat om iets te doen alvorens je iemand veel plezier toewenst. Maar hey, van mij mag je Twister.
Ik wens je veel plezier bij je verjaardag in 2020.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef Renesite het volgende:
Groot gebiedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef G-Pier het volgende:
Het streven is nu om zomer 2k17 te vieren in oost-Azië.
Rondreis door dat gebied. Welke landen wij aan gaan doen is nog te beslissen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Mooi!
[..]
Groot gebiedWeet je ook al een beetje waar? Het wordt vast geen Vladivostok.
Bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich is het trouwens gebruikelijk om nog even te wachten tot iemand daadwerkelijk op het punt staat om iets te doen alvorens je iemand veel plezier toewenst. Maar hey, van mij mag je Twister.
Ik wens je veel plezier bij je verjaardag in 2020.
Dat wordt vast een hele mooie reis, maar is het niet vervelend als je bij een prachtig landschap aangekomen bent, dat de trein dan meteen weer verder rijdt? Vier dagen voor Canada is wel wat krapquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef Rezania het volgende:
http://www.nationalgeogra(...)Content&sf50128436=1
Ik zie dit, ik denk dat is gaaf. Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Ik ga ervan uit dat 99% van het uitzicht tijdens de reis mooi is, dus maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt vast een hele mooie reis, maar is het niet vervelend als je bij een prachtig landschap aangekomen bent, dat de trein dan meteen weer verder rijdt? Vier dagen voor Canada is wel wat krap
Eigenlijk is dit het mooiste moment van de hele reis, van te voren uitstippelen waar je heen gaat en wat er te doen isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:14 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Rondreis door dat gebied. Welke landen wij aan gaan doen is nog te beslissen.
Ik zou haast niet meer durven te slapen 's nachts, want dan mis je weer veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat 99% van het uitzicht tijdens de reis mooi is, dus maak me geen zorgen.
De reis gaat zes weken duren, zowieso gaan wij naar Vietnam om familie te zien. Die twee dingen maken het al zo leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit het mooiste moment van de hele reis, van te voren uitstippelen waar je heen gaat en wat er te doen is
Kaas is het met me eens, als ik de discussie hierover van vorig jaar goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |