SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Ich hock in meinem Bonker
mwah...quote:
Achjaaa, had niet anders verwacht van een Tukkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was wel een fuck up ja. Nijmegeuuhuhhuh
Dit is geen slimme opmerking.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Achjaaa, had niet anders verwacht van een Tukker
Hehequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is geen slimme opmerking.
Benieuwd wat Samzz hier van denkt.
Hup, Holland hup. Er is dit jaar geen WK of EK hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:48 schreef Divje het volgende:
Vandaag bijna deze schoenen gekocht..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hup, Holland hup. Er is dit jaar geen WK of EK he.
Maar als dit je smaak is; prima schoentjes. Mij iets te fel.
Ja, ik had ze vroeger ook, toen ze nog niet classic warenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
AM Classics zijn sowieso baas. En dat gabber imago is er ook wel af. Maar ik bedacht me in de winkel dat dit zomerschoenen zijn, en ze dus de komende 4/5 maanden niet kan dragen
Maargoed, bij de ene winkel waren ze in de sale voor 110,-. Paar winkels verderop voor 65,-
Adidas ook altijd goedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik had ze vroeger ook, toen ze nog niet classic waren. Fijne schoenen en tof. Maar ik ben meer van de adidas.
Heb laatst deze gekocht;
[ afbeelding ]
Sale hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat niet zo hoor. Wel blij van ook. Schoenen zijn duur.
Toch 20 euro'tjes korting. Niets mis mee. Nog net geen 40-45%.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Sale he![]()
Ga nu elke week even kijken bij de schoenenwinkels hier
De schoenen die vorige week 50-65 euro waren zijn deze week 40-45
Ging eerder zo'n 10 websites af als er weer sale was. Bestellen als een gekquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch 20 euro'tjes korting. Niets mis mee. Nog net geen 40-45%.
Maar dat is wel een goeie tip.
Dat blijf ik de mooiste vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik had ze vroeger ook, toen ze nog niet classic waren. Fijne schoenen en tof. Maar ik ben meer van de adidas.
Heb laatst deze gekocht;
[ afbeelding ]
Die schoenen heb ik ook nog gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat blijf ik de mooiste vinden.
Klassiek. Hoge witte vind ik ook heel mooi.
Had jij die hoge witte?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die schoenen heb ik ook nog gehad in het verleden.
Ze doen mij ook nog altijd denken aan deze video.
Na 2:30 ze je ze mooi in beeld
Alle twee de soorten gehadquote:
Verstandig want het was echt ....hoe zal ik het zeggen? Genant is misschien het meest passende woord voor deze vertoningquote:
Elke ochtendquote:
Je kunt ook de eer aan jezelf houden en bij herhaaldelijk lastigvallen een FA inschakelen of de optie Negeren gebruiken lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:03 schreef Chewie het volgende:
Mag je een andere user die het blijkbaar nodig vind om via DM te beledigen aanraden psychiatrische hulp te zoeken?
Dat kan ookquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je kunt ook de eer aan jezelf houden en bij herhaaldelijk lastigvallen een FA inschakelen of de optie Negeren gebruiken lijkt me.
De-escaleren ipv escaleren
Je kunt een TR zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:03 schreef Chewie het volgende:
Mag je een andere user die het blijkbaar nodig vind om via DM te beledigen aanraden psychiatrische hulp te zoeken?
Ik heb ooit eens een ban gehad voor een DMquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:03 schreef Chewie het volgende:
Dat kan op een DM?quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt een TR zetten.
En je kunt betreffende user blokkeren.
Ja linksonder staat een vinkje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan op een DM?Goed om te weten voor later. Heb het nu gelukkig niet nodig.
Ook nieuw voor mij maar inderdaad handig om te weten aangezien ik van een bepaalde user helemaal verrot gescholden ben via DM. Misschien toch maar eens doorsturen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:17 schreef Chewie het volgende:
Dat is ook nieuw voor mij maar handig om te weten
Goed ideequote:Op woensdag 11 januari 2017 15:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook nieuw voor mij maar inderdaad handig om te weten aangezien ik van een bepaalde user helemaal verrot gescholden ben via DM. Misschien toch maar eens doorsturen dan.
Stoombad van de lokale sauna/zwembad?quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand een huisremedie voor een zware verkoudheid/luchtweg irritatie(?) door 11 uur vliegtuig airco?
Stomen helpt in elk geval even de luchtwegen wat vrijer te maken. Of Citrosan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand een huisremedie voor een zware verkoudheid/luchtweg irritatie(?) door 11 uur vliegtuig airco?
En heb je ook koorts? Dan ook aan de paracetamol.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Citrosan vorig jaar eens getest.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Stomen helpt in elk geval even de luchtwegen wat vrijer te maken. Of Citrosan.
Geen koorts. Echt zo'n typische airco reactie weet je wel. Kop vol snot en benauwd en hoestenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je ook koorts? Dan ook aan de paracetamol.
Waar stoom je mee? Dampo werkt geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Bedankt jongens. Stomen deed ik sowieso al zal eens kijken naardat andere citrosan
droge lucht dus weinig slijm om de rotzooi tegen te houdenquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap er niets van hoe een airco je soms zo pakt
Je kan er echt heel ziek van worden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap er niets van hoe een airco je soms zo pakt
Steken we hier elkaar aanquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:01 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik denk dat ik ziek word.
Airco's zijn ziekteverwekkers. Ondingen.
Dat klinkt heerlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen op de bank onder een dekentje?
Wat heb jij dan Scrum? Ook verkouden?quote:
Verkouden en grieperig, hoofdpijn enzo. Maar zit op dit moment in het ziekenhuis voor pa, wachten tot ie terug is van de operatiequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb jij dan Scrum? Ook verkouden?
En ik zou dat aanbod van Samz maar aannemen. Samen uitzieken is fijner dan alleen
Dat is ook besmettelijk zeker. Mijn pa ook gisteren.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verkouden en grieperig, hoofdpijn enzo. Maar zit op dit moment in het ziekenhuis voor pa, wachten tot ie terug is van de operatie. En morgen weer werken
.
Ben al lang blij dat ik niet in zn plaats hoefquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook besmettelijk zeker. Mijn pa ook gisteren.
Sterkte, hoop dat alles goed gaat met hem
Wow, dat is nogal wat zegquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat ik niet in zn plaats hoef. Wat had je pa dan? Bij mijne stukje schedel uit zn hoofd naar kaak verplaatst.
Auw, dat klinkt bijzonder pijnlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow, dat is nogal wat zegHeftig!
Die is met schaatsen op de ijsbaan van Biddinghuizen voorovergeklapt en zo zijn elleboog gebroken. Meerdere breuken. Is nu met pennetjes en draadjes aan elkaar gezet.
Hij heeft zoveel pijn echt niet normaal. En heeft nog 10 dgn moeten wachten op de operatie omdat de zwelling eerst moest minderen. Dus gips er omheen en aan de morfine maar zelfs dat hielp niet echt omdat hij natuurlijk rondliep met die gecompliceerde breuk + een los stukje ellepijp.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Auw, dat klinkt bijzonder pijnlijk
Ow dan had ik die dm dus naar de verkeerde gestuurd. Sorryquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook nieuw voor mij maar inderdaad handig om te weten aangezien ik van een bepaalde user helemaal verrot gescholden ben via DM. Misschien toch maar eens doorsturen dan.
Wat gaaf! Knap van jequote:
Tof!quote:
Thxquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tof!
Heb je ook een einddoel voor dit project?
Dacht eerst even dat het tekst ging weer geven door extra hard te draaien en op het goede moment het goede lichtje aan.
Kom even niet op de naam van hoe dat werkelijk heet.
Bah, dat klinkt als niet fijnquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel pijn echt niet normaal. En heeft nog 10 dgn moeten wachten op de operatie omdat de zwelling eerst moest minderen. Dus gips er omheen en aan de morfine maar zelfs dat hielp niet echt omdat hij natuurlijk rondliep met die gecompliceerde breuk + een los stukje ellepijp.
Hopelijk gaat het vanaf nu beter, maar vandaag was het nog niks
En, is je vader al terug van de OK?
Oh gelukkig maar. Morgen alweer naar huis. Wat gaat dat snel tegenwoordig he?Heeft je vader veel pijn? Hoe krijgt hij voedsel? Sondevoeding?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt als niet fijn. Nog nooit iets gebroken gelukkig, dus geen idee van hoeveel pijn dat doet.
Pa was rond je post zijn tijd terug van de OK. Alles was prima gegaan, morgen mag ie alweer naar huis, maar herstel kan wel een tijd duren.. eten duurt nog een tijdje voor dat mag enzo
.
Vloeibaar voedsel, geen idee of dat sondevoeding isquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Morgen alweer naar huis. Wat gaat dat snel tegenwoordig he?Heeft je vader veel pijn? Hoe krijgt hij voedsel? Sondevoeding?
Mijn vader moest eigenlijk nog een nachtje blijven maar wilde zo graag naar huis dat we hem maar opgehaald hebben vanmiddag. Morfine voor 4 dgn en hopen dat het snel minder pijnlijk gaat worden.
Allebei onze vaders zijn nu high. Gek idee hequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vloeibaar voedsel, geen idee of dat sondevoeding is. Maar morgen pas. En wel sneu, hij zat toen hij weer bij was zich de hele tijd te verheugen dat ze langs kwamen met koffie, ik zei nog.. denk niet dat dat mag! En ja hoor, mocht niet
. Haha, hem zelden zo teleurgesteld gezien. En hij was vrij wappie van de morfine ook, dat was wel lachen. "Is het hier nou zo mistig of ligt dat aan mij?"
Hopelijk gaat het met je vaders pijn dan inderdaad snel minder. Morfine moet wel helpen dan
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allebei onze vaders zijn nu high. Gek idee he
Denk het ook!quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Zet ze in een kamer met z'n tweeën, en maar kijken. Denk dat je de grootste lol hebt dan
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef Divje het volgende:
Is het verkeerd dat het kwijl me uit de mond loopt bij het denken aan bier of tieten?
Owquote:
Wat gebeurt er dan als je denkt aan bier én tieten?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:56 schreef Divje het volgende:
Is het verkeerd dat het kwijl me uit de mond loopt bij het denken aan bier of tieten?
Dan loopt het kwijl over m'n paarsgepunte lans en begeeft m'n rechterhand zich in die richting maar door de alcohol is er geen beginnen aanquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je denkt aan bier én tieten?
Bij mij niksquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je denkt aan bier én tieten?
Ff denken.....ehm Bier en Tieten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een TT in de sc reeks.
volgens mij hadden we een keer bierttieten als tt maar zie hem niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff denken.....ehm Bier en Tieten?
Ich sehe... Geht aber doch gut hier. Und da?quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo Heidi.
Bist du al einen bisschen opknäpt?
Meine deutsch ist zo über wärdelös.
Nicht mehr krank?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ich sehe... Geht aber doch gut hier. Und da?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chippendales vind ik engerds.
Een wijntje lust ik wel.
Doch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nicht mehr krank?
Oke, terug in NL. Ik ben wat slechter dan gister, dus ik wil weer onder deken. Maar ben aan het werk, dus dat staat zo stom.
Ik ben niet ziek hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ik lees het al; het gaat nog niet echt goed in de ziekenboeg. Beterschap allen
Nee, dat had ik wel door. Jij hebt 'last' van iets andersquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor
Voor de wel-zieken onder ons.. BETERSCHAP
Hmmja. Ik moet even teruglezen wat ik gister allemaal gepost heb.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat had ik wel door. Jij hebt 'last' van iets anders
Ik ook niet. Nou ja in mn hoofd maar dat zal wel nooit meer weggaan...en dat geeft niet want enkel mijn omgeving heeft er last van, ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek hoor
Voor de wel-zieken onder ons.. BETERSCHAP
ja kun je wel zeggen maar mag je blij zijn als je over 24 uur antwoord hebt.quote:
Wordt het zo erg in Nederland?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag heren
En, allemaal al goed verankerd voor het zware weer van zometeen?
Het is hier nog bladstil
Elders zou ik wel écht verkeerd zitten.quote:
Ook door de metaaldetector?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanochtend vroeg naar paps en mams gevlogen.
Mijn zusje is jarig!
Een SPEELGOEDKEUKENTJE inmoeten checken in het vliegtuig.
Gefeliciteerd Inso!quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanochtend vroeg naar paps en mams gevlogen.
Mijn zusje is jarig!
Een SPEELGOEDKEUKENTJE inmoeten checken in het vliegtuig.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook door de metaaldetector?
In de koffer zit een keukentje
In de koffer zit een keukentje
EN DE KEUKEN PIIIEEEPT
EN DE KEUKEN PIIIEEEPT
EN DE KEUKEN PIIIEEEPT
EN DE KEUKEN PIIIEEEPT
EN DE KEUKEN PIIIEEEPT
EN DE KEUKEN PIIIEEEPT
Hier niet! Zal straks eens een leuk muziekje voor je opzoeken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Elders zou ik wel écht verkeerd zitten.
Nou echt. Weet je dat ik echt ff na zat te denken of het nu 1 of twee jaar was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt, al 2 jaar.
Wat gaat de tijd snel he
Nee, al 2jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou echt. Weet je dat ik echt ff na zat te denken of het nu 1 of twee jaar was.
Ja dat mis je nu he?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas wel weer in die airco moeten zitten.
Nu lekker op het bankie met tablet en kannetje thee.
Wat een genot toch altijd die daagjes verzorgd worden.
Vannochtend na 13 uur slapen ging het formidabel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat mis je nu he?
En ben je alweer een beetje opgeknapt?
Verstandig. Lekker thee erbij en verwarming hoog, komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vannochtend na 13 uur slapen ging het formidabel.
Maar over de dag heen toch matig helaas.
Morgen nog een dagje lekker uitrusten hier dan weet ik zeker dat ik 100% fit ben.
Oh ja, weer een SNEEUWSTORM DES DOODS, hé?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier niet! Zal straks eens een leuk muziekje voor je opzoeken.
Eerst door de zware storm en sneeuwbuien naar huis zien te komen....oh wacht
Het is nu eerder DOODSTILquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja, weer een SNEEUWSTORM DES DOODS, hé?
Dan maar een muziekje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is nu eerder DOODSTIL![]()
Maar goed, straks zal de HEL wel losbreken
Je weet welke ik straks als ik me een weg naar huis heb gebaand ga posten hequote:
Die kun je niet 's avonds posten, hé?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet welke ik straks als ik me een weg naar huis heb gebaand ga posten he
Kansloze bagger. Ik ben erg benieuwd naar de top 2000 over 30 jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Broederliefde wordt echt heel populair in nederland he
Ik begrijp daar he-le-maal niets van. Vind het drie keer niks. Hoe vind jij het Inso?quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Godenquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuke muziek, goede bangers voor in de auto of in club.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp daar he-le-maal niets van. Vind het drie keer niks. Hoe vind jij het Inso?
Ik vind het best oké ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat? Vind je dat echt goed?
Eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:49 schreef Tjacka het volgende:
Beter dan Martin Garrix of andere EDM troep
Belachelijk ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:56 schreef Tjacka het volgende:
Het neemt wel extreme vormen aan hun fanbase. Bijna on-Nederlands te noemen
Jammer dat the opposites niet zo groot zijn geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
Weet nog wel in 2014 voordat hun 1e album dropte (beste album in nederhop in jaren overigens).
Toen zag je ze nog gewoon door rotterdam lopen, niemand keek op of om.
Dat was dan ook erg kut.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer dat the opposites niet zo groot zijn geworden.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ferdo, zoals beloofd![]()
En deze moet ook even hoor
Wat een baas![]()
Dat is andere koek dan Broederliefde.
Ik moet zeggen, ik dacht dat het een andere groep was en dat ik mijn conclusie al gaf voordat ik 't luisterde. Klinkt prima, ik had die 'andere nederhop' in gedachten als Kleine en al die onzin.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke muziek, goede bangers voor in de auto of in club.
Leuke jongens ook.
Jett Rebel vind ik heel erg leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:52 schreef Divje het volgende:
Doe mij toch maar gewoon Opgezwolle, Flinke Namen en Zo Moeilijk
En natuurlijk..
Zwart LichtBliksemschicht!
Mooiquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een orchidee in bloei
Prachtig Hekquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een orchidee in bloei
moet je snel zijn voor je het weet is het weer wegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat is natte sneeuw toch kut zeg, had zo gehoopt dat het een dik pak sneeuw zou zijn. cm of 15/20
Heb al zo lang niet gelanglauft ....op de holterberg.
[ afbeelding ]
Opgezwolle is en blijft gewoon één van de betere.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:52 schreef Divje het volgende:
Doe mij toch maar gewoon Opgezwolle, Flinke Namen en Zo Moeilijk
En natuurlijk..
Zwart LichtBliksemschicht!
Klopt, hier alleen geen onweer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen!
Daarnet een paar donderslagen, maar geen sneeuw. Wel regen, regen en regen.
Er klopt echt helemaal niets van he. En al die opgeklopte sensatie over storm, sneeuw en noem maar op. Waarom doen ze dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, hier alleen geen onweer.
De laatste tijd kun je er niet meer van op aan, de weer berichten.
En al helemaal niet die via je telefoon/apps.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er klopt echt helemaal niets van he. En al die opgeklopte sensatie over storm, sneeuw en noem maar op. Waarom doen ze dat?
Nu ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen idee.
Nouja, als ze helemaal niets zeggen en het gaat wel mis hebben ze heel zeiken Nederland over zich heen.
waarschijnlijk om geen gezeik te krijgen als ze het andersom voorspellenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er klopt echt helemaal niets van he. En al die opgeklopte sensatie over storm, sneeuw en noem maar op. Waarom doen ze dat?
Het is toch normaal dat het weleens vriest in de winter?
Ja dat is ook wel weer zo.quote:
zeker in NLquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:03 schreef Scrummie het volgende:
Omdat het weer moeilijk te voorspellen is.. Dat is het altijd al geweest en zal ook wel altijd zo blijven.
allemaal de schuld van de (sociale) mediaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal waar. Maar het irriteert me soms dat men zo paniekerig doet terwijl het voor betreffend jaargetijde gewoon normaal is als er sneeuw, regen, ijzel,onweer of/en storm kan komen. Het is winter ffs.
Heeft er vast mee te maken. Men maakt elkaar gek.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal de schuld van de (sociale) media
Omdat de westerse wereld tegenwoordig niet meer kan accepteren dat er dingen zijn waar niemand controle over heeft, en mocht het een keer escaleren op zeker een schuldige gaan aanwijzen die het had moeten voorkomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal waar. Maar het irriteert me soms dat men zo paniekerig doet terwijl het voor betreffend jaargetijde gewoon normaal is als er sneeuw, regen, ijzel,onweer of/en storm kan komen. Het is winter ffs.
Onzin eigenlijk. Op de elementen hebben we geen enkele invloed. Oh wacht H.A.A.R.Pquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de westerse wereld tegenwoordig niet meer kan accepteren dat er dingen zijn waar niemand controle over heeft, en mocht het een keer escaleren op zeker een schuldige gaan aanwijzen die het had moeten voorkomen.
Dus iedereen dekt zich in.
Inclusief jouquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft er vast mee te maken. Men maakt elkaar gek.
Nee hoor. Ik vind het juist overdreven en accepteer gewoon dat het winter is met alles wat daarbij kan komen kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inclusief jou.
Heb er niets van mee gekregen, die paniek.
Maar er is niets overdreven, sommige weer kaarten gaven aan dat het mogelijk was, het extreme, dus dan meld men dat. Dat het dan achteraf niet zo blijkt uit te komen, tja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het juist overdreven en accepteer gewoon dat het winter is met alles wat daarbij kan komen kijken.
Ja en jij hebt nooit een zitten zeuren op het weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar er is niets overdreven, sommige weer kaarten gaven aan dat het mogelijk was, het extreme, dus dan meld men dat. Dat het dan achteraf niet zo blijkt uit te komen, tja.
Vaak zat. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja en jij hebt nooit een zitten zeuren op het weer?
Kom op zeg.
Dat het nogal overkomt alsof Lav en ik de enige waren die afgeven op het weer op het moment.quote:
Zeiken doe ik zelfs meerder keren per dag.quote:
Thuis pist toch echt het bestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeiken doe ik zelfs meerder keren per dag.
Kan echt erg lekker zijn, helemaal als het niet je eigen wc Is.
Dat zeggen ze ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Thuis pist toch echt het best
Je zeurt niet op het weer maar op de voorspellingen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat het nogal overkomt alsof Lav en ik de enige waren die afgeven op het weer op het moment.
Iedereen weet wat jij melde, het weer is moeilijk te voorspellen.
Dat maakt het zeuren op het weer niet minder lekker
Je begreep wel wat ik bedoel toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zeurt niet op het weer maar op de voorspellingen.
Is die van jou zo klein dat hij alle kanten op sproeit dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Het voordeel bij anderen is dat je erg zelf geen troep aan overhoudt
Nee, geen idee wat je bedoelde dan. Nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je begreep wel wat ik bedoel toch?
Ben druk in de weer om zo weg te gaan.
Dan kan er wel eens iets bij inschieten tijdens het typen.
Ofniet dan.
Gefeliciteerd met je modschap trouwensquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Is die van jou zo klein dat hij alle kanten op sproeit dan?
Haha shit, ik was bezig mijn eigen graf te gravenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Is die van jou zo klein dat hij alle kanten op sproeit dan?
Sterker nog: die staat sticky!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha shit, ik was bezig mijn eigen graf te graven
Kon eigenlijk iets zoals dit verwachten
Oke goed weekend allemaal.
En lav, geef Chris mod topic anders even een Kick je
Foto's door aan het nemen van een PhD verdediging gisterquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Sleutels gevonden?
Wat is het hier stil. Waar is iedereen?
De hond heeft het er in ieder geval maar druk mee hier. Sneeuw is ze niet gewend dus nu een feestje voor haar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Tis net het winter weer hier, het kwakkeld.
wow! Goed bezig jijquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Foto's door aan het nemen van een PhD verdediging gister
Toulouse...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Sleutels gevonden?
Wat is het hier stil. Waar is iedereen?
Net zoals van die knuffeldieren die van dat zachte fluff materiaal zijn gemaakt!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb een microfiber badlaken besteld omdat die doekjes altijd zo zacht aanvoelen
jepquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Net zoals van die knuffeldieren die van dat zachte fluff materiaal zijn gemaakt!
Graad of 2-3. Primaquote:
Teddy fleece moet je hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Net zoals van die knuffeldieren die van dat zachte fluff materiaal zijn gemaakt!
Ik heb bij de Blokker zo'n slaappak gekocht. Zitten zelfs voeten aan en een capuchon. Ook van dat heerlijk zachte spul. Dat zit lékker en is ook van dat heerlijk zachte fleece.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad! Daar kan ik niet van afblijven
Daarom is dit ook BNWquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat durven we niet. Allemaal complotdenkers hier
Nou, valt mee hoor. Behalve complotdenkers zijn we vooral erg aardig, dus voel je welkomquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, heb ze ooit eens live gezien in Groningen.quote:
Ik heb me altijd gefascineerd over jouw username. Waar komt die vandaan?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb weinig gemist afgelopen 8 dagen.
[..]
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb me altijd gefascineerd over jouw username. Waar komt die vandaan?
quote:Op zondag 15 januari 2017 21:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb me altijd gefascineerd over jouw username. Waar komt die vandaan?
quote:
Je leest het a.s woensdag,dan zal ik het uitleggen.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zijn naam zonder streepjes intikt bij google
Leuk ben benieuwd!quote:Op maandag 16 januari 2017 11:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
holla
[..]
[..]
Je leest het a.s woensdag,dan zal ik het uitleggen.
goedemiddagquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 23:32 schreef t4600c het volgende:
Gene Cernan, onwillige houder van de titel "Last man to walk on the Moon" heeft ons verlaten. Hij wilde niets liever dan een ander mens in zijn leven nog op de Maan of Mars zien lopen. Hier heeft hij veel interviews over gegeven en is altijd actief geweest om dat te laten horen.
Hoi lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is woensdagquote:Op maandag 16 januari 2017 11:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
holla
[..]
[..]
Je leest het a.s woensdag,dan zal ik het uitleggen.
quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:57 schreef Blaadjes het volgende:
Middag.
Eindelijk mn nieuwe schoenen binnen![]()
[ afbeelding ]
You rebel you.quote:Op woensdag 18 januari 2017 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben er net boodschappen mee wezen doen bij de lidl
Ik vind ze cool!quote:Op woensdag 18 januari 2017 14:57 schreef Blaadjes het volgende:
Middag.
Eindelijk mn nieuwe schoenen binnen![]()
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ze cool!
Even een groet, en nee geenwant wil jullie niet aansteken
Grapjurkquote:Op woensdag 18 januari 2017 15:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben er net boodschappen mee wezen doen bij de lidl
He Blaadjesquote:
Met mij ook goed. Hoezo nooit iemand? #300quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Blaadjes![]()
Hier alles goed, en bij jou?
Kom hier af en toe wel ff kijken maar als ik kom is er nooit iemand.
Nou, ik was hier tegen 19.30 uur, het is nu 2 uur later en jij bent de eerste die hier is.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met mij ook goed. Hoezo nooit iemand? #300
Haha ja dat klopt. Maar die nieuwe mod heeft heel de sc zo'n beetje ban gegeven. Mijn gedrag is altijd netjes.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, ik was hier tegen 19.30 uur, het is nu 2 uur later en jij bent de eerste die hier is.
Dus is niet veel te doen hiero.
O jee,quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt. Maar die nieuwe mod heeft heel de sc zo'n beetje ban gegeven. Mijn gedrag is altijd netjes.
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2017 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee,![]()
Wie is die nieuwe dan, ken ik die
Zie dat Lavenderr weer terug is. Leuk
quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar hoorde dat hij al op zijn 7e zijn veter diploma had.
Impressive!quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar hoorde dat hij al op zijn 7e zijn veter diploma had.
Ook impressive!quote:
ja, dat kan niet hebben je kan lelijk op je bek gaan dan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Best wel. Een losse veter blijft een risico.
Laat bloeierquote:
The plot thickensquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sorry people, no BPN name-origin today.![]()
![]()
Drukke dag gehad,dus a.s zaterdag.
Ja dat is geen fijn land om te zitten nu.quote:Op donderdag 19 januari 2017 10:07 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker daar in Mali. Vriendin van me zit in legerkamp ernaast. Is haar 4e uitzending al maar zegt nog nooit zo'n klap te hebben gehoort en gevoeld.
Gelukkig is zij ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |