abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:40:25 #1
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168024601

MARCO BORSATO, GOLDEN EARRING, DOUWE BOB EN NICKY ROMERO OP DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE!

Samensmelting van nieuwkomers en vertrouwde namen in grootste Amstelkroeg van Nederland

Amsterdam, 9 januari 2017 – Zojuist presenteerde Nick Schilder tijdens een nieuwjaarsborrel het programma voor de 19de editie van De Vrienden van Amstel LIVE!. In zijn rol als nieuwe kroegbaas (in afwezigheid van collega Simon Keizer) heette hij de artiesten welkom die over ruim anderhalve week, negen avonden lang in een uitverkocht Rotterdam Ahoy optreden. De line-up is een verrassende samenstelling van vertrouwde namen zoals Marco Borsato, Golden Earring, VanVelzen en Rowwen Hèze én nieuwkomers Douwe Bob, Diggy Dex en Nicky Romero. Ook BLØF en Typhoon maken net als in 2016 hun opwachting onder de bekende kroonluchter in de grootste Amstelkroeg van Nederland. Nieuwe kroegbazen Nick & Simon vervullen niet alleen de rol van gastheren, maar treden uiteraard ook op. Volgende week zal de organisatie nog meer artiesten bekend maken.

De shows van de 19de editie van De Vrienden van Amstel LIVE! vinden plaats op 19 t/m 23 en 25 t/m 28 januari 2017. Tijdens de negen uitverkochte shows ontvangt Amstel ruim 125.000 bezoekers in Rotterdam Ahoy.

Nog meer verrassingen
Steven van Leeuwen, Brand Manager Amstel Bier: “Over 10 dagen start de 19de editie van De Vrienden van Amstel LIVE! en het belooft ook dit jaar weer een waanzinnige reeks te worden. Meer dan ooit brengen we tijdens deze editie verschillende muziekstromen in verrassende combinaties bij elkaar in de grootste Amstelkroeg van Nederland. Wij zijn enorm trots op de line-up die wij vandaag mogen presenteren en zoals jullie van ons gewend zijn, hebben we nog een aantal verrassingen in petto. Het team heeft een jaar lang gewerkt om opnieuw een bijzondere show neer te zetten met voor ieder wat wils. Ik kijk er enorm naar uit, wij hopen er voor onze bezoekers weer een onvergetelijke avond van te maken!”

Voorverkoop jubileumeditie 2018
Morgen, 10 januari om 10.00 uur, start een exclusieve voorverkoop voor de jubileumeditie van De Vrienden van Amstel LIVE! 2018 via www.amstel.nl De voorverkoop van de eerste 25.000 kaarten voor de 20e editie verloopt via een speciale actie waarbij een actiecode op een krat Amstel bier toegang geeft tot de kaarten. De shows van de jubileumeditie vinden plaats op 20 t/m 22 en 24 t/m 29 januari 2018 en daarmee gaan voor het eerst 9 showavonden direct in verkoop. Op 19 januari start aansluitend de reguliere voorverkoop van de resterende kaarten voor De Vrienden van Amstel LIVE! 2018.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:42:18 #2
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168024628
Terwijl ik druk aan het refreshen ben voor de voorverkoop van 2018 toch ook maar een voorprettopic voor de 2017 editie aangemaakt. Meerdere artiesten, 1 locatie, meerdere dagen, tja dan is het volgens mij wel een festival. Zo niet, verplaats hem maar.
De mensen zijn gek geworden
pi_168024745
Wij gaan er heen met een bedrijfsuitje. Ik moet zeggen dat ik deze line-up nog best ga overleven.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 10:58:36 #4
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168024877
Beter dan bowlen
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 10 januari 2017 @ 14:35:00 #5
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168028872
Wegens een technische storing bij onze ticketpartner, is het op dit moment helaas niet mogelijk om een actiecode te verzilveren. We vonden het waanzinnig dat jullie vanochtend allemaal klaar zaten om jullie codes te verzilveren en balen daarom enorm dat we jullie vandaag niet goed hebben kunnen helpen. Onze welgemeende excuses daarvoor!
De actie wordt morgen (woensdag) 11 januari om 10.00 uur hervat. Dezelfde codes zijn morgen gewoon weer bruikbaar.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak!
De mensen zijn gek geworden
pi_168269095
+Racoon & Matt Simons
  donderdag 19 januari 2017 @ 17:15:48 #7
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168271344
En di-rect en broederliefde
De mensen zijn gek geworden
pi_168287114
Hallo,

Wij gaan morgen naar dvval. Nou vroeg ik me af.
We gaan met de auto, hebben daar een hotel geboekt (ongeveer een kwartier rijden) en nou willen we met de auto naar Ahoy.
Is dat te doen met parkeren daar? Je kan een parkeerkaart kopen, maar als het niet nodig is.....

Groetjes!
pi_168289882
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 09:46 schreef tatadatada het volgende:
Hallo,

Wij gaan morgen naar dvval. Nou vroeg ik me af.
We gaan met de auto, hebben daar een hotel geboekt (ongeveer een kwartier rijden) en nou willen we met de auto naar Ahoy.
Is dat te doen met parkeren daar? Je kan een parkeerkaart kopen, maar als het niet nodig is.....

Groetjes!
Hoi, ik woonde daar om de hoek.
Je kan inderdaad parkeerkaart kopen bij Ahoy, wat je ook kan doen is in de wijk bij Zuidplein parkeren. Maar dan moet je aan de parkeermeter betalen. Kan je anders niet met het OV naar Ahoy? Is denk ik het makkelijkste en ben je ook het snelste weg.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 19:51:33 #10
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168302216
Kijk eens op Switchpark.nl Wij hebben een parkeerplek in centrum Rotterdam van zaterdag t/m maandag voor 22,-
De mensen zijn gek geworden
  maandag 23 januari 2017 @ 15:42:19 #11
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_168374351
Was weer een leuke editie. Wel een beetje Borsato-overkill.

Hoogtepuntjes:
Racoon icm Typhoon
Rowwen Hèze icm typhoon
Beatlesblok. Je wist echt niet waar je moest kijken, zoveel gebeurde er tegelijkertijd
De mensen zijn gek geworden
pi_168488507
Act van Nicky Romero en Marco Borsato was ook tof.
  zaterdag 29 december 2018 @ 03:27:53 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_184051878
Mijn ouders hebben kaartjes voor ons kunnen fixen voor dit jaar. Lustrumjaar, dus hopelijk vette namen. Ben benieuwd zeg, of ik ‘t wat vind
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')