Hoi allemaal,
Ik ben een gozer met een ongelooflijke voet fetisj ( ja er zijn echt mensen die dit hebben ik hoef hier dus geen negatieve reacties over te horen daarom start ik dit topic niet ).
Nu heb ik de volgende vraag aan de mensen die deze gevoelens met mij delen:
Wat doen jullie zelf graag, en wat laten jullie graag doen bij jullie om dit in de seks te betrekken ?
Ik zal zelf beginnen om het zo eerlijk te maken dat niet alleen jullie antwoord geven en ik mee kijk :p
Mijn vriendin heeft enigszins begrip voor mijn gevoelens maar ze doet er verder weinig mee en voelt er zelf ook niet veel bij (wat ik ook wel begrijp).
Wat ik gelukkig wel mag doen is haar voetjes likken masseren en op haar tenen sabbelen, en wat ik stiekem doe is als ze schoenen heeft aangehad ga ik daar als ze onder de douche staat stiekem aan ruiken.
Wat ik van haar verwacht is eigenlijk dat ze mijn lul lekker masseert net haar voetjes (bloot of met een naaldhak aan maakt niet uit) en dat ze me af en toe een lekkere "footjob" geeft verder mag ze ook wel eens haar voet gewoon vol in me gezicht duwen omdat haar tenen gesabbelt moeten worden. En ja ik ben een weirdo dat weet ik

Wat zijn jullie verwachtingen ik hoor het graag, en als jullie nog tips hebben hoe ik hier zelf mee om moet gaan hoor ik het graag. Uiteraard als je dingen weet die ik nog eens moet proberen lees ik dat ook net zo graag!!
Thnx allemaal.