abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168031260
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zoveel dates en zelfs (bijna) seks... dat flikt 'ie wel mooi.
Het is dan ook niet heel moeilijk om dates te regelen, helemaal als je met vrijwel iedereen afspreekt die beschikbaar is. Als hij inderdaad zoveel dates weet te regelen dan betekent dat puur dat hij zich online heel anders gedraagt/voor doet of gewoon een leuke foto heeft. Daarom is het zo jammer dat hij niks doet met de tips, want de potentie om leuk te zijn e.d. zit wel in hem. Maar zolang hij zo selectief blijft reageren en de oorzaak van zijn issues altijd gooit op externe dingen/personen zal hij dat punt nooit bereiken helaas.
pi_168031439
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is dan ook niet heel moeilijk om dates te regelen, helemaal als je met vrijwel iedereen afspreekt die beschikbaar is. Als hij inderdaad zoveel dates weet te regelen dan betekent dat puur dat hij zich online heel anders gedraagt/voor doet of gewoon een leuke foto heeft. Daarom is het zo jammer dat hij niks doet met de tips, want de potentie om leuk te zijn e.d. zit wel in hem. Maar zolang hij zo selectief blijft reageren en de oorzaak van zijn issues altijd gooit op externe dingen/personen zal hij dat punt nooit bereiken helaas.
Gezien zijn uiterlijk en foto's die ik heb gezien, gaat dat niet helemaal op denk ik. En als hij zich via een chat wel leuk kan gedragen dan bezit hij ergens dus wel de vaardigheden.
pi_168031560
Zogenaamd interesse tonen is veel makkelijker vanachter een schermpje dan in het echt.
pi_168032096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Haha grapjas, hij is juist helemaal geen steek veranderd. Dat hij een paar trucjes heeft geleerd waarmee hij een paar toch niet al te grote catches lang genoeg voor de gek kan houden om even langs te komen, toont dat alleen maar aan. Je kan gewoon dezelfde 6 stappen herhalen op tinder waarmee je je compleet anders voordoet. Hij heeft dan ook een zoekgebied wat het hele land bestrijkt, dan zit er altijd wel één of ander onzeker typetje tussen die hapt.
Hij is nog steeds zo onzeker en egocentrisch als de pest. :') Dat valt dan ook letterlijk iedereen op die hem even ontmoet en dat zie je in dit topic ook gewoon weer terug.
Vorig jaar sprak hij met niemand af, zat enorm in de knoop met z'n studie, woonde toch nog thuis, etc. Ik vind het dan ook een beetje onterecht dat hij telkens wordt afgesnauwd over het feit dat hij niks doet, hij is wel degelijk opgeschoten. Hij zal het waarschijnlijk ook de rest van zijn leven moeten doen met dit soort trucjes. Ik zie niet wat daar verkeerd aan is, dat heeft toch elk mens min of meer? Het enige wat ik als probleem zie is dat hij ongelukkig wordt van de manier hoe hij het nu aanpakt. Hij zal z'n wensen moeten aanpassen en inzien dat een relatie er op dit punt nog steeds niet inzit. Ik snap het verwijt niet dat hij enkel seks wil. Er zijn zoveel mensen die alleen maar seks willen. Zolang hij niemand gebruikt en vooraf duidelijk afspreekt wat zo'n (seks)date inhoudt zie ik niet in waarom dat zo'n probleem is.
pi_168032141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien zijn uiterlijk en foto's die ik heb gezien, gaat dat niet helemaal op denk ik. En als hij zich via een chat wel leuk kan gedragen dan bezit hij ergens dus wel de vaardigheden.
Praat 'm nou geen minderwaardigheidscomplex aan want hij is niet lelijk. Het ontbreekt 'm vooral aan uitstraling. Je ziet een deels onzekere/ongelukkige jongen. Dat is te veranderen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:01:33 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_168032162
Denk dat de meesten vallen over t feit dat D in alles! negativiteit ziet.
Overal een 'ja maar' op heeft en zelden echt reageert op de vragen en reacties die mensen geven.

Daardoor wordt de toon in al zijn topics al snel negatiever dan het anders zou zijn.
pi_168032379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Praat 'm nou geen minderwaardigheidscomplex aan want hij is niet lelijk. Het ontbreekt 'm vooral aan uitstraling. Je ziet een deels onzekere/ongelukkige jongen. Dat is te veranderen.
Als ie de tips ter harte zou nemen vast wel, maar we weten al lang en breed dat dat niet gebeurt.
pi_168032535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van smaak. Maar zonder dat vlassige baardje valt het inderdaad mee.
pi_168032537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:57 schreef Bananenpap het volgende:
Hij zal z'n wensen moeten aanpassen en inzien dat een relatie er op dit punt nog steeds niet inzit. Ik snap het verwijt niet dat hij enkel seks wil. Er zijn zoveel mensen die alleen maar seks willen. Zolang hij niemand gebruikt en vooraf duidelijk afspreekt wat zo'n (seks)date inhoudt zie ik niet in waarom dat zo'n probleem is.
Er zijn idd genoeg mensen (vooral mannen) die alleen seks willen maar die zijn doorgaans niet serieus opzoek naar een relatie vanuit de gedachte dat je dan lekker ergens tegenaan kunt schuren als je daar zin in hebt.
Daar zit hem de kneep denk ik. Een relatie is namelijk zoveel meer dan seks en tegenaan hangen op de bank/in bed. Het is het vormen van een symbiose, een eenheid. Lief en leed delen. Interesse in elkaar, in wat de ander denkt, voelt, doet, beleeft. Het 'samenzijn', samen dingen ondernemen, voor elkaar zorgen, elkaar helpen en steunen, rekening houden met elkaar en daarin ook nog jezelf kunnen zijn.

Daarom zei ik al eerder; TS moet gewoon de datingsites links laten liggen en opzoek naar seksdates via seksdating.

Moet hij hem wel omhoog kunnen krijgen *)
pi_168032565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat de meesten vallen over t feit dat D in alles! negativiteit ziet.
Overal een 'ja maar' op heeft en zelden echt reageert op de vragen en reacties die mensen geven.

Daardoor wordt de toon in al zijn topics al snel negatiever dan het anders zou zijn.
Dat dus.

Het frustreert dat hij best dingen kán ondernemen, niet eens moeite doet hierover na te denken, maar alles meteen af te ketsen. Of reacties te negeren.

En dan krijg je het verschijnsel wat je nu ziet: we praten over hem, en niet meer tegen hem.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:21:46 #211
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168032643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:12 schreef -Hildr- het volgende:
Dat je een date als een investering ziet en zo weinig mogelijk moet kosten is zeer onaantrekkelijk. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het krenterige mensen.

Hoe krijg jij vrouwen eigenlijk zo gek dat ze elke week bij je thuis komen?
Het zal hier ergens al benoemd zijn, maar meestal als de date zich thuis afspeelt gaat het om een sexdate. De vrouwen die hierin meegaan zijn in ieder geval niet op zoek naar een serieuze relatie. TS zal toch eens buiten de deur moeten gaan afspreken wil hij zijn doel bereiken.
pi_168032836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:35 schreef DoubleDip het volgende:
Zogenaamd interesse tonen is veel makkelijker vanachter een schermpje dan in het echt.
Dit ja. Veel karaktereigenschappen die je dan kan verbergen. Je hebt veel meer tijd om te reageren, om nauwkeurig een antwoord te typen e.d. In het echt komt vaak de ware persoon naar boven. Ik blijf erbij dat dates ritselen niet heel moeilijk is als je eigenlijk iedereen aanspreekt die beschikbaar is en er zelf niet heel lelijk uit ziet.

Volgens mij weet D ook gewoon niet wat hij nou echt wil. Een seksdate, of echt een relatie. Hij kan ook niet inschatten hoe de andere partij erover denkt. De seksuele frustratie geeft echter zwaar de indruk dat het hem vooral om seks gaat met de verbloeming dat hij een relatie zoekt.

En ja, precies wat Cue zegt, de meeste mensen hier vallen er vooral om dat hij zo negatief is. En maar zo selectief reageert. Dat is frustrerend als het wel gewoon behulpzame posts zijn. Niemand hier wil een schouderklopje omdat we D hebben geholpen, maar we willen gewoon bereiken dat hij dingen eens positief bekijkt en op z'n minst ingaat op advies, ook als hij het er niet mee eens is. Dan zou er al heel anders gereageerd worden. Zolang hij hier een platform krijgt en niet echt veranderd zitten we over een jaar nog steeds te zeiken om zijn topics (die vermoedelijk om precies dezelfde onderwerpen zullen draaien). Zal hem sieren als hij zijn eigen tekortkomingen kan erkennen en niet altijd de schuld bij anderen probeert te leggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2017 17:36:16 ]
pi_168033146
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit ja. Veel karaktereigenschappen die je dan kan verbergen. Je hebt veel meer tijd om te reageren, om nauwkeurig een antwoord te typen e.d. In het echt komt vaak de ware persoon naar boven. Ik blijf erbij dat dates ritselen niet heel moeilijk is als je eigenlijk iedereen aanspreekt die beschikbaar is en er zelf niet heel lelijk uit ziet.

Volgens mij weet D ook gewoon niet wat hij nou echt wil. Een seksdate, of echt een relatie. Hij kan ook niet inschatten hoe de andere partij erover denkt. De seksuele frustratie geeft echter zwaar de indruk dat het hem vooral om seks gaat met de verbloeming dat hij een relatie zoekt.

En ja, precies wat Cue zegt, de meeste mensen hier vallen er vooral om dat hij zo negatief is. En maar zo selectief reageert. Dat is frustrerend als het wel gewoon behulpzame posts zijn. Niemand hier wil een schouderklopje omdat we D hebben geholpen, maar we willen gewoon bereiken dat hij dingen eens positief bekijkt en op z'n minst ingaat op advies, ook als hij het er niet mee eens is. Dan zou er al heel anders gereageerd worden. Zolang hij hier een platform krijgt en niet echt veranderd zitten we over een jaar nog steeds te zeiken om zijn topics (die vermoedelijk om precies dezelfde onderwerpen zullen draaien). Zal hem sieren als hij zijn eigen tekortkomingen kan erkennen en niet altijd de schuld bij anderen probeert te leggen.
Je doet je username niet veel eer aan momenteel :')

Verder dikgedrukte: ooit gehoord van autisme? Is dan ook niet waarschijnlijk dat dat bij TS zal gebeuren. En misschien wel niet eens fair om van hem te verwachten..
  dinsdag 10 januari 2017 @ 18:25:21 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168033837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deezertje ziet er op zijn foto's opzich wel gewoon uit, net als het grote deel van de mensheid eruit ziet. Niet bijzonder knap, maar ook niet lelijk. Dus daar ligt het probleem niet.
Oh.
pi_168034936
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:50 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Je doet je username niet veel eer aan momenteel :')

Verder dikgedrukte: ooit gehoord van autisme? Is dan ook niet waarschijnlijk dat dat bij TS zal gebeuren. En misschien wel niet eens fair om van hem te verwachten..
Juist wel. Ben een positief persoon en wil graag mensen helpen, dus ook D. Ik probeer het wel, ook al is het wat tough love na al die jaren. Maar ik moest toch bijna lachen om je grapje O+

En ja, ik weet van dichtbij wat autisme inhoudt :Y Het is in ieder geval geen excuus om al zijn gedrag mee goed te praten.
pi_168035259
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:22 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Lees even zijn pohi, misschien snap je het dan.
Ja, dat heb ik al gedaan. Ik volg D als sinds het begin. Maar ik kan nog steeds moeilijk zo een persoon voor me stellen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_168035410
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
En ja, ik weet van dichtbij wat autisme inhoudt :Y Het is in ieder geval geen excuus om al zijn gedrag mee goed te praten.
Ja, dit. Ik ken ook genoeg autisten die leuk zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_168035901
Ben ik de enige die de foto van Deezer wil zien? O+
Staat die in zijn fobo? Zie ik niet via de mobiele site namelijk :*.
Striving to be more than average.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:51:19 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168035926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:50 schreef Daniane het volgende:
Ben ik de enige die de foto van Deezer wil zien? O+
Staat die in zijn fobo? Zie ik niet via de mobiele site namelijk :*.
Je bent zowat de enige die hem nog niet gezien heeft, denk ik.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:53:06 #220
456432 Kamina
Tenacious!
pi_168035984
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je bent zowat de enige die hem nog niet gezien heeft, denk ik.
Ik heb 'm ook niet gezien, maar dat hoeft ook niet. Aan wat ik van hem lees weet ik al genoeg.
1 + 1 = blauw
pi_168036791
Het probleem is dus vooral dat ik geen leven naast daten of werken heb. Geen eigen hobby's of vrienden.
pi_168036859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:22 schreef naoomx het volgende:
Ik snap je. Ik hou zelf eigenlijk ook helemaal niet van daten. Veels te geforceerd & teveel gericht op hoeveel jullie op papier bij elkaar passen. :N

Het liefst zou ik hebben dat er gewoon vanzelf iets onstaat weetje, via een vriendengroep ofzo. Mja, vrees dat dat niet gaat gebeuren vanwege mijn struggles op sociaal gebied & de huidige datecultuur..
Hoe heb jij het in gedachten dan? Gewoon met elkaar afspreken en wel zien wat ervan komt? Maar het vooral niet bestempelen als "date"??
pi_168036893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 20:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het probleem is dus vooral dat ik geen leven naast daten of werken heb. Geen eigen hobby's of vrienden.
En dat is je hier hoe vaak al verteld?
pi_168036910
quote:
Klopt.

En wat ga je DOEN om dat gemis in te vullen?
Lees je pohi even na: staan genoeg nuttige tips in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_168036966
quote:
Doe maar mee in het Fok! crewlid telspel. Maak je vanzelf vrienden. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')