Dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel echt kut als je niet kan inschatten of je een klik met iemand hebt en of iemand je ziet zitten.
Heb je een link naar die post?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.
Zijn autisme verandert niet, maar je kunt wel leren er mee om te gaan en uiteindelijk bepalen welke wensen (vriendin, vrienden, etc.) realistisch zijn. Iemand zonder benen kan ook niet lopen, maar hij kan eventueel wel protheses gebruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn autisme verandert niet.
Ik krijg steeds de indruk dat hij eigenlijk geen echte behoefte heeft aan sociale interactie. Hij wil seks en tegen iemand aanhangen. Volgens mij is dat niet hetzelfde als behoefte aan een relatie. Daar gaat therapie niks aan veranderen.
Maar als de behoefte niet bestaat, dan gaan 'protheses' ook niet werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zijn autisme verandert niet, maar je kunt wel leren er mee om te gaan en uiteindelijk bepalen welke wensen (vriendin, vrienden, etc.) realistisch zijn. Iemand zonder benen kan ook niet lopen, maar hij kan eventueel wel protheses gebruiken.
Die indruk kan wel kloppen ja. Hij beweert eenzaam te zijn, maar heeft volgens mij niet echt de behoefte aan vrienden. Hij wil seks, prima, daar zijn genoeg datesites voor.
Een normale relatie is niet voor hem weggelegd. Voor de rest geloof ik wel in het cliché 'op elk potje past een dekseltje'. Ik ben er van overtuigd dat er een vrouw voor hem is, maar dan moet hij wel eisen bijstellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar als de behoefte niet bestaat, dan gaan 'protheses' ook niet werken.
Hij zou gillend gek worden van een 'normale' relatie.
Inderdaad, als je op de eerste date iemand thuis uitnodigt is de toon eigenlijk al gezet. Als je echt wilt daten spreek je gewoon met iemand af in de stad voor hooguit twee uur. Vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:53 schreef Ouder1 het volgende:
Als je vrouwen voor de eerste date thuis uitnodigt selecteer je al een bepaalde categorie. De meer serieuze vrouwen doen dat niet. Te link, gevaarlijk en last but not least; je investeert niet.
Haal je ze wel op van het station? Of is dat ook al teveel moeite?
Als je daadwerkelijk goed zou zijn, dan zou het niet zoveel moeite moeten kosten. Zo val je door de mand, rot voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef Woelwater het volgende:
Ja bah. Steeds weer jezelf moeten verkopen als "leuke" jongen en goed relatiemateriaal
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:10 schreef Seven. het volgende:
Ik had nog aardig wat tekst getypt voor ik besefte dat het zinloos is om TS van advies te voorzien. Maar ik zal er toch 1 ding over zeggen.
Jij zult afgewezen worden tot je niet meer met jezelf overhoop ligt. Oftewel, leer eerst maar eens gelukkig zijn met jezelf want tot het zover is, zullen de dames altijd van mijlenver merken dat je alleen maar oprecht interesse kunt tonen in jezelf (en jouw ultieme wens om een relatie op te bouwen is gebaseerd op een sterke drang naar seks op regelmatige basis). Succes ermee!
ik denk ook dat hij eigenlijk wel meer moeite doet en bereid is zn gedrag toch ergens aan te passen, dan dat mensen inzien...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor.
Ik vind inmiddels de complete zwerm gefrustreerde zure Fok!chicks die continue Deezertje afzeiken een stuk zieliger in ieder geval, bedankt voor je mooie betoog.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij eigenlijk wel meer moeite doet en bereid is zn gedrag toch ergens aan te passen, dan dat mensen inzien...
veel mensen hier lijken het liefst te zien dat hij *poef* opeens tot een sociaal-agerend persoon wordt en liefst ook nog dat zij alle credits daarvoor krijgen en een dankbare en erkende Deezer hen komt bedanken voor de ultieme Waarheden die ze hem geleerd hebben...
Uiteindelijk verandert hij echter nooit geheel, hij is gewoon wie hij is en eerlijk gezegd is dat ook geen erg geschikt persoon waar je iemands anders gunt een relatie mee te hebben (tenzij die andere partner evenzeer een rugzakje heeft, maar lijkt hijzelf juist pertinent af te wijzen, misschien omdat hij juist best wel genoeg introspectie heeft, weigert hij ook iemand die op zijn niveau zit of zelfs lager)...
Maar sjappeu ervoor dat hij iig nu zover gekomen is om daadwerkelijk dates te hebben.
Ik denk dat dat best een aardige persoonlijke ontwikkeling is, hooguit heb ik mn twijfels of hij erg gelukkig in een zoektocht naar persoonlijke contacten kan worden. De kans lijkt me groot dat hij ook vooral in die zoektocht met zn eigen beperkingen geconfronteerd wordt en vooral steeds meer drempels tegenkomt om te overschijden of situaties die duidelijk buiten zn comfort-zone liggen
De oude R&P-mods kunnen er wat van inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind inmiddels de complete zwerm gefrustreerde zure Fok!chicks die continue Deezertje afzeiken een stuk zieliger in ieder geval, bedankt voor je mooie betoog.
Je haakt niet meer af zodra je merkt dat ze geen vrijgezel zijn? Je praat ook uitgebreid met mannen? Je wil hen ook echt leren kennen? Als dit drie keer een ja is, is dat al heel anders als voorheen en heb je werkelijk vooruitgang geboekt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Krijg alleen niet de indruk dat hij er zelf veel gelukkiger van wordt. Ik lees vooral frustratie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar zoveel dates en zelfs (bijna) seks... dat flikt 'ie wel mooi.
Ben wel benieuwd hoe hij er nu instond als die seks wel was gelukt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijg alleen niet de indruk dat hij er zelf veel gelukkiger van wordt. Ik lees vooral frustratie.
GVD heb het nou 3x gezegd hier. HEB JIJ OOK ZO EEN PLAK VOOR JE KOP??quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinkt?
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
GVD heb het nou 3x gezegd hier. HEB JIJ OOK ZO EEN PLAK VOOR JE KOP??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Grappig. Als het klikt dan zou er een klikkende klank te horen moeten zijn. Of de klank van het meisje klinkt niet als de klank van de TS en dus geen match..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinkt?
Lees even zijn pohi, misschien snap je het dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je zo veel dates hebben en niemand met wie het wel klinktgrdbgc?
Haha grapjas, hij is juist helemaal geen steek veranderd. Dat hij een paar trucjes heeft geleerd waarmee hij een paar toch niet al te grote catches lang genoeg voor de gek kan houden om even langs te komen, toont dat alleen maar aan. Je kan gewoon dezelfde 6 stappen herhalen op tinder waarmee je je compleet anders voordoet. Hij heeft dan ook een zoekgebied wat het hele land bestrijkt, dan zit er altijd wel één of ander onzeker typetje tussen die hapt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor. Lijkt toch iets zelfverzekerder te zijn geworden, niet meer zo die bange mus als toen. Het is alleen jammer dat hij geen hulp zoekt met zijn autisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |