Vaak hoor je niks meer. En een andere keer vonden ze het 'gezellig, maar voelden geen klik'.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En wat is de feedback die je krijgt van je dates over de date?
Of je opent gewoon Netflix en vraagt aan haar welke genre ze wilt kijken, en dan kiezen jullie samen een film.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, laat haar altijd zien waar ze uit kan kiezen en als ze zelf niet met een titel komt zeg ik : zullen we anders deze doen? Weet ik iig dat ik niet 2 uur naar een kutfilm kijk
Ja, door je aanpak kom je nooit voorbij één date met dezelfde dame. Die beperking, bijv.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Juist niet, meer dates dan ooit. Maar dat maakt je dus datemoe.
Inderdaad, staat niet op mijn prio-lijst zonder vast inkomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of je opent gewoon Netflix en vraagt aan haar welke genre ze wilt kijken, en dan kiezen jullie samen een film.
Oh wacht, Netflix kost ook geld. Heb je zeker ook niet?
Hoe kan het, je bent zo'n aardige jongen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vaak hoor je niks meer. En een andere keer vonden ze het 'gezellig, maar voelden geen klik'.
Dat kan dus van alles zijn, maar hoe dan ook zien ze geen relatiemateriaal in me.
Het aantal dates maakt je overduidelijk niet moe. Wel het gebrek aan vervolgafspraken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nou ja aardig vinden ze me vaak welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kan het, je bent zo'n aardige jongen.
Je bent niet eens een Rivella? Tjonge, hou maar op dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nou ja aardig vinden ze me vaak wel
Misschien ook een beetje vreemd verder.
Als er in het contact met die meiden zo weinig tweerichtingsverkeer is als je hier weer eens laat zien, dan snap ik het wel dat er niks klikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nou ja aardig vinden ze me vaak wel
Misschien ook een beetje vreemd verder.
Wat let je om dan minder te daten als je datemoe bent? Of is dat weer te simpel?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij heeft een vrouw nodig hè.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat let je om dan minder te daten als je datemoe bent? Of is dat weer te simpel?
Dan ontmoet je dus ook geen nieuwe mensen/dames. Ik wou het eigenlijk geleidelijk via werk of dagelijkse leven fixen, maar daar zijn de meeste juist al bezet...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat let je om dan minder te daten als je datemoe bent? Of is dat weer te simpel?
Ja maa, ja maar, ja maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dan ontmoet je dus ook geen nieuwe mensen/dames. Ik wou het eigenlijk geleidelijk via werk of dagelijkse leven fixen, maar daar zijn de meeste juist al bezet...
Oh ja.. Ik zal even met mijn toverstafje wapperen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij heeft een vrouw nodig hè.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:50 schreef M1stral het volgende:
Deezer moet gewoon terug naar de enige vrouw in zijn leven, zijn moeder.
Zoals ik al zei, neem een sabbatical. Perfecte gelegenheid om even tot jezelf te komen en goed na te gaan waar het nu allemaal aan schort in je leven en hoe je daar verandering in kan brengen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Dan ontmoet je dus ook geen nieuwe mensen/dames. Ik wou het eigenlijk geleidelijk via werk of dagelijkse leven fixen, maar daar zijn de meeste juist al bezet...
Geld is er om uit te geven hè, wat heb je er anders voor plezier aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Inderdaad, staat niet op mijn prio-lijst zonder vast inkomen.
Ik kan me goed voorstellen dat vrouwen hier een stoffige gleuf van krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Mwah, we koken en eten samen, daarna een filmpje kijken. Het is niet dat ik ze met een lege maag een uur later de deur uitzet als het even niet klikt.
Eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:05 schreef Kreator het volgende:
Als je 1 of 2x per week date, ligt je drempel ook veel te laag, buiten al je problemen om.
Dan ken je iemand niet. Dan moet een groot deel niet bij je passen.
Steek een keer wat meer energie in iemand voordat je afspreekt en misschien klikt het dan ook beter.
Als je alles met een hartslag bij je thuis uitnodigt, weet je zeker dat het niet gaat lukken.
En aangezien je toch nooit iets met welke tip dan ook doet:. Man man man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |