abonnement Unibet Coolblue
pi_481180
ik vind bianca helemaal niet zo irritant. als je 24 uur per dag een camera op je neus hebt valt er op iedereen wel wat aan te merken. bianca heeft in iedergeval een mening en komt daar tenminste voor uit. da's een stuk leuker on naar te zien dan naar zo'n saai tutje als kim. dat accent stem van fewwwdie, dat is pas irritant!
why live, when you can't dream?
pi_481931
Nee misschien is dat het wel. Ik heb dus 24 uur BB en dan wordt je erg moe van haar hoor.
Sochtends als ze opstaat begint het al, druk druk druk druk, zingend maar alla.
Waar ik mij wel eens aan irriteer is dat enorme bazige gedrag van haar.
Zoals dit weekend met die fotoreportage. Ik heb de hele tijd die stem van haar overal door heen gehoord.
Ook als iemand anders (b.v georgie) foto.s aan het maken is en aanwijzingen geeft aan het model. verteld zij wel even hoe ZIJ vindt dat het moet.Erg irritant.
Maar het is aan de andere bewoners om hun muil eens open te trekken.
Ik heb het idee dat er echt wel mensen zijn die zich aan haar irriteren. (kijk Robin zegt het wel tegen haar, misschien daarom haar nominatie?) maar de anderen durven dus niets tegen haar te zeggen en vraag mij af of ze wel tegen kritiek kan.

Bianca is niet een van degene die ik snel uit het huis wil zien vertrekken maar ze is erg overheersend vind ik.

pi_482019
In het begin van BB is Bianca genomineerd door Jolanda....ze kon absoluut niet tegen de kritiek die jolandaq op haar had...ze moest er zelfs om huilen..
Ik denk dat de huidige bewoners het wel makkelijk vinden dat Bianca er nog steeds rondloopt....ze doet tenslotte wel erg veel in het huis..en dat is lekker makkelijk voor de rest....
  maandag 20 november 2000 @ 11:51:58 #29
1464 ART
FOK!member
pi_482157
Bianca is gewoon een spontaan dynamisch type. Opgesloten in dat hok kan ze haar energie niet kwijt, dus grijpt ze alles aan dat maar enige afleiding biedt. En bazig gedrag? Je kunt het ook uitleggen als enthousiasme.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_482185
Ten eerste lijkt mij dat dit gezien de titel vh topic geen plek is om Bianca de hemel in te prijzen.

1. Alles wat ze zegt weegt ze zorgvuldig af voordat ze het zegt, is het wel goed voor haar imago? Iedereen doet dit, maar zij is voor mij veruit de meest onechte bewoonster.

2. kan niet tegen kritiek (Jolanda's nom.)
3. lawaaiig (Kim is dan wel stil, maar dat heb ik liever dan dat hysterische geblaat van B) zie ook punt 1.
4. Ze bemoeit zich overal mee, heel irri. Vrij arrogant zelfs om Hieke en Ferdi te "helpen" (zie punt 1)
5. Dat lachen van haar (zie punt 1 )
6. dierenvriendin (zie punt 1)
7. engels lullen, come oooonn
8. haar reactie toen Ed er niet wilde, weten jullie nog? Ze raakte bijna in paniek, mijn god, iemand houdt zich niet ad regels.
9. Reactie toen Ed weg was, alsof er een grote crimineel weg was gegaan.

Genoeg zo? En maar niet genomineerd worden, bagger...

eh Beau.....ben je daar nog?
pi_482372
Puur of niet...
Ik zou er stapelgek van worden...
En een vrouw met pit is nix mis mee...zolang ze een ander ook de mond gunt....en dat kan Bianca niet...
pi_603501
Ik geloof dat dit topic weer kan worden ge-update
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2000 @ 22:46:57 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_603509
Ze spuugt het zaad uit.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_606399
Ik mis een naar trekje en ik vind dat het vervelendste trekje: Op alles wat een ander zegt reageert ze met "Ja, dat vind ik ook" Wat nou pittige tante met eigen mening.
pi_606521
quote:
Op 16 november 2000 13:38 schreef Xenia het volgende:
Ik heb geen pleurishekel aan Bianca.
ik wel, en aan heel bb op dit moment
muziek, m'n lust en mijn leven
  maandag 1 januari 2001 @ 02:31:05 #36
8086 REBOELJE
jo hearre noch van my
pi_607226
quote:
Op 20 november 2000 11:51 schreef ART het volgende:
Bianca is gewoon een spontaan dynamisch type. Opgesloten in dat hok kan ze haar energie niet kwijt, dus grijpt ze alles aan dat maar enige afleiding biedt. En bazig gedrag? Je kunt het ook uitleggen als enthousiasme.
Tjonge jonge jonge!!!

Ben jij nou zo dom
of zijn wij nou zo slim

And God said to man"Look after the planet"but man said"Fok you"
pi_607455
Bianca is BSE
Je weet het vaak soms nooit

  maandag 1 januari 2001 @ 15:33:44 #38
6058 cheeky
Carpe Diem
pi_607933
Bi-anca wint BB en Hans wint de Bus, is het COC sponsor ofzo

Lekker belangrijk

Maaar voor ieder die dit bericht leest,

.... een gelukkig nieuwjaar......

Proost
  maandag 1 januari 2001 @ 22:36:27 #39
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_608871
5 nare trekjes maar????? Men,ik kan er wel een boek over schrijven,over die strooplikker
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  maandag 1 januari 2001 @ 22:58:57 #40
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_608909
Hier komen een paar nare trekjes:
Ze is zo schijnheilig als de pest
ze deed alsof ze iedereen alles gunde maar ondertussen.....
viel anderen (Hieke) lastig met haar bi-gedoe
alleen als Robin haar wakker schudde was ze nog wel leuk
heeft hoofdprijs geloof ik niet gedeeld met andere finalisten. Best egoistisch (Bart deed dat bijv. ook
http://www.expage.com/yvettek
  woensdag 3 januari 2001 @ 10:39:40 #41
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_613752
Mag het ook een top 2000 zijn?
Back in town
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')