hoezo die stress? omdat je dan veel emotie voelt?quote:Op maandag 9 januari 2017 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh functioneringsgesprek boeit niet. Daarop kun je voorbereiden en gewoon beetje gelijk geven
Nu ik erover nadenk is het meer dat ik op moment dat iets niet gaat zoals ik wil of er "onrecht" is. Bijvoorbeeld tijd terug had medewerker bij collega geklaagd dat ik te laat was, wat niet zo was. Hij komt verhaal halen bij mij. Dan ga ik veel te snel praten, word gestressed waardoor ik punt niet kan maken
Moet je niet naar school of werk vandaag?quote:Op maandag 9 januari 2017 02:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik lag er gisteren zes uur in JR. Dus geen slaap nu
Dagje vrijquote:Op maandag 9 januari 2017 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je niet naar school of werk vandaag?
ja denk het. Is meer persoonlijk. Je praat dan niet over het weer ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo die stress? omdat je dan veel emotie voelt?
Dat is wel herkenbaar jaquote:Op maandag 9 januari 2017 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja denk het. Is meer persoonlijk. Je praat dan niet over het weer ofzo
Je kan dan beter een boek lezen dan op een scherm lezenquote:Op maandag 9 januari 2017 02:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet slapen JR maar ik ben klaar wakker.
en achteraf is het zo makkelijkquote:
altijd achteraf dan bedenken hoe je het had moeten zeggen jaquote:Op maandag 9 januari 2017 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en achteraf is het zo makkelijk
Je kan beter rustig een leugen vertellen dan onsamenhangend de waarheid
op moment dat ik geen gelijk heb heb ik geen moeite dat toe te geven hoor. Is juist makkelijker dan je gelijk verdedigen. Ben je er sneller vanafquote:Op maandag 9 januari 2017 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
altijd achteraf dan bedenken hoe je het had moeten zeggen ja
Alhoewel ik dan niet de behoefte heb om te liegen, gewoon zeggen hoe je erover denkt
Boek las ik al om 11 uur. Rond 12en rustige muziek en zelfs disneyfilm aangezet (want meestal vrij rustig al zou een luisterboek beter zijn). Als ik ooit een vriend heb dan ga ik hem vragen of ie gewoon een verhaal wil vertellen voor slapen gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dan beter een boek lezen dan op een scherm lezen
Ja mee eens wel, al kreeg ik soms op stage ook kritiek omdat ik meteen in de verdediging schootquote:Op maandag 9 januari 2017 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op moment dat ik geen gelijk heb heb ik geen moeite dat toe te geven hoor. Is juist makkelijker dan je gelijk verdedigen. Ben je er sneller vanaf
Gewoon neukenquote:Op maandag 9 januari 2017 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boek las ik al om 11 uur. Rond 12en rustige muziek en zelfs disneyfilm aangezet (want meestal vrij rustig al zou een luisterboek beter zijn). Als ik ooit een vriend heb dan ga ik hem vragen of ie gewoon een verhaal wil vertellen voor slapen gaan
pff ben slecht in verhalen vertellenquote:Op maandag 9 januari 2017 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boek las ik al om 11 uur. Rond 12en rustige muziek en zelfs disneyfilm aangezet (want meestal vrij rustig al zou een luisterboek beter zijn). Als ik ooit een vriend heb dan ga ik hem vragen of ie gewoon een verhaal wil vertellen voor slapen gaan
Dan zoek je over 5 jaar maar 1 op op het internet.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff ben slecht in verhalen vertellen
Ik vind eigenlijk dat ik altijd gelijk hebquote:Op maandag 9 januari 2017 02:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op moment dat ik geen gelijk heb heb ik geen moeite dat toe te geven hoor. Is juist makkelijker dan je gelijk verdedigen. Ben je er sneller vanaf
dan kan je ook gewoon flink gaan neuken zodat je vies moe bentquote:Op maandag 9 januari 2017 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij zal toch ook wel inzien dat als je te laat bent dat je te laat bent oidquote:Op maandag 9 januari 2017 02:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik altijd gelijk heb
is denk ook gewoon beter worden in dit soort dingen. En je bewust zijn van hoe zo'n dynamiek werktquote:Op maandag 9 januari 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mee eens wel, al kreeg ik soms op stage ook kritiek omdat ik meteen in de verdediging schoot
Ik denk overduidelijk niet als een manquote:Op maandag 9 januari 2017 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan kan je ook gewoon flink gaan neuken zodat je vies moe bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |