Oh dus alleen maar bellen de hele dag?quote:
Ik ben er ook mee gestopt, maar dat is meer omdat ik er geen reet van kan.quote:
Hebben ze nu al hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tmobile komt met onbeperkt mobiel internet
Soms ook op de vloer vraagbaak spelen. Dat is ook wel leuk. Maar bellen is wel beste hoor vergelekeb met online chat of winkel.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus alleen maar bellen de hele dag?
[..]
Ik ben er ook mee gestopt, maar dat is meer omdat ik er geen reet van kan.
ja heb ik sinds deze maandquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze nu al hoorIk heb vanaf april 20 gb bij mobile
Ik was er vorige week nog om een telefoon te kopen, die meid daar zat er ook vrij verveeld bij dat er een klant langskwamquote:Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms ook op de vloer vraagbaak spelen. Dat is ook wel leuk. Maar bellen is wel beste hoor vergelekeb met online chat of winkel.
Vooral in die winkels staan de grootste idioten, die doen echt geen kut
Baalde er alleen van dat ze mijj abonnement verlengden en die verlenging pas ingaat einde contractquote:
Ja echt walgelijk. Oudere mensen worden ook klakkeloos de deur gewezen vaak met: dan zoek je toch een andere provider als antwoordquote:Op maandag 9 januari 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog om een telefoon te kopen, die meid daar zat er ook vrij verveeld bij dat er een klant langskwam
Tsja vind ik op zich ook niet zo heel gek als je van tevoren gewoon voor 12/24 maanden akkoord gaatquote:Op maandag 9 januari 2017 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baalde er alleen van dat ze mijj abonnement verlengden en die verlenging pas ingaat einde contractbij vodafone mag je 4 maanden van tevoren verlengen en gaat het ook meteen al in. Zo irritant. Kan je alsnog3 maanden wachten
Gewoon contract openbrekenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja vind ik op zich ook niet zo heel gek als je van tevoren gewoon voor 12/24 maanden akkoord gaat
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt walgelijk. Oudere mensen worden ook klakkeloos de deur gewezen vaak met: dan zoek je toch een andere provider als antwoorddingen verkeerd doorvoeren etc etc
Heel slecht geregeld daar
Liggen ook vaak in de clinch met winkelmedewerkersquote:
Toen ik er was vorige week werden wat oudere mensen die na mij in de rij stonden al naar een ander filiaal gestuurd, wel lekker makkelijk zoquote:Op maandag 9 januari 2017 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liggen ook vaak in de clinch met winkelmedewerkersword je helemaal gek van die lui
Ja ze willen vaak.gewoon niks voor je doen. Klantenservice, hoe kut je het ook vind als klant, heb je het meest aan met meeste problemenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik er was vorige week werden wat oudere mensen die na mij in de rij stonden al naar een ander filiaal gestuurd, wel lekker makkelijk zo![]()
Die chick liet zich zeker volblaffen daarna achterin door haar collega die ik ook alleen langs heb zien lopen met eten.
Betaald die baan wel goed?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze willen vaak.gewoon niks voor je doen. Klantenservice, hoe kut je het ook vind als klant, heb je het meest aan met meeste problemen
Zijn wel wat constructies voor maar dat is mijn expertise ook nietquote:Op maandag 9 januari 2017 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja kan op zich wel, kom je alleen wel in de knoop met je toestel afbetaling lijkt me?
Normaal redelijk salaris voor klantenservice, alleen deze werkgever nietquote:
En je hebt een dagbesteding, dus dat is ook wel primaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal redelijk salaris voor klantenservice, alleen deze werkgever niet
Maar leuke groep dus ja, vind ik ook wel belangrijk
Ja, kan natuurlijk makkelijk als iemand bereid is de resterende maanden in een keer wil aftikken bijvquote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel wat constructies voor maar dat is mijn expertise ook niet
Precies. Merk alleen wel dat het erg ten koste gaat van andere dingen. Dat is wel balenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je hebt een dagbesteding, dus dat is ook wel prima
Welke andere dingen dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Merk alleen wel dat het erg ten koste gaat van andere dingen. Dat is wel balen
Of als je van abonnement met toestel naar sim-only gaat dat je toestelkosten nog 4 maanden doorlopen bijvquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, kan natuurlijk makkelijk als iemand bereid is de resterende maanden in een keer wil aftikken bijv
Zou er toch geen gebruik van maken denk ik, nieuwste Samsung komt vaak rond t moment dat ik mag verlengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |