zelfde als deezertjequote:Op maandag 9 januari 2017 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfs als je die troll zolang volhoudt ben je niet goed bij je hoofd.
Die heeft gewoon elke week een datequote:
ja braddie ookquote:Op maandag 9 januari 2017 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon elke week een date
Zelfs bijna seks op zijn dates als zijn piemel het niet begeeft.
ben wel benieuwd hoe zijn dates eruit zien jaquote:Op maandag 9 januari 2017 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja braddie ook
Als je gewoon lelijke chicks doet lukt dat wel
blondje93 niveau lijkt mequote:Op maandag 9 januari 2017 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe zijn dates eruit zien ja
post eens fotoquote:Op maandag 9 januari 2017 03:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als iemand met een meervoudige handicap
'93 oud watquote:Op maandag 9 januari 2017 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
'93 is ook al flink oud. Nog even en we kunnen chicks geboren in de 21e eeuw fixen
ja jij bent ook oudquote:Op maandag 9 januari 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'93 oud wat![]()
En misschien dat ik over tien jaar meiden van 20 kan regelen, als ik een beetje goed opdroog
Dat doen zelfs kleine kinderen nog niet tegen me.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totdat ze meneer tegen je gaan zeggen
Ja je laat ons hier in de steek door in KLB te postenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:32 schreef supersof het volgende:
ik zag dat jullie het over mij hadden gehad
komt omdat het hier zo saai en stil was toen ik na twee maanden weer op fok kwamquote:Op maandag 9 januari 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je laat ons hier in de steek door in KLB te posten
we hebben gister twee topics vol gepostquote:Op maandag 9 januari 2017 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
komt omdat het hier zo saai en stil was toen ik na twee maanden weer op fok kwam
ik was gisteren nauwelijks op fokquote:Op maandag 9 januari 2017 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we hebben gister twee topics vol gepost
ZONDER JOU
reizen, films herhaling van zettenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was gisteren nauwelijks op fok
sta niet eens in de dag top 100
en begint gewoon beetje saai te worden grtd met dezelfde, weinige mensen
ik haak ook meestal af als het over voetbal gaatquote:
we hebben nieuw bloed nodigquote:Op maandag 9 januari 2017 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haak ook meestal af als het over voetbal gaat
en het gaat erg vaak over voetbal hier
maakt verder niet uit hoor
maar wordt gewoon beetje saai
misschien kunnen we recruiten uit yngquote:
Valt wel mee tochquote:Op maandag 9 januari 2017 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
en Richilioquote:Op maandag 9 januari 2017 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kunnen we recruiten uit yng
of wacht, dan krijgen we alleen fylax
40+ lijkt me ook wel grappigquote:Op maandag 9 januari 2017 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kunnen we recruiten uit yng
of wacht, dan krijgen we alleen fylax
sorryquote:Op maandag 9 januari 2017 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen dat het vaak over dingen gaat die me niet echt interesserenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee tochalleen heel soms als er net wedstrijden zijn gespeeld
ja snap ik wel hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen dat het vaak over dingen gaat die me niet echt interesseren
als je op hebt gelet, meng ik me ook nooit in die discussies en heb ik gesprekken over random dingen tussendoor
ligt dan aan mij hoor, lekker blijven doen. maar wilde gewoon eens ergens anders posten
App de keuzes dan help ik kiezenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef supersof het volgende:
Welke pan zal ik kopen met mijn pannen zegels
Ik moet altijd wel lachen als we dezelfde discussies met dezelfde mensen hebben en dan nog verbaasd zijn over elkaars meningenquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die discussies hier soms wel redelijk gênant
En dan bedoel ik de manier van discussiëren
Haha ja ook heel vaak dezelfde discussies, gaat nergens overquote:Op maandag 9 januari 2017 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als we dezelfde discussies met dezelfde mensen hebben en dan nog verbaasd zijn over elkaars meningen
Ik doe niet meer discussiesquote:Op maandag 9 januari 2017 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die discussies hier soms wel redelijk gênant
En dan bedoel ik de manier van discussiëren
Ik leef samen met een vrouw. Ik babbel al vaak genoegquote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja ook heel vaak dezelfde discussies, gaat nergens over
Maar goed moeten iedereen zelf weten, ik zelf kom niet op fok voor discussies maar gewoon beetje gezellig babbelen
Ik kom voor allebeiquote:Op maandag 9 januari 2017 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja ook heel vaak dezelfde discussies, gaat nergens over
Maar goed moeten iedereen zelf weten, ik zelf kom niet op fok voor discussies maar gewoon beetje gezellig babbelen
quote:Op maandag 9 januari 2017 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik leef samen met een vrouw. Ik babbel al vaak genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |