Wat had je voor broodje dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was wel eens bij Subway maar toch beetje mwah
quote:
was je nuchterquote:Op maandag 9 januari 2017 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was wel eens bij Subway maar toch beetje mwah
moet je doenquote:Op maandag 9 januari 2017 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet naar feestjes joh
Ik weet nog mijn laatste DnB feestje, toen ik heb 40-45x aan de kont van zo'n meid gezeten toen ik stijf van de drugs stond.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pilletje erbij en gaan. Zijn veel leuke meisjes
als zij ook heeft vindt ze het niet ergquote:Op maandag 9 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog mijn laatste DnB feestje, toen ik heb 40-45x aan de kont van zo'n meid gezeten toen ik stijf van de drugs stond.
CHANANT
werkt dit ook als man bij heteroboys?quote:Op maandag 9 januari 2017 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als zij ook heeft vindt ze het niet erg
Het erge was dat ze nog wel interesse had, maar ik geen eens zin had om met haar te pratenquote:Op maandag 9 januari 2017 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als zij ook heeft vindt ze het niet erg
alsof jij dat durftquote:Op maandag 9 januari 2017 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
werkt dit ook als man bij heteroboys?
denk het welquote:Op maandag 9 januari 2017 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
werkt dit ook als man bij heteroboys?
gelijk tegen de muur zettenquote:Op maandag 9 januari 2017 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het erge was dat ze nog wel interesse had, maar ik geen eens zin had om met haar te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |