Dat zijn mijn vriendenquote:Op maandag 9 januari 2017 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snauw wel eens die religekkies bij het centraal station af
Stelletje randdebielen met hun kutbijbel
Weet ik. Althans. Ik heb het wel eens voorbij zien komen dat je dat niet lekker vindt.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar ik heb gewoon zware haat aan rijst en pasta.
ik bedoel geen discussie over lekkerste pizza ofzo hè.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heftig
Ik vind discussies echt een van de mooiste dingen die er bestaan
Dat kan best, ik schroom niet om mijn meningen te herhalen.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik. Althans. Ik heb het wel eens voorbij zien komen dat je dat niet lekker vindt.
Die moet je ook gewoon negeren johquote:Op maandag 9 januari 2017 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die loop ik straal voorbijquote:Op maandag 9 januari 2017 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had dat vroeger ook. Moest dan altijd gelijk janken.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoel geen discussie over lekkerste pizza ofzo hè.
Maar meer met werk bijvoorbeeld wanneer het gaat om functioneren van mij of andere bijvoorbeeld
Die gingen allemaal onzin uitslaan dat Jezus in mijn moeder zatquote:Op maandag 9 januari 2017 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die moet je ook gewoon negeren joh
Dan is je moeder geen maagd meerquote:Op maandag 9 januari 2017 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen allemaal onzin uitslaan dat Jezus in mijn moeder zat
Tijdens een functioneringsgesprek zou ik mezelf al helemaal afkraken, zodat de leidinggevende dat niet al hoeft te doenquote:Op maandag 9 januari 2017 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoel geen discussie over lekkerste pizza ofzo hè.
Maar meer met werk bijvoorbeeld wanneer het gaat om functioneren van mij of andere bijvoorbeeld
Waarom zou je?quote:Op maandag 9 januari 2017 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga best vaak als ik alleen ben met hun praten hoor over God.
Mijn vader hintte vanavond nog bij het avondeten dat hij niet meer op mijn moeder mochtquote:
Dat heb ik eerder bij mensen die normaal en intelligent overkomen, en dan toch gelovig zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 02:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het boeiend om te weten hoe je in zo'n sprookje kan geloven
Die bestaan nietquote:Op maandag 9 januari 2017 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder bij mensen die normaal en intelligent overkomen, en dan toch gelovig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |