Is een herhaling geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
TS, zet de TV op NPO3. Gaat precies over jouw problematiek.
Gelukkig is elk nieuw topic van jou op fok dat nietquote:
Nee. Is een nieuwe seriequote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:08 schreef 0906 het volgende:
Ik had gister (na mezelf heel veel moed ingesproken te hebben) een jonge vrouw aangesproken. Gewoon als test of ik e.v.t een nummer zou krijgen. Ik heb dit gewoon in de winkelstraat gedaan in de stad. Het was weekend dus altijd best veel mensen en jongeren in de stad.Zeggen dat jij in gesprek bent met haar en als je het helemaal af wilt maken sluit je de omringende omgeving af met je lichaam dus je armen spreiden beetje tegen de muur aan leunen, of het aller beste met haar ergens snel een kopje koffie doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de aflevering bekeken. De manier waarop die jongen achter dat Duitse meisje aanging zo had ik het ook gedaan. Wel was ik iets meer verlegen en wist ik op een gegeven moment ook niet meer wat ik moest zeggen, dus viel haast stil mede omdat die andere gast min of meer de discussie 'overnam'.quote:
lage opleding maakt nie uit die neuken juist het hardstequote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:50 schreef 0906 het volgende:
Combinatie van een slechte jeugd, lage opleiding en weinig geld
Wel als TS alleen de premium studentes wil. Die verwachten wel wat inhoud over het algemeen..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:58 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
lage opleding maakt nie uit die neuken juist het hardste
dan is penispomp de enige optiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:49 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Wel als TS alleen de premium studentes wil. Die verwachten wel wat inhoud
Of een ring door je eikel en daar wat gewichtjes aan hangen. Als zo'n meid dat zietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 08:54 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
dan is penispomp de enige optie
dit zijn geen goede adviezequote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:00 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Of een ring door je eikel en daar wat gewichtjes aan hangen. Als zo'n meid dat ziet
Een huisarts/psycholoog etc. maakt dat geen klap uit. Make the call.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:50 schreef 0906 het volgende:
Eigenlijk zou ik eerst aan mijn eigen problemen moeten werken voordat ik me ga richten op het versieren van vrouwen. Dat wat ik gedaan heb was ook puur om mijn vaardigheden te testen, had voor de rest ook geen bedoelingen. Ik weet dat ik niet aantrekkelijk ben voor een vrouw en moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik aan stap 2 kan beginnen. Het vervelende is dat ik deze problemen maar niet opgelost krijg! Combinatie van een slechte jeugd, lage opleiding en weinig geld zorgen ervoor dat het gewoon erg moeilijk is om uit die put te komen.
Dit is dan ook KLBquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:01 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
dit zijn geen goede advieze
Print deze post uit en hang 'm boven je bed.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:50 schreef 0906 het volgende:
Eigenlijk zou ik eerst aan mijn eigen problemen moeten werken voordat ik me ga richten op het versieren van vrouwen. Dat wat ik gedaan heb was ook puur om mijn vaardigheden te testen, had voor de rest ook geen bedoelingen. Ik weet dat ik niet aantrekkelijk ben voor een vrouw en moet eerst mijn problemen oplossen voordat ik aan stap 2 kan beginnen. Het vervelende is dat ik deze problemen maar niet opgelost krijg! Combinatie van een slechte jeugd, lage opleiding en weinig geld zorgen ervoor dat het gewoon erg moeilijk is om uit die put te komen.
Eigenlijk wel. Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:50 schreef 0906 het volgende:
Ik werk er al sinds 2012 aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Fijn dat je het zelf ook inziet.
Dus wanneer ga je weer een nieuwe afspraak maken met een psycholoog? En dit keer met iets andere verwachtingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik werk er al sinds 2012 aan.Helaas weinig vooruitgang, vandaar dat ik de neiging heb om stappen over te slaan.
Wat doe je dan sinds 2012? Behalve fok volspammen met je aids?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:31 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik werk er al sinds 2012 aan.Helaas weinig vooruitgang, vandaar dat ik de neiging heb om stappen over te slaan.
Is er dan al opgenomen in de psychologen opleiding dat er af en toe aan het ventieletje gefrunnikt dient te worden zodat de inwendige mens een beetje van zijn spanning kwijt kan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus wanneer ga je weer een nieuwe afspraak maken met een psycholoog? En dit keer met iets andere verwachtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |