SPOILER: Loting mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Loting vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finale jeugd (12 januari):
Nathan Girvan - Justin Van Tergouw (Zanger Bob)winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Prima qua spanning, en het niveau gaat op zich ook nog welquote:Op zondag 8 januari 2017 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben blij verrast met dit potje
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft nog geen wedstrijdpijl gehad, toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:17 schreef wimderon het volgende:
Adams weigert van de bagagedrager af te komen. Joyce weigert het af te maken tot nu toe.![]()
Eentje, wat ook zijn enige gemiste dubbel is deze setquote:Op zondag 8 januari 2017 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft nog geen wedstrijdpijl gehad, toch?![]()
Op dubbel 18 bij 3-2.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft nog geen wedstrijdpijl gehad, toch?![]()
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:20 schreef Germano het volgende:
Is het bij de BDO trouwens ook een beslissende leg als het 5-5 wordt?winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dit is wel de ultieme vorm van bagagedragerdarts, het bordje van de ander leegeten, er op het einde tussenuit muizen, net zo u wiltMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Joyce is wel telkens beter in de legs van Adams dus wat dat betreftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dawson is mijn minst favoriete speler om naar te kijken.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Erger dan Dolan?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dawson is mijn minst favoriete speler om naar te kijken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben het met je eens, Mani.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dawson is mijn minst favoriete speler om naar te kijken.![]()
Waar heb je het nu over?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tweede helft van de wedstrijd was prima. Bijna alle legs in 15 darts of minder uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het helpt niet mee dat hij ontzettend lelijke speren heeft.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk oprecht pallets sorteren of iets in die sectorquote:Op zondag 8 januari 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Hogan buiten het darts doen? Postzegels pakken achter de geraniums?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Postzegels likken denk ik. En die yank is hartaanvaldik.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Hogan buiten het darts doen? Postzegels pakken achter de geraniums?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, dat is David Cameron.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk oprecht pallets sorteren of iets in die sector![]()
![]()
Verdomme, ik haal ze ook altijd door elkaarquote:Op zondag 8 januari 2017 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, dat is David Cameron.
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie Hogan voor me aan een bureautje gehuld in een Noorse Kabeltrui.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk oprecht pallets sorteren of iets in die sector![]()
Met een kaakje en een kopje theequote:Op zondag 8 januari 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Hogan voor me aan een bureautje gehuld in een Noorse Kabeltrui.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben trots op heel DRT, als ik dat zo mag zeggenquote:Op zondag 8 januari 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben trots op de mensen in dit topic.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah ja, ik wist dat die weg was jaquote:Op zondag 8 januari 2017 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vervanger van Huw Ware, die alleen nog spot bij de BDO en het callen voor bij de PDC houdt.
Eens zien of deze ook net zo'n goede blik van totale verbijstering heeftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Callen doet Huw alleen nog niet op de grote podia.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vervanger van Huw Ware, die alleen nog spot bij de BDO en het callen voor bij de PDC houdt.![]()
Ik vind het publiek dus eigenlijk echt veel netter en rustiger. Ook niet verkeerd, of ze moeten het geluid volledig gefilterd hebben.Ook in moeilijke tijden.![]()
En op het Amerikaanse circuit toernooitjes winnen met 80-90 gemiddeld waardoor we The Bald Eagle of Captain America niet zien.quote:![]()
Nog minder kijkvermaakquote:Op zondag 8 januari 2017 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
En op het Amerikaanse circuit toernooitjes winnen met 80-90 gemiddeld waardoor we The Bald Eagle of Captain America niet zien.
Homo dacht ik tochquote:Op zondag 8 januari 2017 16:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Sharon is hetero die zag ik niet aankomenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met gemakquote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ashton had van een aantal mannen hier ook gewonnen
Vinnie zou een rugblessure hebben gehad bijvoorbeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ongelukkige eerste set wel met een paar bouncers en een robin hood. Tweede set was vrij kansloos ja.quote:![]()
Eerste set kreeg ze nog een pijl voor de set ook. Had ze best kunnen pakken jaquote:Op zondag 8 januari 2017 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ongelukkige eerste set wel met een paar bouncers en een robin hood. Tweede set was vrij kansloos ja.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Natuurlijk is dit live, ouwe reus. Al denk ik dat het nog maar een setje duurtquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niveau valt me nog best mee, althans ik doe het ze niet na op mijn eigen dartbordquote:Op zondag 8 januari 2017 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit live, ouwe reus. Al denk ik dat het nog maar een setje duurtOh.![]()
Via de YT stream in de topicpointer. Maar nog maar even, Scotty Dog walst over McGrath heen, nog één setje to go.quote:![]()
Nou, ik heb toch potjes voorbij zien komenquote:Op zondag 8 januari 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niveau valt me nog best mee, althans ik doe het ze niet na op mijn eigen dartbord
Maar de wedstrijd van Adams vanmiddag was best leuk jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja ik had de stream al, maar dacht misschien is het een herhaling omdat niemand hier echt over de wedstrijd praatte.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Via de YT stream in de topicpointer. Maar nog maar even, Scotty Dog walst over McGrath heen, nog één setje to go.Die heb ik gemistquote:Op zondag 8 januari 2017 17:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch potjes voorbij zien komen
Maar de wedstrijd van Adams vanmiddag was best leuk jaOh.![]()
Lakeside is altijd een stuk rustiger, ongeveer vergelijkbaar met de PDC-vloertoernooien en Eurotour denk ikquote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had de stream al, maar dacht misschien is het een herhaling omdat niemand hier echt over de wedstrijd praatte.
[..]
Die heb ik gemist
Jammer dat je die miste, ging tot een deciding leg zelfsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zet het net pas aan, omdat ik eerst zelf ging dartsen ouwe reus.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lakeside is altijd een stuk rustiger, ongeveer vergelijkbaar met de PDC-vloertoernooien en Eurotour denk ik
Jammer dat je die miste, ging tot een deciding leg zelfsOh.![]()
Sow, goed bezigquote:Op zondag 8 januari 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet het net pas aan, omdat ik eerst zelf ging dartsen ouwe reus.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zou het bij god niet weten, eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op hoeveel zitten ze al dit toernooi?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar ben je nou mod voorquote:Op zondag 8 januari 2017 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten, eerlijk gezegd
Oh.![]()
Volgens mij staat dit niet in mijn taakomschrijvingquote:
Ik zou ook niet weten of dat ergens wel bijgehouden wordtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Aardig niveau tot zover. Paar kut partijen erbij, maar die heb ik bij de PDC ook gezien in de 1e en voorrondes dusja weinig verschil. Duzza speelde goed, Adams ook dus verwacht nog wel wat mooie potten die dicht bijelkaar liggen in de komende rondes.
Overigens heb ik gisteren zelf nog een toernooi gewonnen na 1-3 achter met 5-4 vs Vd Rassel![]()
![]()
Joyce was ook niet slecht toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
Aardig niveau tot zover. Paar kut partijen erbij, maar die heb ik bij de PDC ook gezien in de 1e en voorrondes dusja weinig verschil. Duzza speelde goed, Adams ook dus verwacht nog wel wat mooie potten die dicht bijelkaar liggen in de komende rondes.
Overigens heb ik gisteren zelf nog een toernooi gewonnen na 1-3 achter met 5-4 vs Vd Rassel![]()
Moet toch wel, al heeft de BDO misschien een pauperwebsitequote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit niet in mijn taakomschrijving
Ik zou ook niet weten of dat ergens wel bijgehouden wordt
Oh.![]()
http://www.bdodarts.com/quote:Op zondag 8 januari 2017 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet toch wel, al heeft de BDO misschien een pauperwebsite
Veel succes ende plezierMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit ziet eruit alsof het debiele neefje van Adams dit gemaakt heeft.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.bdodarts.com/
Veel succes ende plezierOh.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.bdodarts.com/
Veel succes ende plezier![]()
![]()
Ondertussen is één van de favoriete darters van Mani alweer aan het rammen op de ocheMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie weet zijn al haar probleempjes weer verholpenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks naar plofkop Fallon kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen is één van de favoriete darters van Mani alweer aan het rammen op de ocheOh.![]()
Lolquote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0Oh.![]()
Durrant, by far. Eigenlijk zou ik hem haast de enige favoriet willen noemen, is echt wel een slag beter dan de restquote:Op zondag 8 januari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zijn eigenlijk de favorieten voor dit toernooi?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Duzzaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie zijn eigenlijk de favorieten voor dit toernooi?
..
..
..
Hughes, Scotty Dog
..
Noppert, Smith, Adams![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dartsdatabase?quote:Op zondag 8 januari 2017 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij staat dit niet in mijn taakomschrijving
Ik zou ook niet weten of dat ergens wel bijgehouden wordtVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Zal hij ook al de overstap naar de PDC maken dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Durrant, by far. Eigenlijk zou ik hem haast de enige favoriet willen noemen, is echt wel een slag beter dan de restOh.![]()
Aan de ogen van de Pool zien heeft hij al 3 liter vodka opAl min of meer doorgeschemerd dat hij zal meedoen met PDC Q-school 2017quote:Op zondag 8 januari 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij ook al de overstap naar de PDC maken dan?![]()
Dat zou nog wel een goeie zijn, jaquote:
Ondertussen kijk ik naar een HEER-LIJ-KE BDO-legMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Noppert is beter dan Mitchell en Hughes. Die zit samen met Reynolds net onder Duzza.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duzza
..
..
..
Hughes, Scotty Dog
..
Noppert, Smith, AdamsReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je Lakeside wint kan je eigenlijk wel meteen naar de PDC jaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aan de ogen van de Pool zien heeft hij al 3 liter vodka op
[..]
Al min of meer doorgeschemerd dat hij zal meedoen met PDC Q-school 2017Oh.![]()
Mwa, dat zou ik niet iedereen die Lakeside wint aanradenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Lakeside wint kan je eigenlijk wel meteen naar de PDC jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je kan alleen maar beter worden bij de PDC lijkt mequote:Op zondag 8 januari 2017 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, dat zou ik niet iedereen die Lakeside wint aanraden
Oh.![]()
Mja, of je wordt kapot gespeeld. Een Scott Mitchell zou ik het niet direct aanraden bijvoorbeeld. Waites van de laatste jaren ook nietquote:Op zondag 8 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan alleen maar beter worden bij de PDC lijkt meMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Noppert was begin 2016 heel goed, daarna was het niet veel bijzonders meer op de Grand Slam na. Op de Winmau en de Finder Masters lekker 85 gemiddeld gegooid. Reynolds wisselt goed af met slecht dus welke versie we hier krijgen moeten we even afwachten.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noppert is beter dan Mitchell en Hughes. Die zit samen met Reynolds net onder Duzza.
Mitchell gaat gewoon weer lekker 92 gemiddeld speren en dat maakt hem gewoon gevaarlijk als de wedstrijden lang worden.![]()
heywoodu
![]()
Vreselijk balen dat ik dit genot moet missenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou nog wel een goeie zijn, ja
Ondertussen kijk ik naar een HEER-LIJ-KE BDO-leg
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gelukkig is het allemaal terug te kijken op Joeptjoepquote:Op zondag 8 januari 2017 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreselijk balen dat ik dit genot moet missen
In dit potje of het toernooi?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is tot nu toe de hoogste finish?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah dus dat kunnen ze welquote:Op zondag 8 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De hoogste die ik gezien heb was 167Oh.![]()
Dat was ook nog eens in de eerste leg van het toernooi toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De hoogste die ik gezien heb was 167![]()
Sommigen, ook niet allemaalquote:Zou best kunnen jaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook nog de eerste leg van het toernooi toch?
Als het eerste leg was zoals Grifte zei dan zal dat wel van Duzza zijn, dan is het al minder gekquote:![]()
Hij was sowieso is het potje van Durrant ja (dus we kunnen eigenlijk wel aannemen dat het Durrant was)quote:Op zondag 8 januari 2017 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het eerste leg was zoals Grifte zei dan zal dat wel van Duzza zijn, dan is het al minder gekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
Oh leuk, dan ga ik volgende week het hele toernooi eens terugkijken. Lijkt me top.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is het allemaal terug te kijken op JoeptjoepVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Als je dat bij alle potjes van begin tot eind kunt, poehquote:Op zondag 8 januari 2017 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh leuk, dan ga ik volgende week het hele toernooi eens terugkijken. Lijkt me top.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niks.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat gaat er nu door je heen, WillemMandigersN1Fan zijnde?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bloed denk ikquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat gaat er nu door je heen, WillemMandigersN1Fan zijnde?Oh.![]()
Ik denk niet dat die überhaupt weet dat er nu gedart wordtquote:Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor de Pool?
ForzaMilan vindt dit niet kunnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die weet niet eens wanneer Milan speeltquote:Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die überhaupt weet dat er nu gedart wordtOh.![]()
Mandigers heeft nu 3x op rij meteen verloren op Lakeside. Kan dus nu het Benito-traject volgen door over te stappen en naar de top 16 te schroeien.![]()
Is ze echt zo aangekomen?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eigenlijk not dun om er de draak mee te steken.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las ooit iets hier ergens over niermedicatie, geen idee of dat waar is. Maar iig medicatie![]()
Lijkt mij ook medicatie ja. Iel lichaam nog steeds.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het is zo sneu. Is er eindelijk eentje die van zichzelf niet al te lelijk is, heeft ze pech met dr gezondheidquote:Op zondag 8 januari 2017 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Lijkt mij ook medicatie ja. Iel lichaam nog steeds.![]()
![]()
In de topic pointer, lul de behanger. Als je bedoelt waarom hij zwart is: in UK is het reclamequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik bedoel het tweede ja, dus ik voel me maar even niet aangesproken door het eerste deel van jouw opmerking.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de topic pointer, lul de behanger. Als je bedoelt waarom hij zwart is: in UK is het reclame![]()
Dan is het goedquote:Op zondag 8 januari 2017 21:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik bedoel het tweede ja, dus ik voel me maar even niet aangesproken door het eerste deel van jouw opmerking.
Ik kijk al enorm uit naar het eerste potje op de woensdagmiddag overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gister was het erger.quote:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs met 98 - 20 en vervolgens 78-20 heeft Brooks moeiteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Brooks stond toen ook op 70, geloof ik. Gooide T10 en ging vervolgens maar op de D10 gooienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niets mis met het zusje van Fallon
Oke, na iets meer speurwerk op Google was dat wat overdreven positief.![]()
Er zijn genoeg mensen die daar wel eens voor gaan. Ook als je enkele bull gooit kun je dan nog finishen.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij 92 voor bull 10 D16 gaan
Bijzondere keus maar het werkt wel![]()
Mja, ben natuurlijk PDC gewend waar ze voor T20 D16 gaanquote:Op zondag 8 januari 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die daar wel eens voor gaan. Ook als je enkele bull gooit kun je dan nog finishen.![]()
Als je met Dirkmuziek opkomt, doe dan ook een DirkopkomstMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat kwam er uiteindelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Als je met Dirkmuziek opkomt, doe dan ook een Dirkopkomst![]()
Zeker, maar voor Lakeside-begrippen is dit al aardig heftig.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond Dirkgod toch nét even overtuigender
D'n Belg kwam met klassieke RuneScape 2006 muziek op, ook prima![]()
Was dat Runescapequote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, maar voor Lakeside-begrippen is dit al aardig heftig.
D'n Belg kwam met klassieke RuneScape 2006 muziek op, ook prima
Viel mij niet op, jeugdsentiment welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet officiële gameplay muziek, maar werd rond die tijd in vrijwel elke video over dat spel gebruikt.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat Runescape
Viel mij niet op, jeugdsentiment wel![]()
Oh ja, die keek ik dan weer niet zoveelquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet officiële gameplay muziek, maar werd rond die tijd in vrijwel elke video over dat spel gebruikt.
drankgenotquote:Op zondag 8 januari 2017 22:22 schreef wimderon het volgende:
Mani schittert door afwezigheid terwijl z'n grote held in beeld is.
[ afbeelding ]Oh.![]()
Ik kijk alweer uit naar het duel van Geert de Vos.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En nog een keerquote:Op zondag 8 januari 2017 22:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maak je wel een uitzondering voor KEITA?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef luckass het volgende:
Darters die in een shirt met lange mouwen spelen neem ik niet serieus.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel een koekoek finishje nu.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Van Baelen een walgelijk trage darter
Jammer dat die stats site zoveel voorloopt, spoilerde dit genotsmomentje![]()
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DIe man moet even een escortje bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |