Ze vindt op marktplaats.nl een hondje dat binnen haar budget ligt en ze leest zich een week lang 3 slagen in de rondte over het opvoeden van een hondje.
Ze koopt dingen in.
Ze sleept je mee naar de winkels.
Je leent een kattencarrier van je ouders.
Ze gaat op stap met haar zus.
Ze gaat de hondjeS ophalen in Emmen.
Emmen ? Ik woon in rotterdam verdomme dat is toch niet te doen. Ik ga mooi niet mee en maak het huis wel hondveilig terwijl zij het hondje ophalen is.
Haar zusje neemt ook een hondje en die voeden wij wel op terwijl ze wegis.
Zo gezegd zo gedaan.
Sinds vorige week zijn FoN en haar zusje trotse eigenaars van
Irish is echt helemaal van FoN (en dus eigenlijk van ons) en Hooli passen we op totdat mijn "schoonzusje" een goed plekje voor hem heeft.
Wat kan zo'n puppy veel schijten zeg.
Ik wil dit eigenlijk al de hele week melden en doe dat bij deze.
(PS een hondje hebben is voor mij nog steeds moeilijk als je bedenkt dat 12 jaar trouwe dienst... pas in april geschreven is....)
(PPS meer foto's op : http://www.xs4all.nl/~paradoxi/fotos/)
quote:Knut, ik weet dat dit moeilijk is. Ik heb ook mijn hond verloren in juni dit jaar. Ik heb jouw topic toendertijd nog gelezen en zat met tranen in mijn ogen maar met het gelukzalige gevoel dat mijn hond toen nog naast me zat. Ik dacht toen; wat vreselijk maar ik heb nog wel een paar jaar .(Cronos was 7,5). Uiteraard niet weetende dat ik ook 2 maanden later in een dierenziekenhuis mijn hond heb laten inslapen. (zie topic Cronos)
Op zondag 8 december 2002 00:29 schreef Knut het volgende:
(PS een hondje hebben is voor mij nog steeds moeilijk als je bedenkt dat 12 jaar trouwe dienst... pas in april geschreven is....)
Maar toch heb ik ervoor gekozen om een "nieuwe" hond te nemen. Wij hebben nu ook een andere (in ons geval) rottweiler. Hij is nu 5 maanden maar het is nog steeds wennen. Sowieso: een pup ipv een stabiele, luisterende hond (wat Cronos toendertijd net zo goed niet was) . Maar toch ga je hem steeds vergelijken. Omdat we gekozen hebben voor hetzelfde ras is dit natuurlijk nog erger.
Ik verlang nog steeds naar Cronos, maar begin nu ook van Zlatan te houden. We geven hem veel liefde want dat verdient hij. Een nieuw leven, een nieuw begin....
Deze pup hoeft jouw hond gelukkig nooit te vervangen, zou ook niet kunnen. Ik kan me je topic over je hond ook nog goed herinneren, en heb 'm ook met tranen in de ogen gelezen.
Afscheid nemen van je hond doet pijn daar weten wij ook alles van
Heel veel plezier met de pups!!
Ohja, wat een prachtige blauwe ogen hebben ze!! *flieft is*
quote:Die kabels zijn allang verplaatst. die foto is op de eerste dag genomen. maar ik ben wel al 3 telefoonkabels armer (al ben ik blij dat het geen 220 kabels waren)
Op woensdag 11 december 2002 13:23 schreef Dinus het volgende:
Wat een prachtige puppies!!
En wat hebben ze een hoop snoeren om door te knagen![]()
(foto 387)Deze pup hoeft jouw hond gelukkig nooit te vervangen, zou ook niet kunnen. Ik kan me je topic over je hond ook nog goed herinneren, en heb 'm ook met tranen in de ogen gelezen.
Afscheid nemen van je hond doet pijn daar weten wij ook alles van
Heel veel plezier met de pups!!Ohja, wat een prachtige blauwe ogen hebben ze!! *flieft is*
quote:Als ze wat een ouder zijn en dus puppy-af, rulen ze dan nog steeds?
Op zondag 8 december 2002 00:49 schreef dr.dunno het volgende:
puppies rulen
quote:Ik kan me jouw topic nog goed herinneren Knut
Op zondag 8 december 2002 00:29 schreef Knut het volgende:
Kan. Is leuk.Doen we.Ze vindt op marktplaats.nl een hondje dat binnen haar budget ligt en ze leest zich een week lang 3 slagen in de rondte over het opvoeden van een hondje.
Ze koopt dingen in.
Ze sleept je mee naar de winkels.
Je leent een kattencarrier van je ouders.
Ze gaat op stap met haar zus.
Ze gaat de hondjeS ophalen in Emmen.
Emmen ? Ik woon in rotterdam verdomme dat is toch niet te doen. Ik ga mooi niet mee en maak het huis wel hondveilig terwijl zij het hondje ophalen is.Haar zusje neemt ook een hondje en die voeden wij wel op terwijl ze wegis.
Zo gezegd zo gedaan.
Sinds vorige week zijn FoN en haar zusje trotse eigenaars vanIrish Hooli Irish is echt helemaal van FoN (en dus eigenlijk van ons) en Hooli passen we op totdat mijn "schoonzusje" een goed plekje voor hem heeft.
Wat kan zo'n puppy veel schijten zeg.Ik wil dit eigenlijk al de hele week melden en doe dat bij deze.
(PPS meer foto's op : http://www.xs4all.nl/~paradoxi/fotos/)
quote:Onnodige topickick.
Op vrijdag 27 december 2002 15:25 schreef bixister het volgende:
aha, knut heeft een vriendin! [afbeelding]
gefelicitaart!
quote:onnodige knipogey.
Op vrijdag 27 december 2002 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Onnodige topickick.
Zou je als je het topic omhoog haalt, wel een ontopic reaktie willen plaatsen de volgende keer.
dit riep zijn mededeling bij mij op.
zo oud is het topic toch niet, trouwens?
quote:Dank u
Op vrijdag 27 december 2002 15:25 schreef bixister het volgende:
aha, knut heeft een vriendin! [afbeelding]
gefelicitaart!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |