Maar ik wist vanaf het begin nog helemaal niet wat ik hier zelf mee wilde. Ik dacht zelfs dat ik geen interesse meer zou krijgen in hem. Dus om te gaan communiceren dat ik iets serieus zoek aan het begin, terwijl ik het nog zelf niet weet, lijkt me ook raar. Ik weet meestal pas na een aantal keer of ik diegene zie voor serieus of voor de lol.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klinkt alsof hij idd minder interesse heeft gekregen. Hij gaat mss nog wel met je afspreken maar op momenten dat hij niks beters te doen heeft. Lekker laten varen. En het de volgende keer slimmer aanpakken. Hij heeft in principe ook niks fouts gedaan he. Je hebt nooit kenbaar gemaakt dat jij dit op een andere manier ingevuld had willen hebben. Dus voortaan duidelijker zijn vanaf het begin.
Weer wat geleerd over Garyquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
"Hey, je bent leuk. Ik zou het leuk vinden om vanaf nu exclusief met elkaar af te spreken. Ik ga geen andere jongens meer daten. Wat vind jij?"
En lekker luchtig houden inderdaad.
oke maar dan snap ik niet dat je over spelletjes klaagt alsof hij je slecht behandeld .Maar goed nu dan dus duidelijk zijn op jullie afspraak..wat je dacht ik te lezen ook al van plan bent.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:39 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Maar ik wist vanaf het begin nog helemaal niet wat ik hier zelf mee wilde. Ik dacht zelfs dat ik geen interesse meer zou krijgen in hem. Dus om te gaan communiceren dat ik iets serieus zoek aan het begin, terwijl ik het nog zelf niet weet, lijkt me ook raar. Ik weet meestal pas na een aantal keer of ik diegene zie voor serieus of voor de lol.
Maar wees eerlijk, als je na 6 dates enkel maar potentie ziet. Dan zijn jullie blijkbaar geen goede match..quote:Op maandag 9 januari 2017 09:28 schreef Bodybutter het volgende:
Ik vind het nu wel minder leuk geworden ja. Doordat hij opeens anders doet. Ik weet niet hoe het zou zijn als ik hem zou zijn. Of ik dan weer vlinders voel.
Maar het is meer dat ik denk aan de leuke dates die we hebben gehad. Toen was het echt super leuk. En ik dacht toen: dit heeft wel potentie!
Je presenteert je aanname (driekwart van de wereldbevolking) als een feit door er 'en ik durf te wedden meer' bij te zetten.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jij dacht dat mensen daar eerlijk over zijn als er zo'n onderzoek gehouden werd en ze er naar gevraagd werden?
"Ja hoor mevrouw.. ik ga altijd vreemd" en neemt jantje en haar man verder mee boodschappen doen.. Hoeveel mensen hebben het over hun swingersleven in het openbaar..? etc
Ik weet niet hoe oud je precies bent, maar met een beetje levenservaring en simpel nadenken weet je al snel voldoende..
Ik noem een harem.. ik noem een buitenvrouw.. Ik noem China.. Heel veel werelddelen waar het gewoon normaal openbaar gebeurt.. en nog veel meer werelddelen waar het in het geniep gebeurt..
Eehm.. nee jij neemt het aan als een feit.. net zoals je zegt dat ik niet weet hoe wetenschappelijk onderzoek word gedaan..quote:Op maandag 9 januari 2017 19:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je presenteert je aanname (driekwart van de wereldbevolking) als een feit door er 'en ik durf te wedden meer' bij te zetten.
Je hebt duidelijk geen enkel benul van hoe wetenschappelijke onderzoeken worden gedaan..![]()
Ik geloof absoluut dat heel veel mensen in hun leven weleens een keer zijn vreemd gegaan en het is inderdaad zo dat er culturen zijn waarbij polygamie heel normaal is.
Ik baseer me echter liever op wetenschappelijk onderzoek dan op aannames, dat zal vast iets met mijn leeftijd te maken hebben..
Bovendien betekent het feit dat veel mensen in hun leven weleens een keer zijn vreemd gegaan niet, dat exclusiviteit voor hen niet de norm is. Ik ben als tiener weleens vreemd gegaan. Dat betekent niet dat exclusiviteit voor mij niet de norm is, maar enkel dat ik weleens iets heb gedaan dat tegen mijn eigen principes is.
Nee jij presenteert het als een feit en dat benadruk je door erbij te zetten 'en ik durf te wedden nog meer'.quote:Op maandag 9 januari 2017 19:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Eehm.. nee jij neemt het aan als een feit.. net zoals je zegt dat ik niet weet hoe wetenschappelijk onderzoek word gedaan..
Wat heb je aan een onderzoek op basis van de wetenschap als de praktijk heel anders is?
Je bewijst het zelf:
"Ja ik ben wel vreemdgegaan maar dat doe ik normaal nooit dus dat telt niet"![]()
Tuurlijk telt dat wel.. en dat is dus deel van de norm die we hanteren... het is niet omdat je het eigenlijk niet wou dat het niet gebeurd is..
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee jij presenteert het als een feit en dat benadruk je door erbij te zetten 'en ik durf te wedden nog meer'.
Ik neem het helemaal niet aan als een feit, ik vroeg niet voor niets of je mij het onderzoek waaruit dat gebleken zou zijn kon tonen..
Dat jij geen flauw benul hebt van hoe een wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan blijkt gewoon uit wat je zegt. Het mooie van zo'n wetenschappelijk onderzoek is dat ze op zo'n manier gedaan worden dat de uitkomsten weldegelijk overeenkomen met de praktijk. Dat is namelijk de basis van een gedegen wetenschappelijk onderzoek.
Het feit dat ik weleens ben afgeweken van mijn/de norm heeft voor mij de norm juist bevestigd. Het heeft mij doen beseffen dat het niks voor mij is. Soms moet je over je grenzen gaan om je grens te leren kennen. Ik zou geen open relatie willen (en/of kunnen) hebben, exclusiviteit is voor mij dus de norm.
quote:Op zondag 8 januari 2017 12:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Exclusiviteit is helemaal niet de norm.. driekwart (en ik durf te wedden meer) van de wereldbevolking doet wel eens iets met een ander vroeg of laat...
Tja, enkel denkt niet iedereen er zo over denk ik. Ik zou na 6 dates zonder resultaat mijn prioriteit ook lager leggen denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:16 schreef Bodybutter het volgende:
Nou, ik vind dat je na elkaar 5 keer zien nog niet echt kan zeggen of je geschikt bent voor een relatie. Ik bedoel, ik vind diegene dan leuk en wil hem leren kennen zonder dat ie daarbij met anderen het bed in duikt bijvoorbeeld. Ik ken hem nu nog echt niet door en door waarvan ik denk; oke we hebben nu een relatie. Bij mij komt een relatie pas na ongeveer 3 maanden daten. Dat je zeker bent van elkaar.
okequote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:30 schreef Bodybutter het volgende:
Haha leuk om te lezen redbullkid.
Nou de date is verplaatst naar het weekend.. kwam ons beter uit. dus jullie moeten nog even wachten op het verloopEn ik weet al helemaal wat ik ga vragen.. dus laten we het beste hopen! En anders dikke pech.
Ik was niet zenuwachtig, maar ik ben ook niet piepjong meer. Dus ik wist dat je niet dood gaat als iemand je niet even leuk vindt als jij hem. En dat het heus vervelend is als dat het geval is, maar dat je er ook wel weer bovenop komt. En dat het vrij weinig zegt over hoe leuk jij bent en dat je het beter eerder kan horen dan wanneer je al helemaal invested bent. Als je een beetje relativeert maak je er ook minder een ding vanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:24 schreef Bodybutter het volgende:
Leuk aquawoman. Was je ook een beetje zenuwachtig toen je dat vroeg? Of had je daar geen last van?
En als je zelf niets had gezegd, was je dan de niet serieuze optie en had je nu geen relatie gehad?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:45 schreef aquawoman het volgende:
Ik heb zelf na een paar hele leuke dates tegen mijn vriend gezegd dat ik niet zoveel zin had om een in een lange rij te zijn dus dat het prima was als ie het niet serieus met me zag zitten, maar dat ie het dan wel eerlijk moest aangeven..
We zijn nu 8 jaar samen, want hij zag het wel zitten.
Ik heb een enorme hekel aan spelletjes en ondoorzichtigheid en mijn ervaring is dat mannen duidelijk zijn als jij dat ook bent.
Nee, dat denk ik niet. Want hij was er vrij duidelijk over dat ie het wel serieus nam. Maar voor mezelf was het wel prettig om het te wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:39 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
En als je zelf niets had gezegd, was je dan de niet serieuze optie en had je nu geen relatie gehad?
Eens, verstandig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Want hij was er vrij duidelijk over dat ie het wel serieus nam. Maar voor mezelf was het wel prettig om het te weten
Ik heb ook wel eens met iemand gedate die aangaf dat ie geen relatie wilde, maar het laten wel leuk vond. Dat was ook prima, maar dan stel ik me ook niet echt voor die persoon open omdat dat alleen maar pijn gaat opleveren.
Ja ze krijgen veel te snel seks, daarom zijn die mannen zo denk ik. Als seks schaars zou worden, dan zouden ze vermoedelijk eerder een relatie aangaan, want ja, dan moet je wel oprechte interesse gaan tonen in een vrouw en dat gaat niet zo makkelijk met meerdere tegelijk. Moraal van het verhaal: seks kan beter uitblijven of helemaal niet hebben als je de vent niet helemaal vertrouwt/ je onzeker bent over de situatiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:16 schreef Bodybutter het volgende:
Ja, bij sommige mannen weet je het niet helemaal. Bij deze heb ik het gevoel dat hij wel serieus is. Maar je weet het nooit zeker. Ik heb ook een andere date een keer gehad, die ik ook wel leuk vond. En opeens bleek dat hij met heel veel andere vrouwen aan het daten was. Terwijl ik echt dacht dat hij niet zo zou zijn. Aannames! Daarom kan je het inderdaad maar beter zeker hebben voor jezelf. Ik ben nu ook veel rustiger, nu ik weet wanneer ik hem ga zien.
Wees slim en vraag aan hem hoe hij het tussen jullie voor zich ziet, na 6 dates mag er wel wat vooruitgang zijn mag ik hopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:30 schreef Bodybutter het volgende:
Haha leuk om te lezen redbullkid.
Nou de date is verplaatst naar het weekend.. kwam ons beter uit. dus jullie moeten nog even wachten op het verloopEn ik weet al helemaal wat ik ga vragen.. dus laten we het beste hopen! En anders dikke pech.
Wat is dat voor een houding, graag of niet hoor. Misschien moet je ook maar verder daten. Bij twijfel niet doen was me altijd gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef Bodybutter het volgende:
Hij was hier vanmiddag en is net maar weg gegaan. Het bleek dat hij na een paar dates met mij met een ander is gaan daten. En nu vindt hij het wel leuk met ons allebei. Heb gezegd dat ik niet op zo'n manier wil daten. En hij moest er over nadenken. Leuk : $
Maar dat is dan toch gewoon een beginnende relatie?quote:Op maandag 9 januari 2017 16:16 schreef Bodybutter het volgende:
Nou, ik vind dat je na elkaar 5 keer zien nog niet echt kan zeggen of je geschikt bent voor een relatie. Ik bedoel, ik vind diegene dan leuk en wil hem leren kennen zonder dat ie daarbij met anderen het bed in duikt bijvoorbeeld. Ik ken hem nu nog echt niet door en door waarvan ik denk; oke we hebben nu een relatie. Bij mij komt een relatie pas na ongeveer 3 maanden daten. Dat je zeker bent van elkaar.
Mag ik nu met je daten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef Bodybutter het volgende:
Hij was hier vanmiddag en is net maar weg gegaan. Het bleek dat hij na een paar dates met mij met een ander is gaan daten. En nu vindt hij het wel leuk met ons allebei. Heb gezegd dat ik niet op zo'n manier wil daten. En hij moest er over nadenken. Leuk : $
Als hij je leuk genoeg had gevonden was hij niet verder gaan daten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef Bodybutter het volgende:
Weet ik. Ik heb aangegeven dat ik niet zo wil daten. Dat is duidelijk. Mocht hij zich bedenken, dan weet hij me te vinden. En hopelijk ben ik er voor hem dan nog niet helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:10 schreef Elpis het volgende:
[..]
Als hij je leuk genoeg had gevonden was hij niet verder gaan daten.
En hij moet er over nadenken? Het ligt niet alleen in zijn handen hè? Jij kan ook toedeloe zeggen.
Je bent niet de lul omdat je teveel verwacht, je bent de lul omdat je je niet uitspreekt. Omdat je het laat gaan uit angst totdat het eigenlijk al te ver is gegaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:48 schreef Bodybutter het volgende:
In het vervolg ga ik het ook anders aanpakken. Ik ben vaak bang dat ik iemand af schrik als ik laat merken dat ik diegene leuk vind. Maar daar ga ik maar schijt aan hebben. Ik ben iedere keer de "lul" doordat ik teveel verwacht terwijl ik vind dat ik eigenlijk niet teveel verwacht. Ik begrijp oprecht niet als je ook intiem bent met iemand, de ander dat ook doet met anderen. Vind dat zo smerig en ga ik alleen maar over dingen lopen piekeren van ow is hij nu bij haar? Zal hij dit ook met die ander doen? Enz.
Ik dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:19 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
haha nou heb even een mannenpauze nodig..
Hit me up als je down bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:19 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
haha nou heb even een mannenpauze nodig..
Ik ben alleen niet zo van exclusiviteit. Is dat een probleem?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We kunnen wel met elkaar daten in de tussentijd.
Nee hoor. Maar je komt toch wel op je woorden terug als je verliefd wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo van exclusiviteit. Is dat een probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je komt toch wel op je woorden terug als je verliefd wordt.Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, dit heeft al eens iemand gezegddie meende het ook gewoon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ik was het.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omg.
Serieus, dit heeft al eens iemand gezegddie meende het ook gewoon.
Nee dit was vorige maand.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was het.Lang geleden, Ticootje.
Niet gedacht dat ik je weer zou tegenkomen op dit forum.
Waar woon je? Gaan we drankje doen. Geen date, maar voor de lolz.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:59 schreef Bodybutter het volgende:
Ja, ben best een beetje sip merk ik
Oh, sterkte.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:19 schreef Bodybutter het volgende:
Nou dat is lief aangeboden, maar wil liever even een beetje depri ik m'n eentje zijn. En dan morgen klaar ermee.
Er zijn weinig aantrekkelijke gasten die opties hebben en er geen gebruik van maken tijdens hun single leven. Dat hoeft niet negatief te zijn, want zodra hij er ééntje vindt die hij leuk genoeg vind zullen de meeste alsnog open staan voor een relatie. Of jij diegene ben kun je zelf het beste aanvoelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:16 schreef Bodybutter het volgende:
Ja, bij sommige mannen weet je het niet helemaal. Bij deze heb ik het gevoel dat hij wel serieus is. Maar je weet het nooit zeker. Ik heb ook een andere date een keer gehad, die ik ook wel leuk vond. En opeens bleek dat hij met heel veel andere vrouwen aan het daten was. Terwijl ik echt dacht dat hij niet zo zou zijn. Aannames! Daarom kan je het inderdaad maar beter zeker hebben voor jezelf. Ik ben nu ook veel rustiger, nu ik weet wanneer ik hem ga zien.
Je hebt gelijk ja. Hij vind het gewoon normaal om met meerdere vrouwen te daten. En kon zich niet echt inleven in mijn gedachtegang daarover en over 1 op 1 af te spreken. Maar ja. Het was ook weer eens te mooi om waar te zijn.. vond om weer eens iemand leuk. Dan eindigt het meestal niet goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
Iemand die er over na moet denken is gewoon niet de persoon voor jou die je in een relatie wilt hebben.
Als je echt interesse hebt in iemand en echt verliefd bent dan ga je er gewoon achter aan! Zonder andere dates op te zoeken en na te denken enz.
Laat lopen deze jongen! En als hij na een tijdje terug komt voor jou dan mag je daar zeker niet aan toegeven. Dan blijf je steeds het gevoel hebben van tweede keus te zijn. Waarschijnlijk lukte het dan niet met die ander en ben jij de makkelijke die toch steeds kwijlend zal klaarstaan.
Ik wil je toch aanraden om niet te snel naar bed te gaan met iemand. Niet dat ik het sletterig vind, maar veel mannen zien je dan niet als relatiemateriaal. Het spijt me, maar zo denken veel mannen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:01 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Hij vind het gewoon normaal om met meerdere vrouwen te daten. En kon zich niet echt inleven in mijn gedachtegang daarover en over 1 op 1 af te spreken. Maar ja. Het was ook weer eens te mooi om waar te zijn.. vond om weer eens iemand leuk. Dan eindigt het meestal niet goed.
Ja ik weet het, zit even lekker te zeuren en zielig te doen.
Ja dit ga ik ook langer uitstellen voortaan. Maar ik dacht dit een type was die dat niet zo zou zien. Nou, waarschijnlijk wel dus. Maar ik denk wel dat als je elkaar helemaal geweldig vindt, dit niet een struikelpunt is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil je toch aanraden om niet te snel naar bed te gaan met iemand. Niet dat ik het sletterig vind, maar veel mannen zien je dan niet als relatiemateriaal. Het spijt me, maar zo denken veel mannen.
De enige bij wie ik het niet acceptabel zou vinden om na meerdere dates het bed te delen zou mijn dochter zijn. (als ik die zou hebben)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil je toch aanraden om niet te snel naar bed te gaan met iemand. Niet dat ik het sletterig vind, maar veel mannen zien je dan niet als relatiemateriaal. Het spijt me, maar zo denken veel mannen.
Ik weet niet hoelang jullie datingperiode was van die zes dates, maar ik zou het seksen uitstellen tot jullie ook al intieme geheimen van elkaar weten (vind ik zelf een goede vuistregel). Meestal is dat na drie maanden of zoiets. Tenzij je zelf ook geen relatie wil en een fuckgirl wil zijn, wat ook prima is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:09 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Ja dit ga ik ook langer uitstellen voortaan. Maar ik dacht dit een type was die dat niet zo zou zien. Nou, waarschijnlijk wel dus. Maar ik denk wel dat als je elkaar helemaal geweldig vindt, dit niet een struikelpunt is.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
De enige bij wie ik het niet acceptabel zou vinden om na meerdere dates het bed te delen zou mijn dochter zijn. (als ik die zou hebben)
We hebben elkaar in een maand tijd ongeveer 6 keer gezien. Dus het ging allemaal vrij rap, aangezien we ook vel contact hadden tussendoor. Maar hou je drie maanden aan ook al zie je elkaar bijv 2 keer in de week? Dat is best lang dan om geen seks te hebben. Tenminste, dat is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang jullie datingperiode was van die zes dates, maar ik zou het seksen uitstellen tot jullie ook al intieme geheimen van elkaar weten (vind ik zelf een goede vuistregel). Meestal is dat na drie maanden of zoiets. Tenzij je zelf ook geen relatie wil en een fuckgirl wil zijn, wat ook prima is.Het gaat erom dat de verwachtingen op één lijn zitten en dat was het in dit geval niet.
[..]
Persoonlijk wacht ik liever met seks als ik verliefd ben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:18 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
We hebben elkaar in een maand tijd ongeveer 6 keer gezien. Dus het ging allemaal vrij rap, aangezien we ook vel contact hadden tussendoor. Maar hou je drie maanden aan ook al zie je elkaar bijv 2 keer in de week? Dat is best lang dan om geen seks te hebben. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Dat heb je inderdaad goed ja, dat ik dit vaker heb meegemaakt. Een tijdje terug ging ik het juist over een andere boeg gooien. Lang wachten met seks. Nou die man bleek ook gewoon met anderen te daten en alleen maar verder te kijken. Was een teleurstelling maar minder erg, doordat er geen seks Was geweest. Misschien is het wel zo dat het percentage nou eenmaal groot is op Tinder van mannen (en vrouwen) die meerdere mensen daten en alleen maar verder kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Persoonlijk wacht ik liever met seks als ik verliefd ben.![]()
Maar iets zegt me dat je een negatieve ervaring als deze wel vaker hebt meegemaakt. Een logische volgende stap lijkt mij dan dat je het eens anders gaat aanpakken: wachten met seks dus. Als ik iets serieus wil opbouwen qua daten, wil ik er de tijd voor nemen. Ik heb zelf vaak genoeg meegemaakt dat je elkaar in het begin enorm loopt op te hypen en dat het na een paar weken abrupt doodbloedt.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar je elkaar ontmoet. Al maakt het internet het wel makkelijker om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ken ook mensen die via Tinder, andere datingsites of dit forum gewoon aan een serieuze relatie zijn gekomen. Maar elk verhaal is anders en jij kan ook gewoon pech hebben gehad. Wat ik wel belangrijk vind, is transparante communicatie. Als je iets wil, moet je het gewoon zeggen. Wil jij exclusief daten? Geef je wensen aan en kijk of hij akkoord gaat. Je moet het bijna gaan zien als onderhandelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:44 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad goed ja, dat ik dit vaker heb meegemaakt. Een tijdje terug ging ik het juist over een andere boeg gooien. Lang wachten met seks. Nou die man bleek ook gewoon met anderen te daten en alleen maar verder te kijken. Was een teleurstelling maar minder erg, doordat er geen seks Was geweest. Misschien is het wel zo dat het percentage nou eenmaal groot is op Tinder van mannen (en vrouwen) die meerdere mensen daten en alleen maar verder kijken.
Zulke mannen zijn echt onverbeterlijk, goed dat je geen seks hebt gehad. En dan daten ze je ook heel leuk verder, tot je in de hoop een keer toegeeft zeker. Eikels zijn dat.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:44 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad goed ja, dat ik dit vaker heb meegemaakt. Een tijdje terug ging ik het juist over een andere boeg gooien. Lang wachten met seks. Nou die man bleek ook gewoon met anderen te daten en alleen maar verder te kijken. Was een teleurstelling maar minder erg, doordat er geen seks Was geweest. Misschien is het wel zo dat het percentage nou eenmaal groot is op Tinder van mannen (en vrouwen) die meerdere mensen daten en alleen maar verder kijken.
Is het gebruikelijk om bij date 2 al te zeggen dat je exclusief wil daten, aangezien bij date 1 al duidelijk dat je elkaar leuk genoeg vindt (anders was date 2 er niet van gekomen)?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitmaakt waar je elkaar ontmoet. Al maakt het internet het wel makkelijker om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ken ook mensen die via Tinder, andere datingsites of dit forum gewoon aan een serieuze relatie zijn gekomen. Maar elk verhaal is anders en jij kan ook gewoon pech hebben gehad. Wat ik wel belangrijk vind, is transparante communicatie. Als je iets wil, moet je het gewoon zeggen. Wil jij exclusief daten? Geef je wensen aan en kijk of hij akkoord gaat. Je moet het bijna gaan zien als onderhandelen.Maar dit is de enige manier om je niet te laten leiden door valse verwachtingen/hoop om vervolgens gekwetst te worden.
Ik denk niet dat er vaste regels bestaan. Een vuistregel voor mij is dat als je je verliefdheid op de rem houdt, je net te laat bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk om bij date 2 al te zeggen dat je exclusief wil daten, aangezien bij date 1 al duidelijk dat je elkaar leuk genoeg vindt (anders was date 2 er niet van gekomen)?
Wat bedoel je hier precies mee? Dat je je verliefdheid tegen houdt, door niet te weten of je allebei exclusief wilt daten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vaste regels bestaan. Een vuistregel voor mij is dat als je je verliefdheid op de rem houdt, je net te laat bent.
'Mocht hij zich bedenken'?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:17 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb aangegeven dat ik niet zo wil daten. Dat is duidelijk. Mocht hij zich bedenken, dan weet hij me te vinden. En hopelijk ben ik er voor hem dan nog niet helemaal klaar mee.
Nou doordat we geen exclusiviteit hadden afgesproken kan ik het hem niet verwijten. Ik had het gewoon eerder aan moeten geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
'Mocht hij zich bedenken'?
Ben je helemaal betoeterd?
Maar dan nog. Geen haar op je hoofd die nog open zou moeten staan nu voor 'als hij zich bedenkt'. Dan heeft ie gewoon weer even zin in seks en kijkt ie rustig verder. Echt, doe het jezelf niet aan. Je verdient iemand die hetzelfde wil als jij en die kom je heus tegen. Je bent meer waard dan dit. Mocht hij zich 'bedenken', geef hem je middelvinger.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:04 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Nou doordat we geen exclusiviteit hadden afgesproken kan ik het hem niet verwijten. Ik had het gewoon eerder aan moeten geven.
Hm. Dat is mijn grootste motivatie om iemand verder te gaan (dus relatie). En minder afgaande wanneer er seks is of hoelang ik die persoon ken of hoe vaak we elkaar horen/zien. Pas 3 maand die geheimen ontdekken vind ik wel lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang jullie datingperiode was van die zes dates, maar ik zou het seksen uitstellen tot jullie ook al intieme geheimen van elkaar weten (vind ik zelf een goede vuistregel). Meestal is dat na drie maanden of zoiets. Tenzij je zelf ook geen relatie wil en een fuckgirl wil zijn, wat ook prima is.Het gaat erom dat de verwachtingen op één lijn zitten en dat was het in dit geval niet.
[..]
Ja eigenlijk mag jouw FoBo niet. Je wil vast buiten de deur neuken! Ontoelaatbaar gedrag!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:26 schreef Ticootje het volgende:
Omdat iemand een foto toevoegd is een teken van beschikbaar?
Wat een wereld...
Het ligt toch echt aan jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:01 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Hij vind het gewoon normaal om met meerdere vrouwen te daten. En kon zich niet echt inleven in mijn gedachtegang daarover en over 1 op 1 af te spreken. Maar ja. Het was ook weer eens te mooi om waar te zijn.. vond om weer eens iemand leuk. Dan eindigt het meestal niet goed.
Ja ik weet het, zit even lekker te zeuren en zielig te doen.
zo is het.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja eigenlijk mag jouw FoBo niet. Je wil vast buiten de deur neuken! Ontoelaatbaar gedrag!
Ja. Er is voor mij een onderscheid tussen seks en liefde, prima als je met 20 mannen seks hebt gehad, maar meer dan twee relaties -> exit. Dus als je met iemand datet met de intentie van een relatie, dan vind ik je inderdaad een slet (ook als man) als je op de zesde date seks hebt.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent nu al een slet als je na 6 dates seks hebt?Man man...
Wow, dit moet je even uitleggen hoor haha. Volgens mij ben je echt wel een slet als je 20 bedpartners hebt gehad..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja. Er is voor mij een onderscheid tussen seks en liefde, prima als je met 20 mannen seks hebt gehad, maar meer dan twee relaties -> exit. Dus als je met iemand datet met de intentie van een relatie, dan vind ik je inderdaad een slet (ook als man) als je op de zesde date seks hebt.
Ohja geen Tinder gebruiken is ook handig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:04 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Nou doordat we geen exclusiviteit hadden afgesproken kan ik het hem niet verwijten. Ik had het gewoon eerder aan moeten geven.
Nee, ik bedoel dat als je na een x aantal dates iets hebt van "Hm, ik ga verliefd worden als we zo doorgaan", dat het dan voor jou het juiste moment is om te vragen of het exclusief kan worden. Anders kan je alleen maar gekwetst worden wanneer je verliefd wordt en de zekerheid nog niet bestaat dat je exclusief aan het daten bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:53 schreef Bodybutter het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Dat je je verliefdheid tegen houdt, door niet te weten of je allebei exclusief wilt daten?
Nou ja, het ligt er ook aan hoe vaak je elkaar ziet en spreekt. Als ik iemand niet zo vaak kan zien, ben ik wel veel aan het appen. Andersom app ik alleen maar om af te spreken als ze in de buurt woont.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:42 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hm. Dat is mijn grootste motivatie om iemand verder te gaan (dus relatie). En minder afgaande wanneer er seks is of hoelang ik die persoon ken of hoe vaak we elkaar horen/zien. Pas 3 maand die geheimen ontdekken vind ik wel lang.
In mijn ogen bepaalt je gedrag of je een slet bent. Een slet is voor mij niet slechts iemand die seks heeft (gehad) met veel mensen, maar ook de manier waarop (foute mannen/vrouwen, extreem flirterig, onzeker, compensatiedrang).quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wow, dit moet je even uitleggen hoor haha. Volgens mij ben je echt wel een slet als je 20 bedpartners hebt gehad..
Sluit het hoofdstuk af. Dit topic is daarbij toch al bijna vol.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:24 schreef Bodybutter het volgende:
Trouwens. Ook niet geheel aardig.. hij heeft niks meer gestuurd.
Succes verder!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:23 schreef Bodybutter het volgende:
Doe ik. Bedankt voor de goeie en lieve adviezen allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |