SPOILER: Loting mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Loting vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finale jeugd (12 januari):
Nathan Girvan - Justin Van Tergouw (Zanger Bob)
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 08-01-2017 00:12:10 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We wachten natuurlijk met z'n allen op de inschrijving van Corey Cadby voor PDC Q-school en die van Duzza![]()
En da's dan wereldwijd, buiten UKquote:
Wij zijn wel de eckte diehards
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is echt zo'n geweldig gifje.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Smiss verneukte zijn beurt er na ook gelijk weer met triple 1quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, Dirkgod kan daar nog een puntje aan zuigen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Smiss verneukte zijn beurt er na ook gelijk weer met triple 1
Mja het blijft wel de BDOMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, ze zitten niet meer bij BBC maar bij betaalzender Channel 4quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:25 schreef Nober het volgende:
Zwart beeld.
Sowieso raar zo'n break, je bent geen PDC.![]()
BT Sport in de avond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, ze zitten niet meer bij BBC maar bij betaalzender Channel 4![]()
Druk van de Prumjur Liek, ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Smith moet toch wel 90+ kunnen gooien en normaal singles kunnen raken.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |