quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Yo, Mur!!! Wanneer weer een keer samen een dikke party pakken??!
Ja, ik heb praktisch elk weekend wel dikke party gepland... Zeg maar wanneer je tijd hebt!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:53 schreef Murdera het volgende:
[..]goed plan! Is alweer lang geleden hier. Fucking burgerlijk leven hier
avondjes "los" zijn hier nu vooral sos en poker en gamen en chillen vooral, al lang geen echte party.
i'll keep in touchquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:55 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik heb praktisch elk weekend wel dikke party gepland... Zeg maar wanneer je tijd hebt!!!
maak wel een ander account moest ik dat zou willenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:07 schreef Drug het volgende:
[..]
he hier kun je je kutusername veranderen GC / Wijzig je username voor Lenthe - deel 2
wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
maak wel een ander account moest ik dat zou willen
Ben toevallig colleges aan het luisteren over de Russische revolutie en maak aantekenen hoe ik het anders zou doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:14 schreef Drug het volgende:
zeer waarom word je geen verzetsleider? je hebt wel de skills
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 08:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben toevallig colleges aan het luisteren over de Russische revolutie en maak aantekenen hoe ik het anders zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |