Gaan we ze dit jaar overtreffen? Is wel lastig.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:53 schreef HPLC het volgende:
Toch knap dat mensen 4000 topics vollullen over het slechtste programma aller tijden.
Als dp, WCH en Hermann nou eens blijven dan is dat best mogelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaan we ze dit jaar overtreffen? Is wel lastig.
Haha ik zat daar serieus echt net aan te denken dat het zonder hun lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als dp, WCH en Hermann nou eens blijven dan is dat best mogelijk.
Ze waren er vandaag nog evenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als dp, WCH en Hermann nou eens blijven dan is dat best mogelijk.
En ik?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:57 schreef Remqo het volgende:
volgens de statistieken heb ik in 2015 bijna het dubbele gepost dan in 2016
Ik had afgelopen jaar geen relatie, ondanks mindere postaantalquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Wel duidelijk te merken dat mijn relatie voorbij is.
Ik kreeg niet eens een bloemetje voor 12,5 jubileumquote:
Je had gewoon een leven buiten FOK!.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had afgelopen jaar geen relatie, ondanks mindere postaantal
Pro-tip: Meng mayo en curry door elkaar voor de bazigste tosti-saus!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meestal ham-kaas maar met salami is ook lekker, is ook beter als ik even geen mensen om me heen wil hebben.
Verder dippen in curry of mosterd, maar dat is op werk niet altijd beschikbaar.
Nee man, mayo en ketchup.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:05 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Pro-tip: Meng mayo en curry door elkaar voor de bazigste tosti-saus!!
Graag gedaan..
Toen wel ja, ik heb slowchats 10 jaar vermeden totdat het me vergiftigde en ging carenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had gewoon een leven buiten FOK!.
Ik denk dat ik in stoners en grtd niet zoveel heb gepost als in deze sc.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen wel ja, ik heb slowchats 10 jaar vermeden totdat het me vergiftigde en ging caren
Heb altijd Zaanse mayonaise bij de handquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:05 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Pro-tip: Meng mayo en curry door elkaar voor de bazigste tosti-saus!!
Graag gedaan..
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb altijd Zaanse mayonaise bij de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |