-Detox skin cleanser
-Purifying scrub, afgewisseld met de
-Cleansing gel
-Hydra detox gel [dagcreme]
-D-stress gel
Nog meer fans?
[Dit bericht is gewijzigd door Kayuk op 08-12-2002 00:09]
Ik gebruik er iig geen.
[Dit bericht is gewijzigd door Intronic op 07-12-2002 23:44]
quote:Persoonlijk gebruik ik geen enkele verzorgings producten (afgezien van shampoo, tandpasta, etc), maar wat ik me dan afvraag, werkt dat nou echt? M.a.w, wordt je huid er schoner en egaler enzo van?
Op zaterdag 7 december 2002 23:36 schreef Kayuk het volgende:
Ik (man) ben een groot fan van Biotherm producten. Op mijn vaste lijstje staan:*Detox skin cleanser
*Purifying mask, afgewisseld met het
*Cleansing gel
*Hydra detox gel (dagcreme)
D-stress gelNog meer fans?
quote:Yep, absoluut. Ik heb sowieso een gevoelige huid en een stressvol bestaan. Dan doet m.n. de D-stress gel wonderen. 2x per dag ('s-morgens en 's-avonds) en geen last van rode vlekjes, pukkeltjes en nog meer van die ongein de stress met zich meebrengt.
Op zaterdag 7 december 2002 23:44 schreef Herfst het volgende:[..]
Persoonlijk gebruik ik geen enkele verzorgings producten (afgezien van shampoo, tandpasta, etc), maar wat ik me dan afvraag, werkt dat nou echt? M.a.w, wordt je huid er schoner en egaler enzo van?
quote:Denk je? De Biotherm Homme lijn wordt in Nederland i.i.g. steeds uitgebreider. Just for me? Wow, I'm honored!
Op zaterdag 7 december 2002 23:43 schreef Intronic het volgende:
Je bent de eerste man die biotherm producten gebruikt volgens mij..Ik gebruik er iig geen.
quote:Het scheren gaat ongetwijfeld ook beter als je dagelijks je huid verzorgt ofniet??
Op zaterdag 7 december 2002 23:46 schreef Kayuk het volgende:[..]
Yep, absoluut. Ik heb sowieso een gevoelige huid en een stressvol bestaan. Dan doet m.n. de D-stress gel wonderen. 2x per dag ('s-morgens en 's-avonds) en geen last van rode vlekjes, pukkeltjes en nog meer van die ongein de stress met zich meebrengt.
quote:Ow sorry, maarja heb nog geen man gezien die het gebruikt..hier dan
Op zaterdag 7 december 2002 23:47 schreef Kayuk het volgende:[..]
Denk je? De Biotherm Homme lijn wordt in Nederland i.i.g. steeds uitgebreider. Just for me? Wow, I'm honored!
quote:Gaat inderdaad soepeler en ook geen huid irritaties meer.
Op zaterdag 7 december 2002 23:57 schreef schatje het volgende:[..]
Het scheren gaat ongetwijfeld ook beter als je dagelijks je huid verzorgt ofniet??
En als je een dag niks gebruikt kan je dat echt wel merken.
Ikzelf gebruik producten uit de Biopure en Biosource-lijn. Ben er heel erg blij mee
*Proest!*
moeders....
Ik gebruik het niet hoor.
quote:Ik ook niet; behalve die gel dan.
Op zondag 8 december 2002 11:30 schreef Madelonie het volgende:
Ik helemaal niks. Ik kan er niet tegen!!
Verder gebruik ik Clinique, hypo-allergeen.
Nergens last van.
quote:Ik gebruik Estee Lauder Verite. Dan heb ik helemaal nergens last van!
Op zondag 8 december 2002 12:06 schreef CartWOman het volgende:[..]
Ik ook niet; behalve die gel dan.
Verder gebruik ik Clinique, hypo-allergeen.
Nergens last van.
quote:nou ..je bent zeker niet de enigste man die dit gebruikt; ik gebruik al een tijd lang de volgende producten van Biotherm:
Op zaterdag 7 december 2002 23:47 schreef Kayuk het volgende:[..]
Denk je? De Biotherm Homme lijn wordt in Nederland i.i.g. steeds uitgebreider. Just for me? Wow, I'm honored!
De facial cleanser van T-Pur
De Anti-shine moisturizer van T-pur
De Anti-shine mask van T-pur
Ik heb nogal last van een vettige huid, vandaar die T-pur, maar het werkt absoluut goed! Geen pukkeltjes en vlekjes meer, en de producten zijn ook gebaseerd op natuurlijke basis.
Het is zeker niet de goedkoopste lijn, maar het is het zeker waard.
quote:T-pur is inderdaad ook heel goed, heb ik een hele tijd gebruikt. Maar Biotherm geeft bij mij altijd zo'n frisse (gevoel: sprankelend) sensatie. Clinique trouwens ook, maar ik kan niet goed tegen al hun producten en hou het liever bij één lijn.
Op zondag 8 december 2002 13:47 schreef janssen15 het volgende:[..]
nou ..je bent zeker niet de enigste man die dit gebruikt; ik gebruik al een tijd lang de volgende producten van Biotherm:
De facial cleanser van T-Pur
De Anti-shine moisturizer van T-pur
De Anti-shine mask van T-purIk heb nogal last van een vettige huid, vandaar die T-pur, maar het werkt absoluut goed! Geen pukkeltjes en vlekjes meer, en de producten zijn ook gebaseerd op natuurlijke basis.
Het is zeker niet de goedkoopste lijn, maar het is het zeker waard.
quote:Van Clinique hoor je het wel vaker, dat mensen er niet tegen kunnen, en het idd het beste om het bij een lijn te houden.
Op zondag 8 december 2002 14:29 schreef Kayuk het volgende:[..]
T-pur is inderdaad ook heel goed, heb ik een hele tijd gebruikt. Maar Biotherm geeft bij mij altijd zo'n frisse (gevoel: sprankelend) sensatie. Clinique trouwens ook, maar ik kan niet goed tegen al hun producten en hou het liever bij één lijn.
Wel leuk trouwens om te horen dat mannen er toch veel baat bij hebben.
quote:hier nog maar eentje die er baat bij heeft dan ;+
Op zondag 8 december 2002 14:48 schreef schatje het volgende:[..]
Van Clinique hoor je het wel vaker, dat mensen er niet tegen kunnen, en het idd het beste om het bij een lijn te houden.
Wel leuk trouwens om te horen dat mannen er toch veel baat bij hebben.
ben begonnen met Biotherm, maar sinds een jaartje ofzo overgestapt op Zirh! Je huid wordt een stuk zachter, ziet er beter verzorgd uit (geen pukkeltjes, vlekjes) en geen irritatie meer na het scheren
's ochtends Zirh Clean
's ochtends na het scheren Zirh Soothe
's avonds Zirh Clean
's avonds Zirh Fix
Wel lekker dat Douglas deze serie nu standaard in haar assortiment heeft en ik niet ¤ 20,- verzendkosten hoef te betalen om dit alles uit de UK te laten shippen....
quote:Van wie is de ZIRH lijn eigenlijk? www.zirh.nl biedt weinig uitkomst. En ik hoor er eigenlijk wel heel veel goed over. Heb alleen weinig zin om voor 100+ euro producten te kopen om er vervolgens achter te komen dat het niets (voor mij) is.
Op zondag 8 december 2002 15:30 schreef Adelante het volgende:[..]
hier nog maar eentje die er baat bij heeft dan ;+
ben begonnen met Biotherm, maar sinds een jaartje ofzo overgestapt op Zirh! Je huid wordt een stuk zachter, ziet er beter verzorgd uit (geen pukkeltjes, vlekjes) en geen irritatie meer na het scheren
's ochtends Zirh Clean
's ochtends na het scheren Zirh Soothe
's avonds Zirh Clean
's avonds Zirh FixWel lekker dat Douglas deze serie nu standaard in haar assortiment heeft en ik niet ¤ 20,- verzendkosten hoef te betalen om dit alles uit de UK te laten shippen....
[Dit bericht is gewijzigd door Kayuk op 08-12-2002 15:58]
quote:Pobeer anders www.zirh.com.
Op zondag 8 december 2002 15:52 schreef Kayuk het volgende:[..]
Wie wie is de ZIRH lijn eigenlijk? www.zirh.nl biedt weinig uitkomst. En ik hoor er eigenlijk wel heel veel goed over. Heb alleen weinig zin om voor 100+ euro producten te kopen om er vervolgens achter te komen dat het niets (voor mij) is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |