quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef danos het volgende:
Nog steeds geen EK Allround mannen, wat ik me net afvroeg, zou het allround toernooi ook met bijv. de 1500 mogen beginnen? Of moet dat perse de 500m zijn.
Verder weet ik niet welke alcoholist dit schema heeft bedacht maar erg nuchter kan die niet geweest zijn.
dit. Ireen Wust is al kampioen maar Kramer moet nog voor het eerst op het ijs komen..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef danos het volgende:
Verder weet ik niet welke alcoholist dit schema heeft bedacht maar erg nuchter kan die niet geweest zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:54 schreef danos het volgende:
Nog steeds geen EK Allround mannen, wat ik me net afvroeg, zou het allround toernooi ook met bijv. de 1500 mogen beginnen? Of moet dat perse de 500m zijn.
En aan schaatsen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:07 schreef Toby56 het volgende:
Snoecks had een hekel aan Poutala.
Haha.
'stoppen met schaatsen om meer op voetbal te richten', want NOS kreeg Oranje erbijquote:
Gek genoeg was-ie echt dol op de schaatssport.quote:
Nog steeds jammer. Ging weg omdat de NOS meer voetbal ging doen waaronder de kwalificatiewedstrijden. Precies op dat moment ging de Champions League juist weg bij de NOS.quote:
En hij doet geeneens alle Oranje wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nog steeds jammer. Ging weg omdat de NOS meer voetbal ging doen waaronder de kwalificatiewedstrijden. Precies op dat moment ging de Champions League juist weg bij de NOS.
Ja, weet ik, gewoon jammer dat-ie weg is.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gek genoeg was-ie echt dol op de schaatssport.
Een enthousiaste oudehoer, maar aanzienlijk beter te pruimen dan Van Dijk.
Hoi Mani, wat is jouw reactie op de 500 meter van Kjeld van gisteren?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien, jij? (een Belgische sprinter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |