Hallo moet die wond nu weer worden opengeretenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:34 schreef franklop het volgende:
In 2012 verloor Wust 21 seconden in Boedapest, buitenbaan. Toen was ze compleet uit vorm. Enige keer dat het verschil groter was dan wat Sablikova nodig heeft.
Startkablikova.quote:
Nee, gewoon neequote:
Van harte!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:37 schreef franklop het volgende:
Voetbaltoernooi afgelast vandaag! Kan ik tot de 5k mannen gezellig meekijken
Hege.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:39 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me oprecht af wie er mee gaan doen aan dat EK sprint bij de dames, heb nog geen startlijst gezien maar kan me niet voorstellen dat dat spektakel word zonder Azie.
En zonder USA en Canada (bij de mannen)quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:39 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me oprecht af wie er mee gaan doen aan dat EK sprint bij de dames, heb nog geen startlijst gezien maar kan me niet voorstellen dat dat spektakel word zonder Azie.
1. Wójcik,Polquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:39 schreef Remzz het volgende:
Ik hoor ze.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:26 schreef MiLalaa het volgende:
is Kleintje Pils eigenlijk nog steeds verboden in het nieuwe Thialf?
Ohja.quote:
NOS leest hier mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:45 schreef Remzz het volgende:
Sablikova kan geen 1500 meter schaatsen en Wust kan de 5 kilometer van Sablikova winnen![]()
Wat iemand al zei #werkenbijdeNOS
quote:
Supercompensatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:47 schreef danos het volgende:
Nou ik kan niet wachten op dit fantastische item. Open deuren 3.0
Viel wel mee op zich. Had wel kunnen raden dat Nuis nooit aan pieken doet, maar het was wel grappig om het van hem te horen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:47 schreef danos het volgende:
Nou ik kan niet wachten op dit fantastische item. Open deuren 3.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |