Naja eigenlijk moet ik ook nog wat ophalen wat verderop, dus maar stream in de auto.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Strijd tussen Wüst en Sablikova dan missen?
Zijn tegenwoordig nog maar 4 ritten op de slotafstand, dus dat ga je niet redden dan
En een zak chips is zo gehaald.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoever het voor hem naar de supermarkt is.
Ik woon naast eentje, dus kan in een kwartier m'n boodschappen binnen hebben.
Ze komt uit Rome. Was dat al gemeld?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:10 schreef danos het volgende:
Dat gehype van Lollobrigida begint wel weer Contin-achtige vormen aan te nemen
Waarom is dat beter? Ik vind het laatste prettiger staan in beeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:11 schreef franklop het volgende:
Heeft niemand van de NOS door dat ze beter;
EK Allround
1500m vrouwen
kunnen doen ipv
EK Allround 1500m vrouwen
Nu komt het toch 'bijna' halverwege het beeld. Als je onder elkaar zet is het wat compacter en fijner wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn eigen wensen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom is dat beter? Ik vind het laatste prettiger staan in beeld.
Komt steeds dichterbij!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:10 schreef danos het volgende:
Dat gehype van Lollobrigida begint wel weer Contin-achtige vormen aan te nemen
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Lobysheva, maar die doet dit weekend niet mee, toch?
[ link | afbeelding ]
Gelukkig heb ik de foto's nog.
Van ons heerlijke weekendje uit.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik vind het ook best wel een behoorlijke lap tekst in beeld. Zou sowieso wel wat compacter kunnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom is dat beter? Ik vind het laatste prettiger staan in beeld.
Het is onleesbaar inderdaad en liever compact linksboven. Verder kleine letter M voor meters graag, M lijkt meer voor Mannen. Zal een of andere stagiair wel hebben ingeklopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu komt het toch 'bijna' halverwege het beeld. Als je onder elkaar zet is het wat compacter en fijner wat mij betreft. Maar goed, ieder zijn eigen wensen natuurlijk
Gelukkig leest de NOS wel mee, dus zal vast gedurende de dag worden aangepastquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:16 schreef danos het volgende:
[..]
Het is onleesbaar inderdaad en liever compact linksboven. Verder kleine letter M voor meters graag, M lijkt meer voor Mannen. Zal een of andere stagiair wel hebben ingeklopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |