straks staat er gewoon alleen nog:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:18 schreef franklop het volgende:
[..]
We beginnen de dag met de volgende tekst onder NOS logo tijdens afstand;
EK ALLROUND 1500 M VROUWEN
Daarna (na opmerkingen hier);
EK ALLROUND 1500 VROUWEN
en net bij de 500;
EK SPRINT 500
Er zal straks wel MAND staanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:18 schreef franklop het volgende:
[..]
We beginnen de dag met de volgende tekst onder NOS logo tijdens afstand;
EK ALLROUND 1500 M VROUWEN
Daarna (na opmerkingen hier);
EK ALLROUND 1500 VROUWEN
en net bij de 500;
EK SPRINT 500
Wie dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:19 schreef wimderon het volgende:
Annette is nog niet op een scherpe uitspraak te betrappen geweest dit weekend. Leuk dat ze er goed uitziet, maar verder is dit toch een beetje het niveau Friesinger/Van Deutekom.
Het gewissel met analisten werkt ook niet vind ik.
Schaatsen analyseren is ook een beetje kut. Een beetje als darts.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
1.
Komt niks boeiends uit, alleen maar open deuren gehoord tot nu toe. En als je alleen de vragen van Dione herhaalt dan is er vrij weinig hoop voor je...
Okee, ik weet nu wat hij bedoelde, maar we weten het verschil toch wel tussen mannen en vrouwen?quote:
quote:
maar goed, is het 500 meter? 500 kilometer? 500 rondjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, ik weet nu wat hij bedoelde, maar we weten het verschil toch wel tussen mannen en vrouwen?
Toch nog een 40'er dit weekend.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:21 schreef Zorro het volgende:
"Ondanks de ijzel goed gevuld....Ter Mors"
Goede commentator wel
Tijd voor de 3.000 meter gemengdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:20 schreef Montov het volgende:
Gerritsen wil Bokko. Eindelijk gaan we naar het hoogtepunt van het weekend.
In de Hollandse bocht zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:22 schreef wimderon het volgende:
Leuk spandoek met CODE GOUD, echt LEUK GEDAAN MENSEN.
[ afbeelding ]
Zitten een hoop Friezen in dat stadion.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Is er een niet-Hollandse bocht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |