had ik beter kunnen vragen : Hoevaak doe jij het met jezelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef hermeliengriffel het volgende:
Sinds wanneer is dat een normale vraag om te stellen
Of gewoon nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:45 schreef possetje het volgende:
[..]
had ik beter kunnen vragen : Hoevaak doe jij het met jezelf?
Sinds het FOK! forum bestaatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef hermeliengriffel het volgende:
Die behoefte had ik net zo erg als die onnozele vraag die ts zo nodig moest stellenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sinds het FOK! forum bestaat
Het staat je overigens vrij om dit niet te beantwoorden
Dat zullen dan erodome en co dan wel doen..
hoi ik vind het sexy om morgen de totaaluitslag hier te komen bekijken en dan maak ik een grafiekje ervan en het resultaat post ik dan in een nieuw topic! Zo help ik de wetenschap!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:54 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
TS wil antwoorden, geen vragen.
En dan een beetje fappen zeker in een sneeuwnacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:55 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi ik vind het sexy om morgen de totaaluitslag hier te komen bekijken en dan maak ik een grafiekje ervan en het resultaat post ik dan in een nieuw topic! Zo help ik de wetenschap!
Nou en?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:54 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
TS wil antwoorden, geen vragen.
Oke nou hartstikke goedquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:55 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi ik vind het sexy om morgen de totaaluitslag hier te komen bekijken en dan maak ik een grafiekje ervan en het resultaat post ik dan in een nieuw topic! Zo help ik de wetenschap!
Waarom is er onderscheid in vrouwen en meisjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:03 schreef possetje het volgende:
Hier het grote vinger enquete topique! We vragen graag een beetje van je tijd om deze enquete in te vullen en ons mannen een beeld te geven in jouw vinger frequentie! Resulaten van dit onderzoek worden anoniem en discreet behandeld!
Poll: hoe vaak vinger je jezelf?
• meerdere malen per dag
• een keer per dag
• een keer per twee a drie dagen
• een keer per week
• eens per twee weken
• eens per maand
• ik vinger mij nooit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voor of na het uitwerpen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:09 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vinger mijzelf tweemaal daags in mijn poepgaatje.
Ik ben wel vereerd dat je tijdens het vingeren ook even de moeite neemt om mijn posts te beantwoorden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:00 schreef vera166 het volgende:
[..]
gaat je autisme nu helemaal over de toeren?
dat is ook wel erg speciaal inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:03 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik ben wel vereerd dat je tijdens het vingeren ook even de moeite neemt om mijn posts te beantwoorden.
Ik vinger mezelf niet zo vaak. Vroeger duimde ik. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Antwoord nu gvd gewoon eens op de OP of hou je stil.
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel mannen die de poll hebben ingevuld zie ik al
ha leuk hoor,quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Meerdere malen per dag Of fokvrouwen zijn erg afwijkend.
Wie zegt dat ik mijn eigen als uitgangspunt neem?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:46 schreef possetje het volgende:
[..]
ha leuk hoor,
mag ik vragen zie je je eigen sexualiteit als extremer als doorsnee of zie je je zelf meer als een soort gezonde standaard? En ken je meer vrouwen die zoals jij twee keer per dag vingeren?
Volgens mij is 1 of 2 keer per week, maar dan wel 3 keer achter elkaar, meer de norm bij veel vrouwen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meerdere malen per dagOf fokvrouwen zijn erg afwijkend.
Dat dacht ik ook. Of mannen hebben een erg vertekend beeld van vrouwen en denken dat een vrouw doet wat zij zouden doen als ze een dag een zouden kunnen vrouw zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meerdere malen per dagOf fokvrouwen zijn erg afwijkend.
No shit Sherlock.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens mij is 1 of 2 keer per week, maar dan wel 3 keer achter elkaar, meer de norm bij veel vrouwen.
Het verschilt sowieso redelijk sterk van vrouw tot vrouw.
Geen idee precies, maar 3 keer per dag haalde ik tijdens mijn puberteit niet eens en toen was ik echt abnormaal opgewonden altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens mij is 1 of 2 keer per week, maar dan wel 3 keer achter elkaar, meer de norm bij veel vrouwen.
Waarom 3 keer achter elkaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afquote:
Echter =>quote:Op zondag 8 januari 2017 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar 3 keer per dag haalde ik tijdens mijn puberteit niet eens en toen was ik echt abnormaal opgewonden altijd
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:07 schreef Puntenjager het volgende:
😂?!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 10:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen die de moraalridder uithangen. Gedreven door een kort kapsel zeker
Telt dat ook mee? Hehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:09 schreef Libertarisch het volgende:
Ik vinger mijzelf tweemaal daags in mijn poepgaatje.
Voor Possetje blijkbaar wel hehe. Voor een normaal iemand niet echt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef hermeliengriffel het volgende:
Ken jij echt zo vrouwen?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af![]()
Waarschijnlijk omdat =>
[..]
Echter =>
[..]
Als je een heel lekker filmpje ziet, heb je dan geen trek naar meer?quote:Op zondag 8 januari 2017 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee precies, maar 3 keer per dag haalde ik tijdens mijn puberteit niet eens en toen was ik echt abnormaal opgewonden altijd
Oh ja, ik snap het ook wel. Maar dat zie ik dan niet als 3 keer per dag. Dat is gewoon een hele lange sessie.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Als je een heel lekker filmpje ziet, heb je dan geen trek naar meer?
Daar komt denk ik die explosie van masturbatie waar Puntenjager op doelt, als je dan eenmaal in die flow zit wil je gewoon blijven komen.
Ik vind het na 1 keer wel welletjes geweest hoor. In solo-seks in elk geval wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap het ook wel. Maar dat zie ik dan niet als 3 keer per dag. Dat is gewoon een hele lange sessie.
Dat was ook wat ik bedoelde. Een hele lange l.. eeh sessiequote:Op maandag 9 januari 2017 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap het ook wel. Maar dat zie ik dan niet als 3 keer per dag. Dat is gewoon een hele lange sessie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |