Is dit een Braddiequote?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.
Lekker 't dakkie eraf
Lekkere plaatjes aanhoren
Ik hoop wel dat ik een beetje vooraan kan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Is deze van niels?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.
Lekker 't dakkie eraf
Lekkere plaatjes aanhoren
Ik hoop wel dat ik een beetje vooraan kan staan
Lekker.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit een Braddiequote?Hou op jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ja is goed ga wel kijken of er nog wat nasi is die ik op kan warmen, no pun intendedquote:
Innerlijk soms ook maar ja dat heb je ook niet mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat happn topic rp laat maar weer eens zien dat echt alles om uiterlijk draait
ja hoor dimaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
innerlijk telt pas na uiterlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Innerlijk soms ook maar ja dat heb je ook niet mee.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
innerlijk telt pas na uiterlijk
Neem wat mee voor mijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed ga wel kijken of er nog wat nasi is die ik op kan warmen, no pun intended
Link?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curlsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij is a la Iwanius, dat is de lekkerste namelijkquote:
Eh nee juist niet. Alles draait om benadering in dat topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Begrijp nu ook wel waarom je nooit een chick hebt.
Aiiiiiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is a la Iwanius, dat is de lekkerste namelijk
nu schatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk tijdstip je er naar zit te luisteren
Aldus de man die zich moest bekeren om in een kutje te kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curls
je wilt toch geen arm snap krijgen net als RayK of wel dan?
deze jaar 10kg groeienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curls
wacht watquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de man die zich moest bekeren om in een kutje te kunnen komen.!
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gymquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gym
testosterone opbouwen en rondpompen is niet heel handig als je al gefrustreerd bent neequote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gym
Ervan uitgaande dat al zijn posts hier een trollact is dan misschien wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |