Met het verhaal dat je een regisseur bent die op zoek is naar actrices voor een erotische film?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een ontzettend leuke meid om een keertje bij te logeren
Nee gewoon om kindjes mee te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met het verhaal dat je een regisseur bent die op zoek is naar actrices voor een erotische film?
Zou je nooit meer bekkenstoten als je haar 1 keer mocht raken?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon om kindjes mee te maken.
Nee, want die ene keer is dan over voor je het weet en ga je er geforceerd heel veel van proberen te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je nooit meer bekkenstoten als je haar 1 keer mocht raken?
Hou je niet van schattige meisjes?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het grappig hoe verschillend smaken kunnen zijn.
En de verandering van het perfecte plaatje. Ik vind die obsessie met zo groot mogelijke billen echt apart. Pakwek 10 jaar geleden was het juist modellenfiguur wat nog helemaal in wasquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het grappig hoe verschillend smaken kunnen zijn.
Dat typische moddellenfiguur heb ik nooit wat gevonden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de verandering van het perfecte plaatje. Ik vind die obsessie met zo groot mogelijke billen echt apart. Pakwek 10 jaar geleden was het juist modellenfiguur wat nog helemaal in was
Ik vind het meisje uit de OP anders niet bijzonder schattig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je niet van schattige meisjes?
Ja, best grappig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de verandering van het perfecte plaatje. Ik vind die obsessie met zo groot mogelijke billen echt apart. Pakwek 10 jaar geleden was het juist modellenfiguur wat nog helemaal in was
Abbey is lekker ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een ontzettend leuke meid om een keertje bij te logeren
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het meisje uit de OP anders niet bijzonder schattig.
Slechte foto denk trouwens wel dat ze aan het Nederlandse actrices sydroom lijdt.quote:
Do explainquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte foto denk trouwens wel dat ze aan het Nederlandse actrices sydroom lijdt.
Niks mis met die foto.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte foto denk trouwens wel dat ze aan het Nederlandse actrices sydroom lijdt.
Geen idee hoe ze irl is, misschien is ze dan wel enorm verwaand.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is ze al wat schattiger.
Het blijft een actricequote:Op donderdag 5 januari 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze irl is, misschien is ze dan wel enorm verwaand.
Valt wel mee, zo vaak is ze ook niet in de publiciteit.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat kijk mij eens leuk zijn wat Halina en Carice ook hebben die air.
Her clothes are dark and full of terrorsquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Carice syndroom is allergisch zijn voor kleren.
Vind Nederlandse actrices sowieso beetje meh.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Carice wat meh, weet niet of ik haar zou raken
Bracha van Doesburg vond ik altijd wel schattig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Nederlandse actrices sowieso beetje meh.
Ohja die is wel cute inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bracha van Doesburg vond ik altijd wel schattig.
Nja je hebt er wel leuke tussen zitten opzich.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Nederlandse actrices sowieso beetje meh.
Ze is wel the next big thing als je kijkt waar ze allemaal in opduikt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo vaak is ze ook niet in de publiciteit.
Je kan ook niet veel meer als je beetje getalenteerd bent in Nederland he. Veel acteurs/actrices zie je in ongeveer 50 procent van alle Nederlandse films terugkomenquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is wel the next big thing als je kijkt waar ze allemaal in opduikt.
Veel acteurs/actrices zullen wel afhaken bij de toneelschool.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook niet veel meer als je beetje getalenteerd bent in Nederland he. Veel acteurs/actrices zie je in ongeveer 50 procent van alle Nederlandse films terugkomen
Om op de toneelschool of filmacademie binnen te komen moet je al een onwijs goed portfolio hebben. Dus ja, als je dan nog connecties hebt gaat het allemaal wat makkelijker jaquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel acteurs/actrices zullen wel afhaken bij de toneelschool.
Uiteindelijk word je rol toch ingepikt door de presentator van RTL Boulevard oid die dan ineens gaat acteren.
Ja of als je er goed uitziet, zullen mensen je ook wel eerder willen hebben omdat je dan een goede posterboy/girl bent.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om op de toneelschool of filmacademie binnen te komen moet je al een onwijs goed portfolio hebben. Dus ja, als je dan nog connecties hebt gaat het allemaal wat makkelijker ja
Maar wat denk je hoe het in Hollywood gaat. De acteurs van nu hebben ook misschien 5/6 jaar 40/45 audities per week bezocht voor ze ontdekt werden.
DI Caprio was voor Titanic al wel redelijk bekendquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of als je er goed uitziet, zullen mensen je ook wel eerder willen hebben omdat je dan een goede posterboy/girl bent.
Je kan ook mazzel hebben vroeger, zo'n DiCaprio had ook vrij vroeg al goede rollen en dan word je daarna wel vaak gevraagd. Hoef je alleen nog auditie te doen voor de vorm.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als jong meisje kan je altijd nog Dan Schneider aan je laten zitten voor een rol in een Nickelodeon serie.
Ja ik had het over zijn rol in "What's Eating Gilbert Grape" toen was hij 12 ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DI Caprio was voor Titanic al wel redelijk bekend![]()
En als je zoon of dochter van acteurs bent dan hoef je je sowieso al nergens meer zorgen om te maken
Zo`n Jayden Smitt.bijv
Heeft wel OA Ariana Grande Amanda Bynes en Victoria Justice aan ze pik laten zuigen en is zelfs de echte vader van het oudste kind van het zusje van Britney Spears.quote:
Heb je hier echte bronnen voor of heb je dit uit je duim?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft wel OA Ariana Grande Amanda Bynes en Victoria Justice aan ze pik laten zuigen en is zelfs de echte vader van het oudste kind van het zusje van Britney Spears.
Ariana Grande is het niet verleerd in ieder geval, de slet van Hollywoodquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft wel OA Ariana Grande Amanda Bynes en Victoria Justice aan ze pik laten zuigen en is zelfs de echte vader van het oudste kind van het zusje van Britney Spears.
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana Grande is het niet verleerd in ieder geval, de slet van Hollywood
Klopt. Maar toch. Zo`n auditie komen veel mensen op af hequote:Op donderdag 5 januari 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had het over zijn rol in "What's Eating Gilbert Grape" toen was hij 12 ofzo.
En een netwerk hebben is belangrijker dan talent ja, je moet daarin gewoon heel veel geluk hebben. Net door de juiste persoon op de juiste plek ontdekt worden
Ik denk dat dat wel meevalt, je moet wel iets van talent hebben maar een goed passend uiterlijk voor die rol speelt ook wel mee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch. Zo`n auditie komen veel mensen op af heTalent geeft altijd de doorslag.
Jawel, maar echt extreem aantrekkelijk is ze nietquote:
https://www.reddit.com/r/(...)ing_refered_to_as_a/quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier echte bronnen voor of heb je dit uit je duim?
Of juist het tegenovergestelde van een goed uiterlijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, je moet wel iets van talent hebben maar een goed passend uiterlijk voor die rol speelt ook wel mee hoor
Ja die uitstraling van haar staat wat tegen, maar is wel een lekker grietje opzich.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, maar echt extreem aantrekkelijk is ze niet
Nee, Fylax heeft een beetje hekel aan haar heb ik vernomenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die uitstraling van haar staat wat tegen, maar is wel een lekker grietje opzich.
Zou Fylax haar doen denk je?
Wat een onzin, zo kan je alles wel op een bepaalde manier interpreteren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ing_refered_to_as_a/
En Google hem maar eens waar rook is ...
quote:Browse Boards
Dan Schneider, the creator of shows like Victoria Justice, is a pedophile.
Search the forums
Search
This topic is locked from further discussion.
#1 Posted by Drasonak (1515 posts) - 3 years, 7 months ago
The Sickening Theme Of Pedophilia In Hollywood
image
Hollywood is creepy place, to say the very least. While Im not in the business, I know people who are on a personal level, and they have told me things that have made my skin crawl. The following article is a summary of some the things they have openly talked to me about.
The theme of pedophilia in Hollywood is all too common; I mean ridiculously common. Its all hush-hush because of the amount of money and executive power most of these people have, but regardless, stories get out.;
Stories like parents who are familiar with the business whoring their own children off to known pedophile producers and have no problem doing so because theyre usually abusive themselves and want their child to become the familys cash cow. Many parents who unfamiliar with the business dont realize what theyre getting their child into beforehand, but when their child confides in them after being inappropriately touched by a producer, the parents dont want to file an accusation and ruin everything that child has essentially built for them.
Child stars are often molested at a young age, and then become hyper-sexual by the time they are in their late teens. By then they are willingly **** any and every producer they can for gigs. While theyre getting money and fame in exchange for sex, they may not feel guilty about it at the time because they are being instantly rewarded for their behavoir, but as these stars get older and less desirable to producers, and get less famous, the actions of their youth come back to psychologically haunt them, resulting in meltdowns and erraticbehavior. Just look at stars like Britney Spears, Lindsay Lohan, Macaulay Culkin, Amanda Bynes and many others, it becomes apparent.
One of the greatest examples of an alleged child predator producer is Dan Schneider, who created and wrote Zoey 101, All That, Victorious, iCarly, The Amanda Show, Drake & Josh, and What I Like About You, and is the most successful writer/tv executive in Childrens Entertainment Television for the last thirty years.
Robert Downey Jr. allegedly wrote the following statement about Dan Schneider on Crazy Days and Nights under the screen name Himmmm:
Hes a monster. The WORST predator alive. And if you wonder why nobody will confront or charge him? Hes in charge of multiple HIT SHOWS for Nick which rakes in oceans of money. Tens of millions of dollars multiplied by many years and many shows (not to mention his merchandising royalties). So Viacom-Nick warn him to cool it - then pay for his damn lawyers.
What about the parents? No tweener parent who shoved their kid into the limelight from birth is going to cross him either, and risk career suicide and loss of revenue (and residuals and future career). No matter how bad it ****s up the kids. Especially if theres MULTIPLE kid actors in the family. And the kids agents are complicit too. Just ask the Spears family. A LOT of settlements get paid out of Viacoms accounts.
Daarom zei ik ook goed passend uiterlijk voor de rolquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of juist het tegenovergestelde van een goed uiterlijkVeel acteurs die juist een wat dikker uiterlijk hebben wat in de smaak valt bij regisseurs
Ja veel van die comic reliefs zijn vaak de dikkerdjesquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja veel van die comic reliefs zijn vaak de dikkerdjes
Die Christian Bale heeft ook gigaveel transformaties ondergaan met zijn rollen
Vond The Prestige wel mooiquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Ben niet echt fan van z'n films though. Alleen American Psycho en The Machinist waren wel tof
Die heb ik nooit gezine, is met die illusionistenbroers toch?quote:
flink wat kuurtjes zijn datquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt sick ja. Dat doet niemand hem na
Lijkt me wel raar hoor om zoveel te wisselen daarmee.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt sick ja. Dat doet niemand hem na
Wowquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezine, is met die illusionistenbroers toch?
Google Dan Schneider eens en ga dan naar afbeeldingen zitten dubieuze foto's tussen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook goed passend uiterlijk voor de rol
Ja, nog zoveel te zienquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WowDie moet je wel gezien hebben hoor, als je een beetje filmliefhebber bent.
Ja hoop gegoochel, leuke mindfucks welquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezine, is met die illusionistenbroers toch?
Toffe film Wolverine VS Batmanquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WowDie moet je wel gezien hebben hoor, als je een beetje filmliefhebber bent.
Ik geloof het wel allemaalquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Google Dan Schneider eens en ga dan naar afbeeldingen zitten dubieuze foto's tussen.
Die andere magische film met Edward Norton is ook goed.quote:
Dan zal het wel meevallen, want mensen zijn altijd erg goed in aanstellen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben hier erg benieuwd naar, las op fok dat er aantal mensen vroegtijdig uit de bioscoop liepen terwijl ze schreeuwde wat een zieke film het was
Ik had vroeger een hekel aan Dakota fanning met der enge typische Amerikaanse hoofd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Leuke cast ook
Dakota Fanning
Kit Harington
Carice
Welke?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die andere magische film met Edward Norton is ook goed.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hekel aan Dakota fanning met der enge typische Amerikaanse hoofd.
Alles wat er fout is aan Amerika dat belichaamd zij.
quote:
Ohja die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam bijna tegelijkertijd met The Prestige.
War of the worlds gezien ? Die film met Tom Cruise ?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dakota Fanning is best leuk. Niet zo getalenteerd als d'r zus though
Ja, die was best aardig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
War of the worlds gezien ? Die film met Tom Cruise ?
Die werkt al zijn filmpjes af op cruisecontrolquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Tom Cruise is verder erg emogifwaardig
Ja dat is wel erg matig inderdaad.quote:
Ik denk dat Brad wel vaak gewoon in Hollywood Pitt, wel zo makkelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg matig inderdaad.
Leonardo rijdt ook echt niet naar elke set in zijn Caprio
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Brad wel vaak gewoon in Hollywood Pitt, wel zo makkelijk.
take me outquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Brad wel vaak gewoon in Hollywood Pitt, wel zo makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is bijna middernacht dat betekent...GGMM zou nu zeggen dat je een smerig varken bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is bijna middernacht dat betekent...Er komt in Arnhem volgende maand een heuse tosti-barSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
GGMM walgt überhaupt van mensen die eten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zou nu zeggen dat je een smerig varken bent.
ggmm is kkgekquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zou nu zeggen dat je een smerig varken bent.
Daar zullen vast niet zulke lekkere tosti's zijn als die ik zelf maakquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komt in Arnhem volgende maand een heuse tosti-bar
Las daar laatst artikeltje over. Eerst was er een hamburger-hype maar die schijnt nu overgenomen te worden door tostisquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen vast niet zulke lekkere tosti's zijn als die ik zelf maak
GGMM heeft er een hekel aan als andere mensen plezier hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM walgt überhaupt van mensen die eten.
Jullie zijn de beste maatjes toch ?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft er een hekel aan als andere mensen plezier hebben.
Nee tostibarquote:
Dat valt wel mee. Ik stoor me namelijk aan de bijdrages van GGMM in VBL.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jullie zijn de beste maatjes toch ?
De liefde van zijn kant was zeker over vanaf het moment dat je niet meer minderjarig was. Met Fylax doet hij dat straks ook als die achtien is en ondertussen Elan voor pedo uitmaken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik stoor me namelijk aan de bijdrages van GGMM in VBL.
Ik ben trendsetterquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Las daar laatst artikeltje over. Eerst was er een hamburger-hype maar die schijnt nu overgenomen te worden door tostis
Lijkt me een vermoeiend bestaanquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft er een hekel aan als andere mensen plezier hebben.
Familie van de oprichter van Burgers Zoo?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:01 schreef Fok-it het volgende:
De eigenaars van de tostibar heten Burgers van hun achternaamHumor om te lachen
Je humor is een beetje matig vanavondquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Familie van de oprichter van Burgers Zoo?
Dan moet je je wel aan heel veel users storen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een oprechte vraagquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je humor is een beetje matig vanavond
Geen ideequote:
Ik volg een hoop mensen op Twitter die elke avond naar Pauw of Jinek kijken en constant klagen dat het kut is. Dat is pas leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een vermoeiend bestaan
Als ze users die wel ontopic zijn, uitkafferen vind ik ze wel kut ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel aan heel veel users storen.
Toen in 1913 Johan Burgers zijn internationaal vermaarde fazanterie als Faisantarie Buitenlust in zijn woonplaats 's-Heerenberg voor het publiek openstelde was dat eigenlijk het begin van Burgers' Dierenparkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide in Arnhem, zou zomaar kunnen
Je vermoord het topic een beetje met die tokkiequote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig heeft niemand in mijn VBL topic gepost: "Dit had prima in het X-topic gekund"
verwijder ze danquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het leven van een moderator is zwaarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan ik bijna 75% van alle posts verwijderen.
Dat wordt voorlopig niet op reisquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Lol duo wil dat ik 200 per maand ga terugbetalen
Wil je aub niet zo over hem pratenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vermoord het topic een beetje met die tokkie
ze kijken dus niet naar je inkomenquote:
Dat snap ik nooit, haak dan lekker af zoals ik met DWDD heb gedaan. Heerlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg een hoop mensen op Twitter die elke avond naar Pauw of Jinek kijken en constant klagen dat het kut is. Dat is pas leuk.
Ik kijk al geen NPO1 meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, haak dan lekker af zoals ik met DWDD heb gedaan. Heerlijk.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen in 1913 Johan Burgers zijn internationaal vermaarde fazanterie als Faisantarie Buitenlust in zijn woonplaats 's-Heerenberg voor het publiek openstelde was dat eigenlijk het begin van Burgers' Dierenpark
Ik kijk sowieso geen TV meer, met VI ben ik ook afgehaakt.quote:
Zat jij er maar in.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zitten een paar heerlijke wijven in.
moet je niet naar schoolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Eerst even biertje drinken en dan bingewatchen. Gisternacht 12 afleveringen gekeken.
Heb nog een toets en dan ga ik solliciteren. Ik ben de laatste tijd een beetje leeg van binnen ofzo.quote:
We zullen het noteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net dolle duik avond gehad nu zo lekker voldaan slaapje doen na mijn sigaretje.
Ik hoorde van Elan dat je niet aardig over mij praat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elan is weer aan het stokenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoorde van Elan dat je niet aardig over mij praat.
met de buurvrouw?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
Elan wil de AOW inkomensafhankelijk maken
Nee Vriendin de buurvrouw is verhuisd.quote:
Van mij mogen ze het afschaffen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
Elan wil de AOW inkomensafhankelijk maken
ik wil een kasteel in de wolken en weer 23 zijn. Toen ik 23 was kon ik de hele dag vechten en de hele nacht neukenquote:
Oh dan komt er voor mij een gouden jaar aan dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil een kasteel in de wolken en weer 23 zijn. Toen ik 23 was kon ik de hele dag vechten en de hele nacht neuken
Ik raak al vermoeid als ik 9 dartpijltjes heb gegooidquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil een kasteel in de wolken en weer 23 zijn. Toen ik 23 was kon ik de hele dag vechten en de hele nacht neuken
Nee cokeysmurf wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mee eens.
Zou je die Karen doen?
ja of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dan komt er voor mij een gouden jaar aan dus.
Nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mee eens.
Zou je die Karen doen?
Seizoen 1 pas af lieverd. Ik krijg van Hank trouwens homo erotische gevoelens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al in seizoen 3? Daar zit ook wel een lekkere in
Dat kind van hem is wel mokerirritantquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Seizoen 1 pas af lieverd. Ik krijg van Hank trouwens homo erotische gevoelens.
Oh ik moet er wel om lachen. Ik vind Bill een lul. Maar in rl vind ik ook alle mensen die een 'Bill zijn een lul'.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kind van hem is wel mokerirritant
Goed zo. Ben je blij met het fantastische nieuws van MvG?quote:
Charlie is een baasquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik moet er wel om lachen. Ik vind Bill een lul. Maar in rl vind ik ook alle mensen die een 'Bill zijn een lul'.
Het zou me allemaal een worst wezen wat sporters in hun privéleven uitvoeren, maar leuk voor de beste man.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed zo. Ben je blij met het fantastische nieuws van MvG?
Hoop voor hem dat hij alleen een kind bij zijn vrouw heeft.
Ja die lijkt qua karakter wel een beetje op jou. Maar dan met iets van zelfvertrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja die lijkt qua karakter wel een beetje op jou. Maar dan met iets van zelfvertrouwen.
Serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me allemaal een worst wezen wat sporters in hun privéleven uitvoeren, maar leuk voor de beste man.
Als een sporter in zijn privé allemaal vrouwen verkracht kan je toch niet meer voor hem juichenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me allemaal een worst wezen wat sporters in hun privéleven uitvoeren, maar leuk voor de beste man.
Als dat de snelste vlucht is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo berichten ze in Engeland met plezier dat Sterling wel eens door een koopjeswinkel loopt en dat hij wel eens in een Easyjet-vliegtuig van 80 pond-zitjes reist.
[ afbeelding ]
Zuinige jongen.
Dan hoort hij in de cel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een sporter in zijn privé allemaal vrouwen verkracht kan je toch niet meer voor hem juichen
Waarom zou je dat doen als je zoveel geld hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo berichten ze in Engeland met plezier dat Sterling wel eens door een koopjeswinkel loopt en dat hij wel eens in een Easyjet-vliegtuig van 80 pond-zitjes reist.
[ afbeelding ]
Zuinige jongen.
Gewoon een lieve jongen die ook met plezier ook dingen voor zijn moeder koopt, EN DAT KOMT OOK IN DE KRANT.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je zoveel geld hebt
Mijn stagebegeleider was ook dik miljonair. Maar die deed door mij ook aan chinashoppen en ik kreeg een stagevergoeding van 300 euro.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere voetballers zetten hun ouders toch wel in het zonnetje. Hoor je vaak dat ze meteen een huis of auto voor ze kopen bij hun eerste contract.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een lieve jongen die ook met plezier ook dingen voor zijn moeder koopt, EN DAT KOMT OOK IN DE KRANT.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider was ook dik miljonair. Maar die deed door mij ook aan chinashoppen en ik kreeg een stagevergoeding van 300 euro.
Om rijk te blijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond The Prestige erg tegenvallen.quote:
Nu die counter film met Edward Norton kijken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond The Prestige erg tegenvallen.
Ik heb daarna The Departed gekeken. Die moest ik ook nog zien. Genotquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu die counter film met Edward Norton kijken.
Misschien moet je gaan sporten. Beetje luithoudingsvermogen kweken. Dikzak.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
luithoudingsvermogenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan sporten. Beetje luithoudingsvermogen kweken. Dikzak.
lijkt me vreselijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:15 schreef Fok-it het volgende:
De hele nacht neuken, daar zou je toch geen trek in hebben
Ik zou verder ook 2 dagen aan het infuus mogen jaquote:
na twee keer is het toch afgelopenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou verder ook 2 dagen aan het infuus mogen ja
Pijnlijke lulquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Ervaring?quote:
Oh ik vond hem wel tof.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond The Prestige erg tegenvallen.
Mag je dan wel een paar keer klaarkomen of moet je dan telkens eruit voor je kan spuiten?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Was jij altijd zo'n hosselbaas?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit, jaren geleden.
Toen ik nog een jonge god was.
Nooit geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was jij altijd zo'n hosselbaas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Een troostplaatje voor Paxcon. Rusnak in de sneeuw van Amerika.Mooi uitzicht in dat stadionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Voor mij ben je al een hosselbaas als je ooit seks hebt gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Wil niet zeggen dat ik nooit seks heb gehad.
Nouja, was wel enige meisje dat ik ooit gehosseld heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij ben je al een hosselbaas als je ooit seks hebt gehad
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij ben je al een hosselbaas als je ooit seks hebt gehad
Zomaar vraag je zo'n meisje mee uitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, was wel enige meisje dat ik ooit gehosseld heb.
Ik kwam haar tegen op de uni, een pokeravond waar ik heen werd gesleept door een vriend die niet alleen wilde gaan.
Ik vond haar aantrekkelijk, dus begon ik een plan te smeden. Op een feest van de studie vereniging haar benaderd, mee uit gevraagd waar haar vriend bij zat.
Enige tijd later, nadat we paar avonden samen waren geweest, besloot ik dat het niet verder kon.
Vroeg haar te kiezen. Ze koos mij (uiteraard).
Bijna 5 jaar stand gehouden.
Napoleon Dynamitequote:
Houden zoquote:
Is enige keer geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zomaar vraag je zo'n meisje mee uitdat zou mij al niet lukken
Dude where's my car achtig slecht, dus neequote:
Ben je zo'n populaire jongen danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enige keer geweest.
Verder altijd hebben ze mij mee gevraagd.
Ohnee, wacht. Was een meisje van werk, maar durfde daar niet op een date in te zetten.
Dus zijn gewoon als vrienden gegaan.
Die film leek me een tijdje terug nog leuk in mijn beleving, maar toen ik het weer opzette heb ik het maar afgezet na twee minuten. Ik walgde van die slechtheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude where's my car achtig slecht, dus nee
Nee hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je zo'n populaire jongen dan
Ik heb nog nooit met een FOK!ster gedatequote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wel een paar leuke foksters gedate ook.
En zelfs 2 die graag in me broekje wilden afgewezen.
Soort vanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een FOK!ster gedate
Haha nee, dat was mijn exquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat niet waar je er pas na een tijdje achter kwam dat ze op FOK! zat?
picsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar zij was een beetje out of my league.
Beetje boel
pics en namen en rugnummersquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wel een paar leuke foksters gedate ook.
En zelfs 2 die graag in me broekje wilden afgewezen.
Ik heb het ook wel geprobeerd bij FOK!sters die vies onhaalbaar waren jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar zij was een beetje out of my league.
Beetje boel
Nah, laten we dat maar niet doenquote:
Dat lijkt me echt raar om achter te komen.quote:
Ik had een tijdje terug dat maten ineens heel vaak typisch zeiden tegen mij. Dus toen had ik dat vermoeden, bleek het om iets anders te gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt raar om achter te komen.
Überhaupt met mensen die je irl al kent en dat je weet dat ze ook hier rondhangen.
Wie dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel geprobeerd bij FOK!sters die vies onhaalbaar waren ja
Dat zouden ze niet waarderen, dus dat hou ik voor me.quote:
Als ze mijn username tegen me zeggen weet ik het wel zeker denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug dat maten ineens heel vaak typisch zeiden tegen mij. Dus toen had ik dat vermoeden, bleek het om iets anders te gaan.
Gelukkig heb ik het voor mij gehouden.
Jeetje.quote:
Jij ziet er toch uit als een kleine versie van Jan Vertonghen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die vond mij out of her league. sofgodin
Je moet het altijd proberen bij een FOK!ster hèquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Iedere kerel lijkt maar achter Sofje aan te zitten of te hebben gezeten.
Je zou bijna gaan denken dat haar tepels naar bier smaken.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet er toch uit als een kleine versie van Jan Vertonghen?
Dus de dm naar Knetter is al verstuurd?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het altijd proberen bij een FOK!ster hè
True. Mijn vriendin en ex wisten het wel. Mijn ex zat ook hele avonden te posten op mijn account, vond ze fantastisch op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze mijn username tegen me zeggen weet ik het wel zeker denk ik
Maar je bent wel een mooiboy?quote:
Nee joh, Drizzt mag haar hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus de dm naar Knetter is al verstuurd?
Mocht het ooit uitgaan met Lokje, dan weet ik al bij wie ik het ga proberen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het altijd proberen bij een FOK!ster hè
Daarna heeft ze zelf een account aangemaakt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
True. Mijn vriendin en ex wisten het wel. Mijn ex zat ook hele avonden te posten op mijn account, vond ze fantastisch op de een of andere manier.
Post ze hier?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht het ooit uitgaan met Lokje, dan weet ik al bij wie ik het ga proberen.
Beschrijf je uiterlijk eens een beetjequote:
Dat zou wel raar zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna heeft ze zelf een account aangemaakt?![]()
Misschien is zij wel Befbekje
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beschrijf je uiterlijk eens een beetjeBen wel benieuwd
Helaas jongens, in de tijd dat ik nog wel eens sporadisch op tinychat zat had je dat kunnen aanschouwen.quote:
Die heb ik serieus wel gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je haar ooit Oeroeg van Hella Haasse zien lezen?
Jammer dat die cowboytijden voorbij zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Helaas jongens, in de tijd dat ik nog wel eens sporadisch op tinychat zat had je dat kunnen aanschouwen.
Fan van HP, SW en GoT tochquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik serieus wel gelezen.![]()
Die van mij is alleen van de fantasy eigenlijk.
Beetje wel ja. Internetgod.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die cowboytijden voorbij zijn
Star Wars ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
SW = Star Wars?
Valt mee, beide niet echt.
Beiden zwaar overrated.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Star Wars ja.
Flopshow wel dat ze HP en GoT niks vindt dan.
HP juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Star Wars ja.
Flopshow wel dat ze HP en GoT niks vindt dan.
Oh omdat je "beide" zeiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
HP juist wel.
GoT en SW starting to grow on her.
[ afbeelding ]
Nee, meer de minder populaire dingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh omdat je "beide" zei
SW heb ik zelf ook nog nooit gezien, maar ASOIAF heeft ze wel gelezen toch? Een beetje fantasylezer moet dat wel gedaan hebben
Vind de eerste paar seizoenen GoT leuk hoor. Daarna is het pure aids geworden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Waar ben jij fan van dan?
Welke vormen van entertainment spreken jou dan aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind de eerste paar seizoenen GoT leuk hoor. Daarna is het pure aids geworden.
Verder ben ik niet zo'n fan van films en series. Heb er de concentratie niet meer voor.
Ik vond Rome wel een topserie.
Ja ik dacht er laatst nog over om het een kans te geven (ook omdat het op Netflix staat). Al moet je ze weer allemaal door elkaar kijken voor de chronologische volgorde ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, meer de minder populaire dingen.
SW is wel de moeite waard hoor. Niet om het meest epische ooit te zien (dat is het alleen op een bepaalde leeftijd denk ik) maar is best leuk allemaal, staat ook op Netflix.
Dat valt echt reuze mee. Ik kan begrijpen dat je het misschien minder vindt dan de eerste seizoenen, maar naar mijn mening zijn de laatste seizoenen nog steeds beter dan vrijwel elke andere serie die er bestaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind de eerste paar seizoenen GoT leuk hoor. Daarna is het pure aids geworden.
Verder ben ik niet zo'n fan van films en series. Heb er de concentratie niet meer voor.
Ik vond Rome wel een topserie.
Gewoon op volgorde van release.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik dacht er laatst nog over om het een kans te geven (ook omdat het op Netflix staat). Al moet je ze weer allemaal door elkaar kijken voor de chronologische volgorde ofzo
Westworld al gecheckt?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee. Ik kan begrijpen dat je het misschien minder vindt dan de eerste seizoenen, maar naar mijn mening zijn de laatste seizoenen nog steeds beter dan vrijwel elke andere serie die er bestaat.
Je ergeren aan Jar Jar Binksquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon op volgorde van release.
Episode 4,5,6. Dan 1,2,3 om je te ergeren. En dan nummertje 7 om 4 weer te zien in een nieuw jasje.
Star Warsgod.
Vind ze vermakelijk hoor, maar lang niet zo goed als de eerste delen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ergeren aan Jar Jar Binks
JarJargod
Ohjee ergermateriaalquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon op volgorde van release.
Episode 4,5,6. Dan 1,2,3 om je te ergeren. En dan nummertje 7 om 4 weer te zien in een nieuw jasje.
Star Warsgod.
Uiteraard, heerlijke serie. Ben nu bezig met The Night Of, dat is ook een HBO-pareltje hoor.quote:
Nee true.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ze vermakelijk hoor, maar lang niet zo goed als de eerste delen.
HBO blijft toch wel nummer 1 qua series. Netflix heeft ook wel kwaliteit maar die maken wel heel veel in korte tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohjee ergermateriaal
[..]
Uiteraard, heerlijke serie. Ben nu bezig met The Night Of, dat is ook een HBO-pareltje hoor.
Zitten zeker toffe stukken tussen, het is ook deels gewoon door de kritiek van anderen dat ik het minder vind. Maar er is ook echt iets off aan die films, geen idee wat het precies is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true.
Al vind ik het gevecht tussen Darth Maul en Qui-Gon en Obi-Wan wel episch met die muziek eronder
Ik heb weer plezier gevonden in gamen recentelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke vormen van entertainment spreken jou dan aan?
Ik kon ook wel genieten van Heroes en Lost, maar die waren niet bepaald goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee. Ik kan begrijpen dat je het misschien minder vindt dan de eerste seizoenen, maar naar mijn mening zijn de laatste seizoenen nog steeds beter dan vrijwel elke andere serie die er bestaat.
Netflix heeft meer kwantiteit (en soms goede kwaliteit), vandaar dat ik daar een abootje op heb. HBO series zijn er minder en dus makkelijker te downloaden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO blijft toch wel nummer 1 qua series. Netflix heeft ook wel kwaliteit maar die maken wel heel veel in korte tijd
Lost.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weer plezier gevonden in gamen recentelijk.
Lezen altijd, maar doe er steeds langer over om een boek te lezen.
Daarom ben ik nog altijd blij met mijn strips, dat leest wat eenvoudiger.
[..]
Ik kon ook wel genieten van Heroes en Lost, maar die waren niet bepaald goed.
Wel vermakelijk. En Robin Hood. Heheh.
Ik heb vrij weinig goede woorden over voor vooral het laatste seizoen. Kan me alleen e hold the door scene en Tower of Joy herinneren.. Misschien dat Sandor, Beric en Thoros weer terugwaren.
O en natuurlijk de Hold the door scene.
Jazeker, dat merk je gewoon al vanaf de eerste scène dat het kwaliteit is vaakquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO blijft toch wel nummer 1 qua series. Netflix heeft ook wel kwaliteit maar die maken wel heel veel in korte tijd
Inderdaad. Maar ik blijf films toch toffer vinden waardoor ik met series altijd beetje achterloop. The Night of lijkt me inderdaad ook best nice.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Netflix heeft meer kwantiteit (en soms goede kwaliteit), vandaar dat ik daar een abootje op heb. HBO series zijn er minder en dus makkelijker te downloaden.
(grapje brein, kijk alles legaal!)
Die laatste twee afleveringen van het seizoen waren geniaal. Die battle tussen Jon en Ramsayquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon ook wel genieten van Heroes en Lost, maar die waren niet bepaald goed.
Wel vermakelijk. En Robin Hood. Heheh.
Ik heb vrij weinig goede woorden over voor vooral het laatste seizoen. Kan me alleen e hold the door scene en Tower of Joy herinneren.. Misschien dat Sandor, Beric en Thoros weer terugwaren.
O en natuurlijk de Hold the door scene.
Ik heb vorig jaar ook fucking veel een A Song of Ice and Fire mod gespeeld van Crusader Kings 2. Is een strategy game, zeker de moeite waard als je nog invested bent in dat universum.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste twee afleveringen van het seizoen waren geniaal. Die battle tussen Jon en Ramsayheerlijk gemaakt natuurlijk. En die laatste aflevering was helemaal een rollercoaster van gave momenten
Nu Witcher 3. Bazenspel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lost.Snap de kritiek, maar dat is echt een van mijn favoriete series.
Welke games? Ik merk dat ik mijzelf moeilijk nog tot lange games kan zetten de laatste tijd.
En strips vind ik niet tof, geen idee waarom eigenlijk.
Sorry, vond het vooral slecht geschreven. En door velen slecht geacteerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste twee afleveringen van het seizoen waren geniaal. Die battle tussen Jon en Ramsayheerlijk gemaakt natuurlijk. En die laatste aflevering was helemaal een rollercoaster van gave momenten
Er werd geschreven zonder einddoel. Daardoor schreven ze zich in een hoekje waardoor je zonder echte conclusie eindigde.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:17 schreef Fok-it het volgende:
De kritiek op Lost is zwaar overdreven. Echt een pareltje die iedereen zou moeten kijken
Ik ben niet meer zo van de spelletjes, komt wel weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook fucking veel een A Song of Ice and Fire mod gespeeld van Crusader Kings 2. Is een strategy game, zeker de moeite waard als je nog invested bent in dat universum.
Ben alleen beetje boos op GRRM. Dus laatste tijd weinig bezig met die serie.
Moet je de boeken van The Wichter ook wel een kans geven. Daar is alles op gebaseerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu Witcher 3. Bazenspel.
En blijf Minecraft leuk vinden.
En FM zal altijd een favoriet blijven.
Wie vind je echt slecht acteren in GoT dan? Vind ik bij de meeste altijd wel goed, alleen die Shae kon er niks van.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, vond het vooral slecht geschreven. En door velen slecht geacteerd.
Maar die conclusie had je ook niet gehad als ze er een seizoen vanaf getrokken haddenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Witcher 3. Bazenspel.
En blijf Minecraft leuk vinden.
En FM zal altijd een favoriet blijven.
[..]
Sorry, vond het vooral slecht geschreven. En door velen slecht geacteerd.
[..]
Er werd geschreven zonder einddoel. Daardoor schreven ze zich in een hoekje waardoor je zonder echte conclusie eindigde.
Ja. Ben maar overgestapt op schrijvers die sneller doorschrijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo van de spelletjes, komt wel weer.
Omdat hij niet opschiet met zijn laatste boek? Zonde is dat wel ja
Die boekenreeks komt nooit meer af, gelukkig weten we over zo'n anderhalf jaar het einde dankzij de serie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Ben maar overgestapt op schrijvers die sneller doorschrijven.
LOL watquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die vond mij out of her league. sofgodin
snap ikquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:25 schreef supersof het volgende:
dat heb ik dan als smoes gebruikt denk ik srry
Dat soort series waarbij alles open is voor interpretatie en er niet echt een goede pay-off komt is wel irritant.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die conclusie had je ook niet gehad als ze er een seizoen vanaf getrokken haddenGewoon een serie waarbij je je eigen betekenis en moraal van het verhaal moet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |