Met het verhaal dat je een regisseur bent die op zoek is naar actrices voor een erotische film?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een ontzettend leuke meid om een keertje bij te logeren
Nee gewoon om kindjes mee te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met het verhaal dat je een regisseur bent die op zoek is naar actrices voor een erotische film?
Zou je nooit meer bekkenstoten als je haar 1 keer mocht raken?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon om kindjes mee te maken.
Nee, want die ene keer is dan over voor je het weet en ga je er geforceerd heel veel van proberen te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je nooit meer bekkenstoten als je haar 1 keer mocht raken?
Hou je niet van schattige meisjes?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het grappig hoe verschillend smaken kunnen zijn.
En de verandering van het perfecte plaatje. Ik vind die obsessie met zo groot mogelijke billen echt apart. Pakwek 10 jaar geleden was het juist modellenfiguur wat nog helemaal in wasquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het grappig hoe verschillend smaken kunnen zijn.
Dat typische moddellenfiguur heb ik nooit wat gevonden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de verandering van het perfecte plaatje. Ik vind die obsessie met zo groot mogelijke billen echt apart. Pakwek 10 jaar geleden was het juist modellenfiguur wat nog helemaal in was
Ik vind het meisje uit de OP anders niet bijzonder schattig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je niet van schattige meisjes?
Ja, best grappig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de verandering van het perfecte plaatje. Ik vind die obsessie met zo groot mogelijke billen echt apart. Pakwek 10 jaar geleden was het juist modellenfiguur wat nog helemaal in was
Abbey is lekker ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een ontzettend leuke meid om een keertje bij te logeren
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het meisje uit de OP anders niet bijzonder schattig.
Slechte foto denk trouwens wel dat ze aan het Nederlandse actrices sydroom lijdt.quote:
Do explainquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte foto denk trouwens wel dat ze aan het Nederlandse actrices sydroom lijdt.
Niks mis met die foto.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechte foto denk trouwens wel dat ze aan het Nederlandse actrices sydroom lijdt.
Geen idee hoe ze irl is, misschien is ze dan wel enorm verwaand.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is ze al wat schattiger.
Het blijft een actricequote:Op donderdag 5 januari 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze irl is, misschien is ze dan wel enorm verwaand.
Valt wel mee, zo vaak is ze ook niet in de publiciteit.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat kijk mij eens leuk zijn wat Halina en Carice ook hebben die air.
Her clothes are dark and full of terrorsquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het Carice syndroom is allergisch zijn voor kleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |