Haha is goedquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, heb er nog eentje over namelijkMaar er komen nog meer reisjes aan dus ik spaar nog even op
Albanië heeft ze ook al he?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, heb er nog eentje over namelijkMaar er komen nog meer reisjes aan dus ik spaar nog even op
ja toch niet HEEL Albanië gekkiequote:
Berat en Tirana wel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toch niet HEEL Albanië gekkie![]()
Mallorca / S'Arenal had ze al wel
Even kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:22 schreef pipster het volgende:
Waarom ook niet, even een achtergrondverhaal over de ansichtkaart.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rt-13574825-a1577840
Ah super, dankjewelquote:Op vrijdag 3 november 2017 08:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga maandag naar Riga en zal wel wat voor je meenemen.
Ah superquote:Op maandag 20 november 2017 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er nog en zootje uit Albanië. En komend weekend ga ik naar het Sauerland en ook naar de Eifel, daarna stuur ik ze wel op
oh aangekomen ja?quote:Op donderdag 7 december 2017 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Weer een leuk stapeltje liggen nuIedereen bedankt!
Ik heb er meteen maar een paar gestuurd, dan kan je kiezen. Of je gebruikt/houdt ze allemaal.quote:Op donderdag 7 december 2017 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Weer een leuk stapeltje liggen nuIedereen bedankt!
Jaquote:
Ik wou vanavond even goed kijken naar alle kaartjes en de OP updaten maar door omstandigheden staat mijn hoofd er niet naar.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb er meteen maar een paar gestuurd, dan kan je kiezen. Of je gebruikt/houdt ze allemaal.
Boeie. Komt wel een keer. Of niet. Je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op donderdag 7 december 2017 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou vanavond even goed kijken naar alle kaartjes en de OP updaten maar door omstandigheden staat mijn hoofd er niet naar.
Oeh tof, dankje. Zal ik doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef RobertNL het volgende:
+ 1 Noord Koreaans kaartje wanneer je je adres stuurt in een DM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |