België. Ons buurlandje. Wie België in rijdt merkt dat direct. De wegen zitten vol gaten, de mensen spreken je ineens met U aan en patat wordt ineens friet. Maar er is meer. Veel meer. Maar wat dan? Nou, dat ga ik u middels de tekeningen en het bijbehorende verhaal hieronder (gebaseerd op de werkelijkheid) vertellen.
![R3JeY4s.png]()
Goed. Het begint allemaal op een zonnige middag eind december vorig jaar. Braddie zit wat te chillen in een appartementencomplex waar een Belgisch meiske woont dat hij net heeft leren kennen via de datingapp OkCupid. Zijn bekende blauwe Twingo staat voor het appartementencomplex geparkeerd. Aangezien België nogal een eindje rijden is, besloot Braddie om de fiets maar te laten staan en zijn trouwe wagentje mee te nemen.
![uwFDdRL.png]()
Dit is de prachtige, kille woonkamer van Kelly. Kelly is het Belgische OkCupid meiske, de nieuwste verovering van Braddie.
![DvVLITf.png]()
Na wat geklets en gezwets is het hoog tijd om te tongen. Braddie gaat helemaal los, evenals zijn nieuwe vlam Kelly.
![6smT9e1.png]()
Braddie is druistig en wild geworden na al dat gelebber en besluit uit de broek te gaan. Kelly is hier niet zo van gediend.
Kelly: "Luister, Brad. Ik vind je een leuke jongen en dit is niet lullig bedoeld, maar ik ben aseksueel."
Braddie schrikt zich een hoedje. Dat ze een Belg is is al een minpunt, maar nu blijkt ze ook nog eens aseksueel?
Dit hoeft zo'n casanova als hij natuurlijk niet te accepteren.
![wJLKQVN.png]()
Braddie zet het op een lopen en rent zo snel hij kan het gebouw uit. Zodra hij aan de achterkant van het gebouw naar buiten rent botst hij tegen zijn voormalige kameraad. Deze heeft nog een appeltje met hem te schillen en Braddie ziet geen andere uitweg dan zijn moeder op te bellen.
![jOgaRVB.png]()
Braddie zijn moeder neemt op en vraagt wat er aan de hand is. Helaas voor hem verbreekt daarna de verbinding omdat de dekking van het mobiele netwerk niet zo best is in België. Amai zeg.
![V32kHvB.png]()
Braddie loopt snel door naar de parkeerplaats maar ziet dan tot zijn stomme verbazing zijn auto weggesleept worden. Een Belgische agent reikt hem een briefje aan met de volgende tekst:
![dXCwBbY.png]()
Einde van dit verhaal over aseksuele Belgen en fout parkeren.