dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel beter ja, kan dat? Mag dat nog gewijzigd van DerLudolf?
Leandra mag ik jouw naam laten veranderen naar leandra?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.
Nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leandra mag ik jou naam laten veranderen naar leandra?
#teamkleineletter.
Ik heb dat op een andere site waar je vroegah tot mijn grote ergernis geen hoofdletters in je username kon gebruiken, en nu kan dat wel maar kan ik m'n username niet veranderenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Sterker nog; als ik zo stom was geweest m'n nick zonder hoofdletter te registreren dan had ik met liefde ¤ 30 betaald om het te veranderen in een hoofdletter.
jouw*quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leandra mag ik jou naam laten veranderen naar leandra?
#teamkleineletter.
crew moet met kleine letterquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Sterker nog; als ik zo stom was geweest m'n nick zonder hoofdletter te registreren dan had ik met liefde ¤ 30 betaald om het te veranderen in een hoofdletter.
Echt niet.quote:
Verander je naam dan in lepel, parterretrap of meetsysteemquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
dan vind ik -Cyanide- fraaier staan, maar goed, ik ben dan ook zo'n autist die van symmetrie houdt.
Het is voor een goed doel, dan mag je wel wat meer betalen dan voor een normale naamswijziging.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor 20 euro wil ik dit wel doen!
Niet echt een slimme zet om zoveel te vragen ...
100 users die 20 betalen zullen meer opleveren dan dat er 60 users 30 euro betalen
100*20= 2000¤
60*30= 1800¤
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat op een andere site waar je vroegah tot mijn grote ergernis geen hoofdletters in je username kon gebruiken, en nu kan dat wel maar kan ik m'n username niet veranderen
spijkerbroek?quote:
Ik ben nog stoerder omdat ik geen crew was, ben of wordquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef BrandX het volgende:
Nee man, gewoon stoerder zijn als (ex) crew. Starten en eindigen met hoofdletter
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben nog stoerder omdat ik geen crew was, ben of word
Lijkt mij verwarrendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:10 schreef GGMM het volgende:
Mogen 2 users ook van username ruilen? Als ze beide betalen?
Wat zeg je me nu????quote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man.
Ik snap dat je iets wil waarbij mensen niet meer twijfelen wat je geslacht is, maar toch niet dit.
Ik ben van team kleine letters.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit
Mag voor 30 euro mijn username een jaar lang in Mopperkont groen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |