Ansi C > Javaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met Java dan met het schaatsen ja. Moet nog een programmeeropdrachtje afronden.
Niet alle startplekken zijn opgevuld, dus ze moesten het schema nog vullen. Ga dan 2 minuten later dweilen...quote:
Gewoon naar je tv kijken, dan zie je het.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:24 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb het ff gemist, wat wordt er 'gepresenteerd' tijdens deze break?
Ik weiger schaatsen te kijken dus vertel even.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon naar je tv kijken, dan zie je het.
Dione, Erben en Rintje die even gaan analyseren.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weiger schaatsen te kijken dus vertel even.
Aangezien ze het bij het NK ook paar keer deden denk ik dat het gewoon bewust is gedaan hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet alle startplekken zijn opgevuld, dus ze moesten het schema nog vullen. Ga dan 2 minuten later dweilen...
Dat deden ze voorheen toch ook al?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dione, Erben en Rintje die even gaan analyseren.
oh serieus? ze lassen speciaal een pauze in in het schema tbv geklets van Dioon ?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon naar je tv kijken, dan zie je het.
maar niet middenin 1 afstand terwijl er geen dweil isquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat deden ze voorheen toch ook al?
Tussen ritten door niet (behalve bij dweil)quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat deden ze voorheen toch ook al?
Dan mis je nu wel wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weiger schaatsen te kijken [...]
Lekker praten over sport i.p.v. sport laten zien, het is en blijft de NOS.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar niet middenin 1 afstand terwijl er geen dweil is
Maar de sport staat in dit geval ook stil. Bewuste ingebouwde break in het programmaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lekker praten over sport i.p.v. sport laten zien, het is en blijft de NOS.
Behalve als het echt belangrijk wordt, dan is de zendtijd opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lekker praten over sport i.p.v. sport laten zien, het is en blijft de NOS.
"Wat moet Ireen doen?"quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar de sport staat in dit geval ook stil. Bewuste ingebouwde break in het programma
Beetje onzin lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar de sport staat in dit geval ook stil. Bewuste ingebouwde break in het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |